fbpx

פונדקאות לזוגות חד מיניים, לקהילת הלהט"ב ולהורה יחידני: סורמום איתכם בדרך להגשמת החלום

באיזו דרך שתבחרו לבצע הליך פונדקאות – אתם לא לבד

זוגות חד מיניים וגברים יחידנים המבקשים להגשים את חלום המשפחה ולהפוך להורים – באיזו דרך שתחליטו לפנות להליך פונדקאות בארץ או בחו״ל, סוכנות סורמום תשמח לעמוד לשירותכם. הסוכנות פועלת בשלל מדינות, לרבות ישראל, מקסיקו וקולומביה, ומציעה לכם ליווי ותמיכה מלאים לאורך כל הדרך. אנחנו כאן לכל שאלה ונשמח להעניק לכם ייעוץ, ולשפוך אור על הנושא המורכב. אתם לא לבד, אנחנו צועדים איתכם יד ביד, כל הדרך להגשמת חלום המשפחה.

עד לשנים האחרונות – החוק בישראל הפלה להט״בים לרעה

על אף שישראל נחשבת למדינה מערבית, נאורה ומתקדמת יותר מאחרות, ובוודאי יותר מהשכנות המזרח-תיכוניות שלנו, רק לאחרונה נעשה הצעד הכה מתבקש לגבי הזכות החוקית של זוגות חד מיניים וגברים יחידנים לבצע הליכי פונדקאות בארץ.

בינואר 2022, פסק בית המשפט העליון כי גם לזוגות גברים ולגברים יחידנים, מותר  לבצע הליך פונדקאות בישראל. החוק החדש והמתוקן הוא לא פחות מפורץ דרך, והוא מהווה את תחילתו של עידן חדש, נאור, שוויוני והוגן.

הפסיקה החדשה משמחת מאוד – אבל זו רק ההתחלה של תהליך מורכב ביותר

הפסיקה של בית המשפט העליון לגבי חוק הפונדקאות היא מרגשת ומשמחת עד מאוד, אך יש לציין כי הליך פונדקאות הוא בהחלט לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך מורכב, טעון מאוד רגשית, ואף יקר ומצריך היערכות כלכלית ונפשית. לא די בהחלטה לפנות לביצוע הליך פונדקאות, ובהסכמה של שני הצדדים, ואפילו לא די בחיסכון של הסכום שההליך דורש. ישנן החלטות קריטיות שיש לקבל בדרך, ישנם צעדים משמעותיים שחייבים להיעשות, לרבות איתור אם פונדקאית מתאימה ובמקרה של זוגות גייז, גם איתור תרומת ביצית. כמו כן, יש הרבה בירוקרטיה לטפל בה, וזו דורשת התערבות של גורמים משפטיים, לרבות עורכי דין המתמחים בתחום הפונדקאות. כל אלו עוד לפני שמתחיל ההריון, שהוא תהליך לא פשוט בפני עצמו.

לפגישת ייעוץ חינם

זוגות חד מיניים – הבית שלכם לפונדקאות בישראל ובחו״ל הוא סורמום

כל התהליך המפורט לעיל, נשמע קשה ומורכב, ובקרב חלק מהאנשים, עלול אף לעורר חששות ואף תהיות – האם אנחנו מסוגלים לכך? האם אנחנו כשירים להתמודד עם כזו דרך פתלתלה? ובכן, נשמח להרגיע אתכם ולומר שלא רק שמגיע לכם להפוך להורים ולהקים משפחה, תהליך הפונדקאות הוא יותר מאפשרי, והוא יכול לעבור בקלות ובנעימות, כל עוד תעשו את הבחירה הראשונה שלכם תהיה נכונה. אנחנו מתכוונים לבחירה של סוכנות פונדקאות מקצועית, בלעדיה לא תוכלו לבצע את התהליך.

