שוקלים פונדקאות בארץ או בחו”ל? חשוב שתעשו את זה באמצעות סוכנות פונדקאות בישראל

הצעדים הראשונים בתהליך הפונדקאות יכולים להיות מאיימים לאור המספר העצום של האפשרויות, הצעדים והחוקים הכרוכים בכך. ישנם מספר גורמים חשובים המעורבים בתהליך ולכל אחד מהם תפקיד חשוב במיוחד, אך הפעם נתמקד בתפקידה של סוכנות הפונדקאות בתהליך וכיצד היא מסייעת ומקלה עליכם במסע המופלא והמורכב הזה שנקרא פונדקאות.

בין אם אתם שוקלים לבצע הליך פונדקאות בארץ או בחו”ל, בין אם אתם מעוניינים לעבור את התהליך בארה”ב הרחוקה והמודרנית או דווקא מעדיפים פונדקאות בגיאורגיה הקרובה והמסורתית ובין אם אתם מחפשים אחר היעד המתאים ביותר עבורכם – באמצעות סוכנות פונדקאות בישראל תוכלו לעבור את המסע הזה באופן פשוט, מסודר ומוצלח יותר.

מהי סוכנות פונדקאות?

סוכנות פונדקאות מהווה פתרון נקודתי עבור אלו המבקשים להביא לעולם ילד באמצעות פונדקאות. מציאת אישה שמעוניינת לשמש בתור הפונדקאית שלכם אינה החלק המאתגר היחידי בפונדקאות. תהליך מיון של פונדקאיות, אישורים רפואיים, חובות משפטיות, ביטוחי בריאות, מעקב אחר הליכי הפריה חוץ גופית, ביסוס זכויות הורים וכל המורכבויות שביניהם הופכים את תהליך הפונדקאות למורכב וארוך במיוחד ולכן תפקידה של סוכנות הפונדקאות לתווך ולנהל את כל הפרוצדורה הזאת על סך חלקיה באופן הטוב ביותר הן עבור ההורים המיועדים, הן עבור הפונדקאית והן עבור הילוד.

סוכנות פונדקאות עוזרת לברר את כל הבעיות שעלולות להתעורר במהלך מסע הפונדקאות שלך באמצעות המומחיות שלה בכל תחומי המפתח של פוריות של צד שלישי. בעזרת הסוכנות, ההורים המיועדים מסוגלים להתמקד בחלקים החשובים ביותר במסע – בניית המשפחה שלהם והכנה לבואו של הילד המיוחל.

אילו שירותים מציעה סוכנות פונדקאות?

רוב סוכנויות הפונדקאות מציעות מגוון רחב של שירותי ניהול ללקוחות כגון תיאום בין מרכזים רפואיים, עורכי דין וגורמים מרכזיים אחרים – הכל כדי להבטיח חוויה חלקה ונטולת בירוקרטיה מורכבת ומסועפת עבור ההורים.

למרות שלכל סוכנות פונדקאות ישנו תמהיל ייחודי משלה, היתרון המשמעותי שלה טמון במומחיות של הסוכנות לסנן ולהתאים מועמדות לפונדקאות בשילוב ניהול ותיאום כל התהליך מקצה לקצה.

למה כדאי לעבוד עם סוכנות פונדקאות ישראלית?

עם מספר הדרישות המשפטיות, הרפואיות והפרוצדורליות הכרוכות בפונדקאות, בהיעדר סוכנות, כל הניירת, התקשורת עם הפונדקאית, המידע הרפואי ואינספור דרישות אחרות יצטרכו להיות מטופלים על ידי ההורים המיועדים. כאשר התהליך כולו נעשה מעבר לים, מדובר במשימה מורכבת וקשה אפילו יותר. לכן עבודה עם סוכנות פונדקאות ישראלית חיונית ליצירת תהליך פשוט ומסודר יותר.

תפקיד חשוב נוסף שמרבית סוכנויות הפונדקאות ממלאות הוא של תמיכה וייעוץ מתמשכים. פונדקאות היא מסע אינטנסיבי מבחינה רגשית הן להורים המיועדים והן לפונדקאית. עבור הראשונים, ויתור על השליטה בתהליך ההריון יכול להיות מאתגר ולעיתים זר לחלוטין אם ישנן בעיות פוריות משניות.

