פונדקאות בגיאורגיה – הדרך הבטוחה שלכם לילד

מדי חודש נולדים בגיאורגיה עשרות תינוקות ישראלים באמצעות פונדקאות, זו המדינה שמחבקת בחום לא רק תיירים אלא גם כל ישראלי שחולם על ילד ומתקשה בכך – מה היתרונות ואיך – הכל במאמר הבא:

גיאורגיה הפכה כבר לפני שנים למעצמת הפריון האמיתית, כאשר עוד ועוד ישראלים ואנשים מרחבי העולם באים אליה ליהנות מהיתרונות הגדולים של חוקי הפונדקאות המתקדמים שם. בישראל זה כבר יותר קשה לנהל הליך כזה ולכן זוגות ויחידים רבים מחפשים להגשים את החלום שלכם במקומות שנחשבים לבטוחים וחוקיים, אבל גם נוחים וידידותיים לזוגות החוששים והמתוחים בציפייה לרך הנולד.

חברות ישראליות שעוסקות בכך כבר מכירות את העלייה במספר האנשים שפונים אליהן לצורך פונדקאות בגיאורגיה, והן שמחות להיענות ולעזור כמיטב יכולתן. המגמה כל כך משמעותית שכתבות שנעשו עליה בשנים האחרונות חשפו את האנשים שעושים במלאכה והם כולם מקדישים את עצמם ואת זמנם להגשמת החלום המרגש. הגיע הזמן לדבר על פונדקאות בדרך שונה מזו שאנחנו רגילים לשמוע עליה לאחרונה, ויש סיבות מצוינות לכך.

מחלוקת ושמה פונדקאות

פונדקאות עלתה לכותרות בשנים האחרונות ולא תמיד בצדק. בישראל לא מאשרים פונדקאות לזוגות חד-מיניים וגם לא בגיאורגיה, אבל עדיין יש מדינות שמתירות זאת כמו ארה”ב. כך שאפשר למצוא פתרון לכל בעיית פריון. למרות העלייה במספר האנשים שבוחרים לא להביא ילדים לעולם, וזכותם לכך, עדיין יש יותר מאפיינים משפחתיים לחברה הישראלית.

זו הסיבה שיש גם עלייה בפנייה לשירותי פונדקאות להבאת ילד לעולם, משום שכאשר דברים נעשים בצורה חוקית אין שום מניעה מוסרית להיעזר באם פונדקאית. החוק בישראל מטיל מגבלות רבות בגלל ההלכה והצורך להתחשב גם בשיוך דתי, אולם בחו”ל המגבלות האלה אינן קיימות ולכן כל עוד זה חוקי אין שום סיבה לוותר על כך.

למה לבחור דווקא בפונדקאות בגיאורגיה?

  • הפונדקאות חוקית והחוק מצדד בהורים המיועדים – אחד הסיוטים הגדולים ביותר של הורים מיועדים הוא החשש מפני רגע המסירה, שמא האם הפונדקאית תתחרט ותשאיר את היילוד אצלה. יש מדינות שבהן ההליך באמת יכול להתערער אולם בגיאורגיה אין שום ספק שהיילוד שייך להורים המיועדים ומהבחינה הזאת החשש הזה אינו קיים. כמו כן, בניגוד לסיפורים קשים שמגיעים לתקשורת מדי פעם, בגיאורגיה אין שום בעיה לרשום את היילוד כבנם של ההורים המיועדים, ולפחות מההיבט הזה אתם פטורים. יש גם מי שמטפל בכך ואתם רק צריכים לבוא ולחכות לסוף הטוב של הסיפור בלידה מוצלחת ובריאה.
  • קרבה גיאוגרפית לישראל – זהו אחד השיקולים הראשונים והחשובים ביותר. זה גם ככה קשה לעבור הריון באמצעות אם פונדקאית, כאשר כל מה שעובר עליה אינו מורגש אצלכם. בגיאורגיה אפשר לנחות בתוך יום וללוות את הפונדקאית או לשמור על ריחוק מסוים, כפי שתרצו. הטיסות והשהות זולות יחסית ולכן ההורים המיועדים יכולים לבלות שם זמן רב או היות מוקפצים בהתראה קצרה. כל הנסיעות עם המכלים אינן אורכות הרבה ולכן גם בטוחות בהרבה.
  • רפואה מתקדמת ברמה אירופית – בניגוד למה שנהוג לחשוב על מדינות במזרח אירופה, טביליסי היא עיר מודרנית ומתקדמת מאוד, ומוסדות הבריאות שלה מהמתקדמים בעולם גם ברמה אירופית. הרופאים שעובדים שם השתלמו בישראל או בארצות הברית, והדבר ניכר הן בגלל הידע והגישה שלהם והן בגלל השפה שבה מדברים אתכם. אחד החששות הגדולים ביותר לכל מי שנוסע לחו”ל ונזקק לטיפולים רפואיים במקום זר הוא לא לקבל את מה שהוא צריך בגלל הבדלי גישה ורמה.

