פונדקאות בקולומביה: כך הפכה המדינה הדרום אמריקאית ליעד מבוקש על ידי גייז

בישראל של 2021, זוגות חד מיניים עדיין סובלים מאפליה בכל הנוגע להבאת ילדים לעולם באמצעות פונדקאות. במקביל, מספר המדינות מחוץ לארץ, המאפשרות לגייז לבצע בהן הליך פונדקאות הולך ומצטמם. רפואה מתקדמת, מחירים נגישים והיצע תרומות ביצית הופכים את קולומביה לבחירה הטובה ביותר לביצוע הליך פונדקאות

אינספור מחאות ועתירות כבר התבצעו בנושא, אך האפליה של הזוגות החד מיניים בנושא הפונדקאות עדיין מתקיימת, והשינויים הרבים בהרכבי הממשלה ובמערכות הבחירות האינסופיות שמתקיימות פה אחת לכמה חודשים רק מעכבות ודוחות את התיקון בחוק, בתקווה שייעשה אי פעם.

גייז מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים במהלך חייהם, אבל אין ספק שהאפליה הזו, בגינה הם לא יכולים להפוך למשפחה באמצעות הליך פונדקאות בגבולות ישראל – היא אחת המקוממות, והיא אינה מתאימה כלל וכלל לישראל של 2021.

מדינת ישראל, אומת הייטק משוכללת ומתקדמת, שהטכנולוגיות שפותחו בה התפשטו בכל רחבי הגלובוס, שמצעדי הגאווה הנערכים בה כל שנה מושכים עשרות אלפי מבקרים מרחבי העולם, עדיין לא עגנה בחוק את זכויותיהם של זוגות גברים, או של גברים יחידים להביא ילד לעולם באמצעות פונדקאות פה בארץ.

היתרונות הטמונים בפנייה לפנות להליך פונדקאות בחו”ל

מעבר לחוסר ההיתר לגייז לבצע הליך פונדקאות בארץ, ישנן לא מעט סיבות לפנות לביצוע הליך פונדקאות בחו”ל, ואלו מביאות גם זוגות הטרוסקסואליים חשוכי ילדים לבחור דווקא באופציה הזו.

ראשית, פקטור הזמן – היצע הנשים בישראל המוכנות לשמש כפונדקאיות הוא דל מאוד, מה שעלול לגרום לתהליך להתעכב ולהתארך באופן משמעותי. הזוגות העומדים להיכנס להליך פונדקאות בין כה וכה נדרשים להמתנה ממושכת מאוד של תשעת חודשי ההריון, ורובם קצרי סבלנות ומעוניינים להאיץ בתהליך ככל הניתן. שנית, הבירוקרטיה המורכבת בארץ מתישה ומאריכה גם היא את ההליך. שנית, המחירים בארץ אינם זולים, וגם זה פקטור משמעותי בתוך הליך שמלכתחילה אינו זול.

במדינות כמו גאורגיה ואוקראינה, בהן ניתן לעבור תהליך פונדקאות, המחירים נגישים יותר, והיצע הפונדקאיות ואף תורמות הביצית רחב ומגוון, מה שעשוי לא רק לקצר משמעותית את התהליך, אלא גם לדייק אותו ולאפשר לכם את הבחירה המתאימה ביותר לכם. לא סתם, גם זוגות “רגילים”, שהחוק מאפשר להם לעבור תהליך פונדקאות בארץ – בוחרים בכל זאת לפנות לחו”ל.

הבעיה של הזוגות החד מיניים – מרבית המדינות לא מאפשרות להם לעבור פונדקאות

האופציות של זוגות גייז המעוניינים להביא ילד לעולם באמצעות הליך פונדקאות בחו”ל, הן מצומצמות למדי, ולא תמיד אידיאליות, במיוחד מבחינת המחירים והבירוקרטיה.

מדינות כמו תאילנד, שאפשרו בעבר לזרים וגם לחד מיניים, לבצע תהליך פונדקאות בגבולותיהן, כבר לא מאפשרות זאת. מדינות אחרות מחוץ לארץ, כמו גיאורגיה ואוקראינה, שכן מאפשרות לזרים לעבור אצלן את התהליך, והן כאמור גם מומלצות מכל הבחינות – עדיין לא מאפשרות לזוגות גברים חד מיניים לבצע את התהליך. אז היכן הם בכל זאת יכולים להגשים את חלום ההורות?