לסוכנות הפונדקאות סורמום, יש ניסיון עשיר בביצוע תהליכי פונדקאות מ-א׳ עד ת׳, ויתרה מכך, יש לאנשי המקצוע שלנו ניסיון רב שנים בליווי של זוגות גייז בתהליכי פונדקאות בחו״ל. בסורמום פותחה תוכנית ייעודית לליווי של זוגות גברים בתהליך, כאשר בכל שלב ושלב עומדים לרשותכם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום – החל מרופאי פריון ועד לעורכי דין המתמחים בתחום המשפחה ובתחום הפונדקאות בפרט.

מה מיוחד בתוכנית הפונדקאות של סורמום לזוגות חד מיניים?

כאמור, בסוכנות סורמום פיתחו תוכנית מיוחדת עבור זוגות חד מיניים, המבקשים להביא ילדים לעולם באמצעות הליכי פונדקאות. הסוכנות מציעה מסלול מלא הכולל ליווי, הדרכה וסיוע בכל שלבי התהליך, החל מאיתור תרומת ביצית, איתור אם פונדקאית, טיפול בכל ההיבטים הבירוקרטיים והמשפטיים, וליווי רפואי של הפונדקאית, ועד מתן תמיכה נפשית וזמינות עבורכם, ההורים לעתיד, לאורך כל הדרך. אנשי הסוכנות איתכם בכל שלב ושלב – החל מבחירת המדינה המתאימה ביותר לביצוע התהליך ועד לטיפול בהוצאת דרכון לתינוק שנולד בחו״ל באמצעות פונדקאות.

לפגישת ייעוץ חינם

קצת על תרומת ביציות וכוונה גנטית

כידוע, כאשר מדובר בזוג גברים המבקש להביא ילדים לעולם, יש צורך בתרומת ביצית לצורך ביצוע ההפריה. תהליך איתור ובחירת תורמת הביצית הינו מורכב גם מבחינה טכנית וגם בהיבט החוקי והבירוקרטי, אם כי כאמור, כאשר אתם זוכים לליווי של אנשי מקצוע מנוסים מהתחום, התהליך הזה מתקצר והופך לפשוט יותר. בחירת תורמת הביצית מתבססת על בחינת הפרופיל הרפואי שלה ושל משפחתה. ניתן לבחור תרומת ביצית מתורמת אנונימית או ידועה, כאשר הדבר מותנה בחוקים החלים במדינה בה מתבצע התהליך. מדובר בבחירה הרת גורל, שכן, הילדים שלכם ישאו מחצית מהמטען הגנטי של התורמת. עם זאת, ישנן דרכים ההופכות את הבחירה לקלה ומדויקת יותר.

המושג ״כוונה גנטית״, מתייחס להורה שהזרע שלו הוא שיופרה עם הביצית של התורמת, לכדי יצירת עובר. גם אם כבר קיבלתם את ההחלטה – מי מכם יהיה האב הביולוגי של הילד/ה, חשוב להכיר את האופציה הבאה: הודות למדע המתקדם, בחלק מהמדינות ניתן לבצע הפריה של מחצית מהביציות שנתרמו עם הזרע של הורה אחד, ואת המחצית השנייה, עם הזרע של ההורה השני. באופן זה, הילדים נושאים מטען גנטי זהה של האם, והם נחשבים לאחים למחצה.

עדיין מתלבטים? נשמח להעניק ייעוץ מקצועי ולהשיב על כל שאלה

אם אתם מצויים בשלב המרתיע והמבלבל, רגע אחרי שהחלטתם להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם, ורגע לפני שאתם עוברים לשלב הבא, נשמח לעמוד לשירותכם, להעניק ייעוץ חינמי מקצועי, להשיב על כל שאלה, ולהפיג כל חשש. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולהגיע לפגישה שתעשה לכם סדר, תרגיע, והכי חשוב – תקדם אתכם עוד צעד משמעותי בדרך להגשמת חלום ההורות.

לפגישת ייעוץ חינם
Back to Top
Product has been added to your cart