פונדקאות בגיאורגיה – רפואה מודרנית בארץ יפייפיה וקרובה

גיאורגיה היא לא רק ארץ יפיפייה לטייל בה אלא גם מדינה שהולכת והופכת לפופולארית יותר ויותר למי שחושב על פונדקאות. אם גם אתם רוצים לדעת יותר, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.


גיאורגיה נהנית בשנים האחרונות מצמיחה כלכלית, מצמיחה תיירותית ובנוסף, גם משיפור הקשרים עם ישראל ועם הישראלים (בכל זאת, רבים מהם מבקרים בה בכל שנה ובעיקר בטיבלסי הבירה ובעיר הנופש בטומי ותורמים תרומה גדולה לתיירות שלה).
גאורגיה היא מדינה יפה ומרשימה במיוחד, שהמחייה בה היא זולה והאנשים בה ידועים בחביבותם, מה שהופך אותה ליעד אופטימאלי עבור כל מי שמעוניין בהליך פונדקאות בחו”ל.
מעבר ליופייה של המדינה, יש לא מעט יתרונות נוספים, אשר הופכים את גיאורגיה ליעד שהפופולאריות שלו הולכת ועולה, בכל מה שקשור לשירותי הפונדקאות, כאשר בין היתרונות הבולטים של אותה המדינה:

  • תהליכים בירוקרטיים קצרים – התהליכים הבירוקרטיים בגיאורגיה הינם קצרים, יעילים ומהירים. בשביל לסבר את האוזן עד כמה מדובר בתהליכים מהירים, חשוב להבין כי הכנות לתהליך הפונדקאות בארץ יכולות לארוך כ-8 חודשים ואותן ההכנות בהליך פונדקאות בגיאורגיה יכולות להימשך כחודש אחד בלבד.
    מהסיבה הזאת, פונדקאות בגיאורגיה מהווה את הבחירה האופטימאלית עבור כל מי שרוצה לקצר תהליכים.
  • נכונות נשים למשמש כפונדקאיות – יש לא מעט נשים גיאורגיות אשר מעוניינות לשמש כפונדקאיות, מה שמשפיע במידה רבה על מהירות התהליך.
    כאן חשוב לציין שכל אותן הנשים עוברות בדיקות קפדניות ומקיפות על מנת לוודא שהן אכן מתאימות לשמש בתור פונדקאיות.
  • הקרבה לישראל – גיאורגיה נמצאת במרחק של שעתיים טיסה מישראל, כך שבכדי להיות נוכחים בלידה, כל מה שצריך זה להזמין טיסה קצרה (ולא יקרה) אשר אורכה הוא כשעתיים בלבד – כך שגם אם קורה מקרה בו יש צורך לטוס לפני תהליך היעד, ניתן למצוא טיסה בצורה מהירה ולהגיע למדינה בתוך זמן קצר ממועד קבלת ההודעה.
  • תדירות הטיסות – מכיוון שגיאורגיה נחשבת כיעד תיירותי אהוב על הישראלים, גם היצע הטיסות למדינה מישראל הוא רחב. כך שגם מי שיתבקש לטוס בהתראה קצרה, יוכל ברוב המקרים, למצוא בקלות יחסית טיסה פנויה.
  • המחיה הזולה – גיאורגיה היא מדינה זולה, כך שההוצאות עבור השהייה בעיר לקראת הלידה תהיינה נמוכות בהשוואה למדינות אחרות. כידוע, ישנם מקרים בהם זוגות נדרשים לשהות במדינה תקופת זמן שהינה מעט יותר ארוכה ממה שאולי תוכנן בתחילה, מכיוון שהמחיה במדינה מאוד זולה, גם שהייה ארוכה יחסית, לא תגרום לחורים משמעותיים בכיסים.
  • בחירת תורמת הביציות – על פי החוק הגיאורגי בהבדל מהחוק האוקראיני לדוגמא, קיימת אפשרות לראות תמונות של תורמת הביציות – וכמובן, עבור רבים מהזוגות, לאותה התמונה תהיה חשיבות והשפעה רבה על קבלת ההחלטה וביצוע הבחירה באותה התורמת המתאימה. בכל מקרה, ברוב המקרים קיימת אפשרות לבחור בין תורמת ביציות גיאורגית לתורמת ביציות אוקראינית לדוגמא.