המדינות שנותרו עבור גייז המעוניינים בפונדקאות: ארה”ב, קנדה וקולומביה

המדינות בהן זוגות חד מיניים יכולים לבצע הליך פונדקאות הן ארה”ב, קנדה וקולומביה שבדרום אמריקה. בארה”ב נכללות עשרות מדינות, שכידוע, לכל אחת מהן יש אוטונומיה משלה וחוקים שונים. במדינות רבות בארה”ב החוק מאפשר לכל מי שחפץ, לרבות זוגות חד מיניים, לעבור הליך פונדקאות. כמו כן, מאחר ומדובר במדיניות מערביות ומתקדמות במיוחד, שירותי הרפואה שם מתקדמים והציוד הרפואי משוכלל ביותר. החיסרון המשמעותי בביצוע ההליך בארה”ב, הוא המחירים הגבוהים. מחירי הפונדקאות הם נגזרת ישירה של יוקר המחייה והשכר המקובל בכל מדינה, ומאחר ובארה”ב לרוב המשכורות גבוהות באופן יחסי, מחירי הפונדקאות בארה”ב ובקנדה נעים בסביבות ה-150 אלף דולרים.

פונדקאות בקולומביה – האופציה הטובה ביותר עבור זוגות גייז שרוצים להפוך להורים

אם אתם זוג גייז, או גבר יחיד המבקש להפוך לאב, כדאי להכיר את האופציה של פונדקאות בקולומביה. המדינה השוכנת בדרום אמריקה, מציעה את שירותיה בתחום הפונדקאות, מתחילתו ועד סופו, ויש לא מעט סיבות לבחור דווקא בה.

ראשית, וזה אולי יפתיע אתכם, אבל שירותי הרפואה בקולומביה, ובמיוחד בתחום הפריון, הם מהמתקדמים בעולם. רופא מומחה בפריון בשם ד”ר מרטינז, הקים בבוגוטה מרכז פריון משוכלל במיוחד, המאגד בתוכו את כל השירותים הדרושים להצלחת ההליך. החל מההפרייה בגוף האם הפונדקאית, המשך בכל הבדיקות והמעקבים הדרושים במהלך ההריון וכמובן בלידה. שמו של ד”ר מרטינז כבר יצא ברחבי העולם כמומחה בכיר, ותיק ומנוסה בתחום, והוא מפקח ושולט ביד רמה על כל מרכז שהקים, לרבות וידוא שנעשה שם שימוש במכשור המתקדם ביותר, על ידי הצוות המקצועי ביותר של רופאי פריון, אחיות, עובדי מעבדה וכיו”ב.

היצע רחב של תורמות ביצית ושל אמהות פונדקאיות

אם אתם זוג חד מיני או גבר יחיד, ברוב המקרים תזדקקו, בנוסף לאם פונדקאית, גם לתרומת ביצית. תשמחו לשמוע שבקולומביה ישנו היצע רחב מאוד של תורמות ביצית, מה שיאפשר לכם בחירה מדויקת יותר של תכונות ומאפיינים חיצוניים, בהתאם להעדפות המסוימות שלכם. ההיצע הרחב יאפשר לכם לקדם במהרה את החלק הזה של התהליך, שמשמעותו גם קיצור והאצה של ההליך כולו. בנוסף, בקולומביה נשים רבות מוכנות לשמש כאמהות פונדקאיות. כידוע, איתור האם הפונדקאית הוא החלק הממושך ביותר (מלבד ההריון עצמו) בהליך הפונדקאות, מה שאומר שגם מהבחינה הזו תוכלו להתקדם במהירות יחסית לעבר הצלחת התהליך, שבסופו תהפכו להורים.

בנוסף, מחירי הפונדקאות בקולומביה נגישים בהרבה מאלו שבארה”ב ויכולים להסתכם בכ-250-300 אלף שקלים.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...