פונדקאות בישראל או בחו”ל – מדוע גיאורגיה היא יעד מעולה?

אחד היעדים המרכזיים לפונדקאות הוא גיאורגיה. אך למה היא יעד מעולה? האם עדיפה פונדקאות בישראל או בחו”ל? על כל אלו ועוד נשמח לייעץ לכם. אנחנו ב”סורמום” המומחים בתחום כבר שנים רבות!

כל מי שמתעניין בהליכי פונדקאות, עתיד לגלות שמלבד בישראל (אשר כידוע, איננה מתאימה לכולם), יש מספר מדינות בהן ניתן לבצע את התהליך הזה ושאחת מהן היא גיאורגיה. בחירת המדינה בה התהליך יבוצע כמו גם החברה אשר תהווה כגורם המלווה והמקשר בתהליך, היא קריטית, מכיוון שבכוחה להשפיע במידה רבה על התהליך – וכמובן, המטרה היא לזכות ולאחוז בתינוק בריא, עם סיום התהליך. התעמקות בפרטים תוביל למסקנה חד משמעית כי גיאורגיה מהווה את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר להליכי פונדקאות, כאשר התהליך מתאים לכולם, זוגות מכל הגילאים והמינים, כאלו שיש להם ילדים וכאלו אשר עושים את דרכם לחבוק את בנם הראשון.

היתרונות של פונדקאות בגיאורגיה

אם אתם מתלבטים אם לעבור הליך פונדקאות בגיאורגיה, אולי ריכוז היתרונות של צעד זה, יאפשר לכם לקבל את ההחלטה הנכונה:

  • עלות נמוכה – בהשוואה להליכי פונדקאות במדינות אחרות אשר ממציעות את האופציה לפונדקאות.
  •  תהליך מהיר ומיידי – לא צריך להמתין עד קבלת אישור מהוועדה לפונדקאות – וככלל, מדובר בהליך אשר אינו טומן בחובו בירוקרטיה מורכבת או מסועפת.
  • התהליך מלווה על ידי צוות מקצועי המורכב מרופאים ואנשי מקצוע גיאורגיים – אשר בחלק מהמקרים כולל גם אנשי מקצוע ישראלים (תלוי בחברה דרכה התהליך מתבצע).
  • חוק הפונדקאות הגאורגי מאפשר להורים לטפל ביילוד מיד עם תום הלידה ולשהות עמו ביחידת הורים בבית החולים למשך 3 עד 5 ימים.
  • בגיאורגיה יש לא מעט נשים אשר מוכנות להירתם לצורך הליך פונדקאות – כל הנשים אשר מגישות מועמדות לתהליך, עוברת בדיקות מקיפות וקפדניות בכדי לוודא את ההתאמה המושלמת שלהן לפונדקאות.
  • שיעורי ההצלחה של הליכי הפונדקאות בגיאורגיה נחשבים לגבוהים במיוחד – הם עומדים על כ-80 אחוזים הצלחה לכל ניסיון.

כאמור, רשימת היתרונות של הליכי פונדקאות בגיאורגיה היא עוד ארוכה – אך יש לקחת בחשבון כי תלויה במידה רבה בחברה אשר מציעה את שירותי הפונדקאות. כדאי לבחור את החברה בקפידה ולוודא שאכן מדובר בחברה מקצועית ואמינה, אשר מציעה את השירותים המקיפים והאיכותיים ביותר.

פונדקאות בגיאורגיה – למי התהליך מיועד?

הליך פונדקאות בגיאורגיה יכול להתאים לאנשים הבאים:

  • כאלו אשר מעוניינים לקצר תהליכים בירוקרטיים ולעבור הליך פונדקאות מהיר הרבה יותר מזה אשר מוצע בישראל – גם במדינות אחרות בהן מוצע הליך פונדקאות התהליך יהיה ארוך יותר מזה אשר מוצע בגיאורגיה.
  • זוגות אשר מסיבות כאלו ואחרות לא עומדים בקריטריונים של חוק הפונדקאות הישראלי כמו לדוגמא, זוגות חד מיניים – זוגות אלו יגלו כי גיאורגיה תהווה את האלטרנטיבה המוצלחת ביותר עבור המטרה.
  • זוגות אשר מבקשים לא לגלות מעורבות גבוהה בהליך ההיריון או לעמוד בקשר עם הפונדקאית – חברה אשר מתווכת ביניהם לבין כל המעורבים בתהליך, תוכל לדאוג עבורם לכל הפרטים ולעדכן אותם בכל מה שחשוב שהם ידעו.

