פונדקאות לזוגות גייז? למה קולומביה היא היעד המומלץ ביותר

לא רק שבקולומביה תהנו מהיצע רחב של פונדקאיות ותורמות ביצית, וממחירים נגישים, מה גם שכעת יש בארץ אשת קשר קולומביאנית שתלווה אתכם לאורך כל התהליך

על אף שמסתמן כי בעוד חודשים ספורים, יתאפשרו בארץ הליכי פונדקאות לזוגות גייז, עדיין לא ברור בדיוק מתי ואיך זה יקרה, ועדיין ישנם לא מעט חסרונות בביצוע ההליך בישראל.

הקושי הגדול ביותר עבור זוגות חד מיניים בביצוע הליך הפונדקאות

השלב הראשון, החשוב והקריטי ביותר בהליכי פונדקאות, הוא איתור האישה שתישא ברחמה את העובר ותלד אותו. איתור האם הפונדקאית הוא פרוצדורה שמי שלא מכיר מקרוב את תחום הפונדקאות, עלול להקל בה ראש, אך לא בצדק. במיוחד כשמדובר בישראל, על היצע האמהות הפונדקאיות הנמוך מאוד באופן יחסי, החלק הזה של התהליך עלול להתארך לכדי חודשים ארוכים, לעתים פרק זמן זהה לזה שלוקח ההריון. וזה עוד בטרם החל ההריון של הפונדקאית.

אם זה לא מספיק, זוגות גייז כמעט תמיד יזדקקו גם לתרומת ביצית עבור ההליך – עוד שלב הכרוך בחיפוש ממושך ובהמתנה מורטת עצבים של עוד חודשים ארוכים. כידוע, ברוב המדינות אין אישור שהאם הפונדקאית גם תהיה תורמת הביצית, ולכן נוסף כאן עוד שלב ארוך בתהליך המורכב. 

במרבית המקרים, זוגות אשר הגיעו למסקנה הסופית ולהחלטה הרשמית שהם מעוניינים להקים משפחה יחד, ולהביא ילדים לעולם, מגיעים לנקודה הזאת לאחר מסע ממושך, לעתים גם בגיל לא צעיר במיוחד, ולכן סבלנותם קצרה מלכתחילה, עבור תהליך שגם אם הכל הולך בו חלק, הוא מתמשך כשנה, לכל הפחות.

היעדים שהיו פופולריים עד היום עבור פונדקאות לגייז

בשנים האחרונות, זוגות גייז ישראלים נהגו (ועודם עושים זאת) לפנות לארה”ב ולקנדה לצורך הליכי פונדקאות. במדינות אלו, יש לא מעט יתרונות כאשר זה נוגע לרפואת פריון מתקדמת, מכשור רפואי משוכלל, וצוות רפואי מקצועי ואמין, כאשר כל אלו מצויים בתוך מדינות מערביות ומתקדמות, מה שעשוי לתרום לשקט הנפשי בהליך שכזה.

כמו כן, בניגוד למדינות אחרות ביעדים אלו מאשרים לזוגות חד מיניים ולגברים יחידים לבצע הליכי פונדקאות באופן חוקי. 

היתרון החשוב ביותר בארה”ב ובקנדה, הוא שניתן למצוא בהם היצע גדול הן של אמהות פונדקאיות והן של תורמות ביצית, ואף לעבור את כל הפרוצדורה, מ-א’ ועד ת’, במקום אחד.

אז למה לא לבצע את ההליך שם וזהו? במדינות כמו ארה”ב וקנדה, יוקר המחייה הוא גבוה יחסית, מה שאוטומטית מייקר מאוד גם את ההליך, שמחירו שם הוא בערך פי 3 או אפילו פי 4 מאשר במדינות כמו גיאורגיה ואוקראינה. כמו כן, הטיסות לשם ובחזרה מישראל הן יקרות מאוד, וכך גם השהות בבתי המלון וכו’.  