    במידה מסוימת, אפשר לומר שהמרפאות ובתי החולים בגיאורגיה מתקדמים אפילו יותר משום שהיחס שם סבלני וסובלני, והצוותים רגילים לדבר עם ישראלים בשפתם, כלומר להבין אותם רגשית ומנטלית. זה שיקול חשוב מאוד לכל מי שיודע שההליך ארוך ומורט עצבים, ולכן גם צריך המון אמפתיה והבנה כדי לתמוך בזוג.

  • מדברים עברית – החברות שעובדות עם פונדקאיות בגיאורגיה כבר יודעות שהכי טוב לישראלים להיות יחד, בעיקר בגלל התמיכה והעזרה ההדדית. הן משכנות אותם בדרך כלל בבניינים ששייכים לחברה ולכן גם הישראלים זוכים לשמוע עברית מכל עבר, כאשר אנשי התחזוקה והנציגים נמצאים שם כל הזמן לעזרתם. אי אפשר להפריז בחשיבות התמיכה הנפשית והתחושה הביתית החמימה ולדעת שאינכם לבד.
  • מחירים זולים יותר – המחירים בגיאורגיה נוחים הרבה יותר, ובהתחשב בכך שמדובר בהליך ארוך שמחייב לפעמים גם כמה החזרות, המחיר יכול להרקיע שחקים. כאשר פונדקאות בישראל עולה יותר מרבע מיליון ₪, פונדקאות בגיאורגיה עולה בסביבות 150,000 ₪, כאשר כל החזרה נוספת מחירה זול יותר שם. כשמחשבים את כל התהליך אין ספק שזה הרבה יותר נגיש לישראלים.
  • סיכויי הצלחה גבוהים יותר – רמת הרפואה בגיאורגיה מבטיחה סיכויי הצלחה גובהים. רבים מדווחים על קליטת הריון בין ניסיון אחד לשלושה, ובגלל זה רבים גם חוזרים לילד שני ושלישי. הבדיקות והטיפולים שמקבלים שם הם באמת המילה האחרונה והידע כל הזמן זורם בגלל השתלמויות תכופות.
  • צוות גדול שדואג לכם ואינו משאיר אתכם לבד – זה באמת משהו שישראלים יכולים להתגאות בו, הצוות הגדול שמקיף את הישראלים ובונה שם קהילה, לא משנה באיזו חברה החלטתם להיעזר. כשמבטיחים לכם שכולם יהיו שם לשירותכם גם מקיימים זאת, החל מרמת המנהלה והבירוקרטיה, ועד הרופאים שבודקים אתכם ואנשי הצוות. מתברר ששם וכאן יש סגל שלם של נציגי חברה ואנשי מנהלה, משפטנים ועורכי דין שמנהלים בשבילכם את הניירת ואת החוזים וההסכמים.

    אין ספק שכאשר מישהו עושה למענכם את העבודה, כולל עזרה פיזית בשינוע של כל מה שצריך, כולל מזוודות לקראת שהות ארוכה ואפילו מה שאתם צריכים ללינה. יש לדעת כי הרופאים הישראלים שמצוותים למשימה נוסעים בקביעות לגיאורגיה לטפל בכם ובפונדקאיות כך שהכל מתנהל עם אצבע על הדופק. אתם מקבלים הדרכה ותמיכה פסיכולוגית ואפילו נהגים ואנשי סגל לכל בעיה שנוצרת. אתם באמת רצויים שם והיחס של הצוות המקומי יוצא מהכלל.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...