למעשה, ניתן לומר שהליך פונדקאות בגיאורגיה יכול להתאים לכל מי שמעוניין לעבור הליך שכזה – בגיאורגיה יש גמישות רבה לתהליך זה.

זמן לקבל החלטה – ישראל או גיאורגיה?

ראשית כל, יש לא מעט זוגות אשר אינם עומדים בחוק הפונדקאות הישראלי, כך שנכון לשנת 2020 ישראל היא בכלל לא יעד רלוונטי עבורם להליך הפונדקאות. מעבר לכך, גם זוגות רבים, אשר כן עומדים בחוק הפונדקאות, עתידים לגלות שעדיף להם לעבור את התהליך דווקא בגיאורגיה. הסיבות העיקריות לכך שגיאורגיה עדיפה על ישראל (או לפחות מועדפת על ידי רבים מהזוגות אשר נמצאים לפני הליך שכזה), היא העובדה שהתהליך בגיאורגיה יהיה הרבה יותר מהיר וקצר מזה אשר מוצע בישראל – ובסופו של דבר, זאת אחת המטרות המרכזיות של כל מי שמעוניין לעבור את התהליך  הזה – להתמודד עם כמה שפחות סחבת ובירוקרטיה ולזכות לחבק תינוק בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. כמובן, שיש שיקולים נוספים כמו העובדה שזוגות רבים מעוניינים לשמור על ריחוק מסוים מהפונדקאית ומספק להם לקבל עדכונים רפואיים על מצבה ועל אופן התקדמות ההיריון. כאמור, הבחירה אמורה להתבסס על שיקולים פרטניים של אלו הנכנסים לתהליך, יחד עם זאת, מומלץ להבין לעומק את ההבדלים בתהליכים ואת היתרונות והחסרונות של תהליכי פונדקאות בכל אחת מהמדינות. כמובן, שיש לקחת בחשבון שגם בחירת החברה אשר תלווה את התהליך תשפיע במידה רבה על קבלת ההחלטה, לכן, מומלץ לשים דגש גם על הנושא הזה בעת קבלת ההחלטה.

בחירת החברה

אם החלטתם שפונדקאות בגיאורגיה תהווה את הבחירה הנכונה יותר בעבורכם, חשוב שתבחרו בקפידה את החברה אשר תלווה אתכם לאורך כל התהליך בהליך הבחירה מומלץ לשים דגש על פרמטרים כמו: ניסיון ואמינות של החברה (אם יש אפשרות לקבל המלצות אמינות על השירותים שלה, כדאי לשים דגש על נושא זה). דגשים נוספים נוגעים למחיר וכמובן, שחשוב לשים דגש לא רק על הצעת המחיר אלא גם על מה הצעת המחיר כוללת בתוכה – לעיתים, יעלה הצורך להוסיף כספים עבור שירותים מסוימים ומומלץ לשים דגש גם על הנושא הזה בהליך הקצאת התקציב לאותה המטרה. כמובן, כדאי לוודא מיהם אנשי המקצוע אשר ילוו את התהליך, מה ההכשרה והניסיון שלהם בתחום – כמובן, יש לשים דגש מיוחד על המקצועיות והניסיון של הצוות הרפואי. בחירה מושכלת של חברה אשר תלווה אתכם בהליך הפונדקאות בגיאורגיה, תאפשר שקט נפשי בידיעה, שכל התהליך אמור לעבור על הצד הטוב ביותר ויש מי שדואג שכל אחד מהשלבים בתהליך יעבור על הצד הטוב ביותר.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...