היעד שמציע את כל היתרונות עבור גייז המעוניינים בהליכי פונדקאות 

החדשות הטובות הן שבחודשים האחרונים נפתח יעד שמציע את כל היתרונות הקשורים לביצוע הליכי פונדקאות עבור זוגות חד מיניים, והמחיר הסופי של ההליך בו – זול באופן משמעותי מזה שתצטרכו לשלם בארה”ב או בקנדה. יותר ויותר גייז פונים לביצוע הליכי פונדקאות בקולומביה ונהנים מהיצע רחב במיוחד של תורמות ביצית וכן של אמהות פונדקאיות, מה שמקצר את התהליך באופן משמעותי מאוד.

כמו כן, רפואת הפריון בקולומביה היא אחת המתקדמות והמקצועיות בעולם, מאחר והיא מובלת על ידי ד”ר רודריגז, אחד מרופאי הפריון הידועים בתחום, שהקים את המרכזיים הרפואיים העוסקים בדבר בבוגוטה, בירת קולומביה. 

פונדקאות בקולומביה? רק עם הסוכנות הזאת

אם החלטתם להתעניין באופציה של פונדקאות בקולומביה, חשוב קודם כל להבין שמדובר בהליך לא פשוט, במיוחד מבחינה לוגיסטית וביורוקרטית, ובאופן כללי ההמלצה היא להיעזר בשירותיהם של סוכנות פונדקאות, שתוכל ללוות אתכם בכל שלב בתהליך ולוודא שאתם על המסלול הנכון והמהיר ביותר לעבר ההורות. במיוחד כשמדובר במדינה זרה, שרבים בה לא דוברים אנגלית. 

בסוכנות הפונדקאות סורמום, תוכלו למצוא שורה של אנשי מקצוע רלוונטיים שיעמדו לשירותכם לאורך כל ההליך, החל משלב איתור האם הפונדקאית ועד ללידה המבורכת.

בנוסף, בשנים האחרונות הצטרפה לצוות המיומן של הסוכנות אישה מיוחדת מאוד, שבמקרה שבחרתם לבצע את ההליך בקולומביה – היא תהיה אחראית עליכם ותעמוד לצדכם בכל שלב ושלב. 

מדובר בלאורה בטצ’ר, יהודיה קולומביאנית בת 50, שעלתה ארצה לאחרונה עם בעלה ושתי בנותיה, וכעת משגוררת המשפחה ביישוב חריש.  

בטצ’ר עבדה עם סורמום במסלול של פונדקאות לגייז עוד בטרם עלתה ארצה, ולמעשה, היא זו שבנתה את מסלול הפונדקאות בקולומביה, והיא מנצחת על כל פרט בו ביד רמה. 

ללאורה ניסיון של מספר שנים בתחום הפונדקאות בקולומביה והיא מכירה היטב ומקרוב את הבירוקרטיה, את שירותי רפואת הפריון ואת הדמויות המרכזיות בתחום במדינתה.

השירות הבלעדי של סורמום – מלווה אתכם לאורך כל הדרך וגם טסה איתכם לקולומביה

אז איך עובד השירות הייחודי הנוגע לפונדקאות בקולומביה? הזוגות מגיעים לסוכנות סורמום, ונפגשים עם אידה, מנהלת הסוכנות ועם לאורה, לפגישת היכרות ראשונית. מיד לאחר מכן, הטיפול בזוגות שעומדים לבצע את ההליך בקולומביה, עובר כולו לידיים של לאורה, שיודעת לתקשר עמכם באנגלית רהוטה, ואפילו במעט עברית.

בשלב הבא, יוצאים לדרך – לאורה תסייע לכם לאתר אם פונדקאית מתאימה בקולומביה, וכן תעזור לכם למצוא תורמת ביצית במידת הצורך. בהמשך, היא תעזור לכם בכל פרוצדורה נדרשת, לרבות ההההתנהלות מול הקליניקה בקולומביה, ענייני לוגיסטיקה וכו’. לארה היא גם אשת הקשר שמלווה את האם הפונדקאית שלכם, מאחר והיא דוברת השפה המקומית (ספרדית) ומכירה מקרוב את כל האספקטים. 

בסופו של דבר, לארה גם תטוס איתכם לקולומביה ותהיה שם עבורכם ברגע האמת.

 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...