פונדקאות בגיאורגיה עם בחירת תורמת ביצית מותאמת אישית

אם אתם חושבים על פונדקאות בגיאורגיה עם בחירת תורמת ביצית מותאמת אישית הגעתם אל המקום הנכון. אנחנו בסורמום נשמח לסייע לכם ולתת לכם מענה מקיף לכל שאלה!

אם בעבר האופציה של פונדקאות הייתה אופציה שכמעט לא היו מדברים עליה כפתרון להבאת ילדים לעולם כשאישה לא יכולה להרות או לא יכולה לשאת הריון והאפשרות היחידה הייתה אימוץ, הרי שהיום המצב כבר שונה לגמרי. הליך פונדקאות הוא הליך שהולך והופך לנפוץ יותר ויותר ולא רק אצל זוגות גבר ואישה שלא יכולים להביא ילד לעולם בצורה טבעית אלא גם אצל זוגות גברים שהאפשרות שלהם להביא ילד לעולם היא בעזרתה של פונדקאות.

פונדקאות היא פתרון לנשים שיש להן בעיות פיזיות שונות. כך לדוגמא נשים שאין להן רחם או שחלות או ביציות, נשים שכן הצליחו להיכנס כמה פעמים להריון אבל בכל פעם ההריון הסתיים בהפלה, נשים שטיפולי פוריות רבים לא הצליחו אצלן ובמקרים בהם אין בת זוג או כפי שציינו, אצל זוגות גברים.

יתרונות הפונדקאות אל מול אימוץ

יש כמובן את האופציה של אימוץ כפי שציינו. אבל לאימוץ יש כמה חסרונות בהשוואה לפונדקאות. הדבר הראשון הוא, שאימוץ הוא לא מהיום הראשון של התינוק מה שלא כן בפונדקאות. בפונדקאות, ההורים העתידיים נמצאים בזמן הלידה בחדר הלידה או בסביבה, ורגע אחרי שהיא מתרחשת הילד עובר לחזקתם.

בנוסף, באימוץ לאף החד מההורים אין קשר ביולוגי עם הילד. הוא מאומץ ויש לו אבא ואמא ביולוגיים אחרים, מה שלא קורה בפונדקאות. בפונדקאות, לפחות אחד מההורים הוא עם קשר ביולוגי (האבא) וברוב המקרים מדובר גם על ביציות של האם המיועדת כך שלשני ההורים יש קשר ביולוגי עם הילד. חשוב גם לדעת שהליך אימוץ הוא הליך של שנים והליך פונדקאות קצר הרבה יותר ובדרך כלל ההיריון מתחיל חודשים ספורים אחרי שההליך החל.

פונדקאות מלאה ופונדקאות חלקית

בשביל שנבין למה בכלל צריך תורמת ביצית מותאמת אישית (לא חייבים כמובן אבל אפשרי) צריך להבין קודם לכן מהי פונדקאות מלאה ומהי פונדקאות חלקית. פונדקאות מלאה היא מצב בו האם הפונדקאית תורמת את הגוף שלה להריון ואין לה קשר ביולוגי עם הילד. הזרע והביצית הם של ההורים המיועדים. לעומתה, פונדקאות חלקית היא מצב בו האם הפונדקאית לא רק נותנת את הגוף שלה להליך אלא גם תורמת את הביציות מה שאומר שהיא האם הביולוגית של הילד.

זה נדרש כשאי אפשר לעשות שימוש בביציות של האם המיועדת או שאין לה ביציות בכלל. פונדקאות חלקית אינה חוקית בישראל ויש מדינות שכן מאפשרות את האופציה הזו. אבל פונדקאות חלקית היא לא הפתרון היחיד עבור נשים שלא ניתן לעשות שימוש בביציות שלהן אלא יש גם אפשרות של תרומת ביציות ממישהי אחרת.

למה דווקא בגיאורגיה?