הצורך לסמוך על אישה זרה שתישא עבורכם את ילדכם הביולוגי ואי יכולת לעקוב אחר ההתפתחות שלו יכול להיות קשה מבחינה רגשית. זו הסיבה שסוכנויות פונדקאות דואגות שתהיה תקשורת חלקה בין הפונדקאית לבין ההורים המיועדים בנוסף למגוון אפשרויות תמיכה ושירותי רפואה מתקדמים.

עבור פונדקאית, ללדת ילד עבור מישהו אחר עשוי להיות מסובך מכיוון שהיא לא יכולה להרשות לעצמה להיקשר לעובר שהיא נושאת ברחמה. לאם הפונדקאית אין כל קשר גנטי עם התינוק אבל במדינות מסוימות בהן הפונדקאית היא גם תורמת הביצית, יש לה קשר ביולוגי ליילוד מה שמקשה על העניין אף יותר. בכל התרחישים הללו, חשוב שיהיה צוות פסיכולוגי ורפואי זמין אשר מתורגל ומנוסה בטיפול בבריאות הנפש ומסוגל להדריך וללוות את הפונדקאית לאורך כל הדרך. במקום הזה סוכנות הפונדקאות ממלאת תפקיד קריטי שמשמפיע באופן משמעותי על הרגשתה של הפונדקאית ועל יצירת תהליך מסודר מולה בזמן ההריון ולאחר הלידה.

כאשר הליך הפונדקאות נעשה במדינה אחרת, יש יתרון גדול לסוכנות פונדקאות ישראלית שיכולה לנהל את התהליך במדינה בה הוא מתבצע. הסוכנות מספקת שירותי רפואה, ייעוץ וליווי באותה מדינה וכך ההורים המיועדים מקבלים ליווי ושירות מקיפים ואיכותיים תוך הקפדה על הבירוקרטיה הישראלית והמון שקט נפשי. 

כיצד ניתן למצוא סוכנות פונדקאות מתאימה?

תמיד מומלץ לערוך מחקר מקיף בעת חיפוש אחר סוכנות פונדקאות. הסוכנות תלווה אתכם לאורך כל התהליך המורכב והארוך הזה שנקרא פונדקאות ולכן אין להקל ראש בבחירת הסוכנות המתאימה ביותר עבורכם.

וודאו כי אתם מכירים את ההעדפות והצרכים שלכם כדי שתוכלו למקד את החיפוש שלכם אחר סוכנות הפונדקאות האידיאלית בעבורכם.

מלבד חוות דעת ומידע בסיסי על כל סוכנות, מומלץ להגיע לפגישת היכרות בה תוכלו להתרשם היטב מהשירות של החברה ומהאמצעים והכלים שהיא מעמידה לרשות לקוחותיה. בדקו באילו מדינות החברה מספקת שירותי פונדקאות והאם הם כוללים תרומת ביציות ותרומת זרע למקרה שתזדקקו לכך.

בחירת סוכנות פונדקאות היא החלטה שתשפיע באופן דרמטי על כל חווית הפונדקאות שלכם ולכן חשוב למצוא את סוכנות הפונדקאות המתאימה ביותר עבורכם באמצעות שקלול כל האפשרויות והצרכים שלכם.

“סורמום” היא סוכנות פונדקאות ישראלית אשר מעניקה שירותי פונדקאות ופוריות לזוגות ויחידים רבים מרחבי הארץ. אנו פועלים במגוון מדינות באירופה ובאמריקה ומציעים מגוון רחב של שירותים אשר יוצרים מעטפת איכותית ובטוחה הן להורים המיועדים, הן לפונדקאית והן ליילוד. אנו מספקים את השירותים הרפואיים המתקדמים ביותר, ייעוץ וליווי פסיכולוגי וכן מענה על מגוון צרכים של ההורים ושל הפונדקאית. יש לנו קשרים ענפים עם מרכזים רפואיים ורשויות שונות במדינות בהן אנו מספקים שירותים.

לאורך כל התהליך אנו מקפידים ללוות כל הורה מיועד וכל פונדקאית באופן צמוד ומסור ופועלים להסדרת מעמד היילוד במדינה בה נולד ובישראל. 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...