אם ניקח את כל היתרונות הללו בחשבון ונוסיף גם את היתרונות של עבודה מול חברה מקצועית אשר תלווה את תהליך הפונדקאות בגיאורגיה לכל אורכו, נוכל לקבל הן את התמונה המלאה ואת ההבנה למה יותר ויותר ישראלים בוחרים לעבור את תהליך הפונדקאות דווקא בגיאורגיה.

פונדקאות בגיאורגיה – למי זה מתאים?
פונדקאות בגיאורגיה מתאימה לכל זוג אשר מעוניין בתהליך ובין היתר: זוגות אשר מתמודדים עם קשיי פריון ומבקשים ליהנות מקיצור של כל שלבי תהליך הפונדקאות (הליך פונדקאות בגיאורגיה הינו קצר משמעותית מזה הנהוג בארץ).
זוגות אשר אינם עומדים ברשימת הקריטריונים של חוק הפונדקאות בישראל (זוגות חד מיניים לדוגמא) ולמעשה כל זוג, אשר מעוניין להביא ילד לעולם בהליך פונדקאות ורוצה ליהנות מתהליך יעיל ומהיר.
יחד עם זאת, חשוב לציין שבכדי ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים בהליך הפונדקאות בגיאורגיה, קיימת חשיבות גבוהה שיסתייע בשירותיה של חברה חיצונית, המתמחה בתחום ומחזיקה בידע ובכלים ללוות את הזוג לכל אורך התהליך.

בחירת המלווים המתאימים
כאמור, הליך פונדקאות בגיאורגיה טומן בחובו שורה ארוכה של יתרונות. יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל אותן היתרונות, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה חברה מקצועית ומנוסה, אשר תלווה את הזוג לכל אורך התהליך.
כדאי לוודא מה כוללים השירותים אותם החברה מציעה, מה השם והמוניטין שיצא לה בתחום. ניתן לנסות ולקבל המלצות מזוגות אשר ביצעו את התהליך דרכה – ועל ידי כך לקבל תמונה מקיפה ואמינה לגבי רמת המקצועיות והאמינות שלה.
בחירה מושכלת של אותה החברה, תוך דגש על כל הפרמטרים המשפיעים, תאפשר שקט נפשי בידיעה, שהתהליך על כל שלביו יעבור על הצד הטוב ביותר ויש מי שידאג לטפל בכל מהמורות הדרך (במקרים בהן הן יצוצו פתאום).
חשוב לזכור, כי הליך פונדקאות ככלל, הוא הליך מורכב, במהלכו יכולים לעלות לא מעט קשיים ואתגרים, לכן, אם יש לצידכם אנשי מקצוע מנוסים, אשר אוחזים בידע ובכלים לטפל בכל אותם הקשיים, התהליך יעבור על הצד הטוב ביותר – חברה שכזאת אמורה לספק גם ליווי היריון, גם ייעוץ משפטי וגם ליווי רפואי – קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על כל הפרטים כמו: מי הם הרופאים אשר ילוו את התהליך, מה ההסמכה שלהם וכמובן, מי הם אנשי המקצוע האחרים אשר ילוו אתכם בתהליך ומה ההסמכה שלהם – דגש על כל הפרמטרים הללו, כאמור יאפשר להיטיב את ההחלטה.

אז אם גם אתם שוקלים הליך של פונדקאות בחו”ל, אין ספק שגיאורגיה (או גרוזיה, בשמה הנוסף) תהווה עבורכם כבחירה נכונה וחכמה. כדאי לסקור לעומק את האפשרות הזאת, על כל היתרונות הרבים אשר טמונים בה ובסופו של דבר לקבל את ההחלטה החכמה, הנכונה הטובה ביותר בעבורכם –  וכמובן, גם ליהנות מהתוצאה המשמחת והמצופה.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...