רגע לפני שנבין מהי האופציה של בחירת תורמת ביציות מותאמת אישית כדאי שנכיר את האופציה של פונדקאות בגיאורגיה, בה אפשר באמצעות חברת סורמום לבצע את ההליך עם בחירה של תורמת ביצית מותאמת אישית.

גיאורגיה הפכה בשנים האחרונות לאופציה מועדפת על ישראלים רבים לפונדקאות מסיבות שונות והנה כמה מהן. בגיאורגיה זוג לא חייב להיות נשוי בשביל להביא ילד בפונדקאות. אומנם כרגע רק זוגות הטרוסקסואליים יכולים להתחיל את ההליך, אבל מספיק שהם יהיו זוג ידוע בציבור ואין עם זה בעיה. בנוסף, בגיאורגיה החוקים שונים מאשר בישראל, כשבישראל יש כמובן את האלמנט היהודי דתי. חשוב גם לדעת שבגיאורגיה יש מרכזים רפואיים מתקדמים וזו מדינה שנחשבת למומחית בתחום, כך שמי שפונה לפונדקאות בגיאורגיה יכול להיות רגוע.

חשוב גם לזכור שגיאורגיה קרובה אלינו יחסית מבחינה גיאוגרפית. זה חשוב כי יש זוגות שרוצים כמה פעמים במהלך ההיריון להגיע לגיאורגיה בשביל להיות חלק מההליך וללוות את ההיריון, ברגע שהלידה מתקרבת הזוג ירצה להיות שם עם האם הפונדקאית, ותמיד יותר נוח כשמדובר על מדינה קרובה.

תורמת ביצית מותאמת אישית

יש כמה יתרונות לתרומת ביציות בגיאורגיה. הראשונה היא בכך שהעדה הספרדית נחשבת לעדה בריאה יחסית ועם מעט מחלות גנטיות, וגיאורגיה נחשבת לחלק מהעדה הספרדית. בנוסף, בכל מה שנוגע לפריון וביציות, יש לא מעט רופאים ישראלים שעובדים בגיאורגיה, מה שהופך את ההליך להרבה יותר נעים ונוח לזוגות.

בכל מה שנוגע לתרומת ביציות במקרה שהאם לא יכולה לתרום ביציות להליך, יש כמה אפשרויות שחברת סורמום מציעה. אופציה אחת היא האופציה של עוברים מוכנים מהארץ, כשהפונדקאות עצמה מתקיימת בגיאורגיה. זה אומר שכל הליך ההפריה הוא פה ולאחר מכן העוברים עוברים בתנאים המתאימים לגיאורגיה להמשך ההליך.

אופציה נוספת היא שתרומת הביציות תהיה מהארץ אבל הפונדקאות תתקיים בגיאורגיה. בשתי האופציות הללו מדובר אם כן על תורמת ביציות, ותורמת הביציות יכולה להיות כזו שבני הזוג בחרו. למה זו בכלל אופציה? מכיוון שיש לא מעט זוגות שרוצים מטען גנטי מסוים בכל מה שנוגע להשכלה של התורמת, לאינטליגנציה שלה, לגנים שהיא לוקחת עימה וכמובן למראה החיצוני שלה. כשזו תרומת ביציות מתורמת מותאמת אישית אפשר לעשות את המקסימום בשביל שהגנים שיעברו יהיו הטובים ביותר מבחינת ההורים המיועדים.

בשנים האחרונות יש אם כן יותר ויותר ביקוש לפונדקאות בגיאורגיה ואיתה בחירת תורמת ביצית מותאמת אישית. כמובן שכדאי ורצוי שתהיה חברה שתלווה את כל ההליך, חברה שיש לה את כל הקשרים המקומיים הרלוונטיים, חברה כמו חברת סורמום עם ניסיון רב שנים ויכולות מתאימות. חשוב שעל החברה שבוחרים יהיו כמה שיותר המלצות מזוגות שכבר עברו את ההליך, זוגות שיכולים להעיד על איכות השירות של החברה.

 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...