פונדקאות בגיאורגיה – מה הפך אותה לכל כך פופולרית בעת האחרונה?

 כל הנושא של פונדקאות הוא נושא רגיש ועדין. עבור רבים מדובר בדרך בלעדית לזכות ולהיות הורים. סורמום מסייעת בהגשמת החלום – צרו איתנו קשר למידע נוסף.

מה שברור כל כך לרוב רובם של המשפחות בעולם, לא ממש מובן מאליו עבור חלק מהזוגות. עבורם הדרך להורות רוויה חתחתים ומהמורות, אכזבות, תסכולים וייאוש.

כל זוג שבא בברית הנישואין עושה את זה בין היתר גם על מנת להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם. זוהי משאת הנפש של כל אחד. הבעיה היא שלא עבור כולם זה כל כך פשוט. עבור חלק מבני הזוג מדובר במשהו שהם לא מצליחים להשיג למרות שהם מנסים שוב ושוב.

על פי רוב הניסיונות להרות,לאחר שבדרך טבעית זה לא ממש הולך, כוללים בדיקות רבות וטיפולים מורכבים אשר לא תמיד מועילים ולא מובילים לשום מקום. אמנם יש כאלה שזו בדיוק הישועה שלהם והם מצליחים לאחר טיפולי ההפריהסוף סוף להרות. אך  עבור אחרים, המסע אינו מסתיים עדיין בשלב הזה והם מוצאים את עצמם במבוי סתם כאשר הרופאים מודיעים להם כי מבחינתם אין יותר דרך לסייע להם.

פונדקאות – הפתרון

עבור הזוגות הללו ישנו פתרון שעשוי להיות יעיל וזוהי הפונדקאות. באמצעות הפונדקאות ניתן להגיע להיריון שיהיה ביולוגי מבחינת ההורים המיועדים כאשר התינוק שייוולד בסופו של התהליך יהיה הילד הטבעי שלהם. אמנם לא בכל המקרים זה אכן יהיה כך כי ישנם מקרים אשר בהם ההיריון אינו מתאפשר בין היתר גם בגלל בעיות פוריות מצד האישה או הגבר, כאשר הם לא יכולים להשיג היריון בגלל עקרות שאין לה באמת פתרון.

אך ישנם בהחלט המקרים אשר בהם מדובר בבעיה אשר הפתרון שלה היא היריון באמצעות אם פונדקאית.

איפה הכי כדאי לבצע את הפונדקאות?

החוק בישראל מאפשר את ביצוע הליכי הפונדקאות בתנאים שונים ומוגדרים. אך בעוד שבמדינות אחרות הדבר היה אפשרי עבור כולם כולל עבור הישראלים, הרי שהיום יש מדינות שאי אפשר לבצע בהם את הליכי הפונדקאות או שהם סוגרים את שעריהם רק עבור חלק ממדינות העולם. בכל מקרה, חשוב לדעת כי עבור הישראלים ישנה האפשרות של פונדקאות בגיאורגיה כאשר שם אפשר ליהנות מהליך אשר מתבצע במהירות, ביעילות ובעלויות נמוכות יחסית למדינות אחרות בעולם.

איך מתנהלת הפונדקאות בארץ?

הפונדקאות בארץ זהו הליך אשר נעשה במספר בתי חולים ומרפאות בארץ אך מדובר בהליך מורכב למדי שאורך זמן רב. ראשית ישנה הפרוצדורה המורכבת מהבחינה הבירוקרטית אשר דורשת מסמכים, וועדות, פגישות והרבה מאוד פרוצדורה. מעבר לכך נדרשת המתנה ארוכה מאוד גם עד שנמצאת האם הפונדקאית המתאימה. הדבר קורה בגלל שבארץ אין היצע גדול של נשים המוכנות לשמש כאימהות פונדקאיות.זוהי למעשה נקודת זכות עבורנו הישראלים.

במדינה אשר בה יש היצע גדול של אימהות פונדקאיות היא מדינה אשר מצבה הסוציו אקונומי שלה בכי רע ואין לה ברירה אלא לאפשר לאזרחיה ובמקרה הזה של אזרחויותיה את ההשכרה של הרחם שלהן. בישראל המצב תודה לקל אינו כזה והנשים לא הגיעו לרמה כזו אשר מאלצת אותן להשכיר את רחמן בעד בצע כסף. ברור אם כן כי ההמתנה בישראל היא ארוכה יחסית למדינות העולםהאחרות. עבור זוגות רבים ההמתנה הזו אינה אפשרית או לכל הפחות אינה רצויה.

בלי המתנה מורטת עצבים

אז הסברנו את הסיבה לכך כי ההמתנה בארץ היא ארוכה כל כך ביחס למדינות אחרות בעולם. על פי רוב בני זוג שהחליטו ללכת על פונדקאות, רוצים לבצע את התהליך מהר ולהיכנס כבר לחלק המעשי של התהליך. הם כבר שבעו מהמתנות ומניסיונות של חודשים ארוכים וברגע שהם החליטו ללכת על היריון על ידי אם פונדקאית, הם רוצים לעשות את זה מהר ולסיים את ההליך הבירוקרטי מהר ככל האפשר.

אז עבור אלו הפתרון הוא בהחלט לפנות למדינה אחרת שם מאפשרים את הביצוע המהיר של ההליך עד לפתרון המלא.

פונדקאות בגאורגיה – הפתרון האולטימטיבי עבור הישראלים

ישראלים רבים בוחרים בשנים האחרונות דווקא את הליך הפונדקאות בגיאורגיה, כי בגיאורגיה הם מקבלים למעשה שירות מיוחד ומושלם מכל הבחינות. ההליך אשר מתבצע בגיאורגיה זהו הליך בטוח מבחינה רפואית וגם מבחינה חוקית, זה תהליך מהיר שאינו כרוך בהמתנה ארוכה ומייסרת ומדובר גם בתהליך שהוא זול יחסית ואין צורך לשלם מחירים גבוהים לשם כך כפי שמתבקש כאן בישראל.

אנחנו מוצאים היום רבים אשר באים ומתעניינים דווקא בהליכי הפונדקאות בגיאורגיה כאשר הם נהנים בסופו של דבר מהליך מהיר שמוביל אותם אל האושר הנכסף.

לטוס לגאורגיה ולהרגיש בבית

למרות כל היתרונות אותם מנינו לעיל, עדייןעבור רבים, היציאה מגבולות הארץ ובייחוד לצורך ביצוע הליך רפואי, זוהי הרפתקה שגדולה עליהם בכמה מידות. הם חוששים ובצדק. הם לא מכירים את המנטליות במקום,הם לא תמיד מכירים את השפה והם תוהים איך הם יוכלו להסתדר מול כל המינוחים הרפואיים והפרוצדורות השונות שאינן מוכרות להם.

כאן אנחנו רוצים לציין נקודה מאוד משמעותית וחשובהשאנחנו מציעים עבור הישראלים. ישראלים המעוניינים לעבור את ההליך בגיאורגיה בעזרת סוכנות סורמום יכולים לקבל את הליווי הישראלי של צוות מקצועי ומיומן. צוות שמציע את האפשרות לעבור את ההליך בחו”ל אך לחוש בידיים בטוחות ומקצועיות שהן מוכרות להם מהארץ.

אין ספק שעבור זוגות ישראלים מדובר בפריצת דרך של ממש העוקפת מהמורות מיותרות. בסיומו של ההליך, הליך שלא יארך זמן רב, הם יזכו לשוב ארצה כשבחיקם היקר שבאוצרות.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...