פונדקאות בחו”ל על ידי חברת סורמום – שלבים בתהליך

 מרבית הזוגות חולמים להיות הורים. מרבית הזוגות גם מצליחים להגשים את חלומם ולהפוך להורים. אולם, ישנם זוגות אשר למרות רצונם העז, נתקלים בקשיים אשר מונעים מהם להפוך להורים. אותם הזוגות מחפשים אלטרנטיבות לדרך הטבעית להבאת ילדים, כאשר הרצון שלהם הוא לחבוק בסופו של דבר בכל זאת ילד השייך להם גם מבחינה ביולוגית.

מרכז “סורמום משפחה יוצרת משפחה” הוא מרכז אשר הוקם על ידי המנכ”לית אידה בר און ומטרתו היא אחת: לסייע לכל זוג להגשים את חלומו ולהפוך להורים באמצעות הליך פונדקאות. המרכז מלווה כל זוג בתהליך פונדקאות על כל רבדיו ושלביו, הן בארץ והן בחוץ לארץ. אם החלטתם ללכת על הליך פונדקאות בכדי להביא ילד לעולם, אין ספק שמרכז סורמום הוא המקום לפנות אליו לצורך הגשמת החלום שלכם בדרך זו.

על הריון

כיצד בעצם נוצר הריון? הריון נוצר מהפריה של ביצית האישה יחד עם הזרע של הגבר. לאחר שהביצית מופרית על ידי הזרע, היא מתמקמת ברחם האישה ובו היא מתפתחת. אט אט הביצית המופרית הופכת לעובר, המתפתח במהלך שבועות ההיריון באמצעות דם אותו הוא מקבל מהשלייה. לאחר תשעה חודשים שבהם גודל ומתפתח העובר ברחם, הוא יוצא לאוויר העולם לאחר תהליך לידה מעט כואב, אך בהחלט שווה את התינוק אשר חובקים הזוג.

על אף שלא מעט זוגות נכנסים להריון באופן ספונטני וטבעי, ישנם זוגות אשר אינם מצליחים להכנס להריון טבעי. ישנם זוגות אשר יצליחו להיכנס להריון לאחר טיפולי פוריות וישנם זוגות אשר גם טיפולי פוריות לא יצליחו לסייע להם מסיבות שונות. במקרה שכזה, בני הזוג מחפשים פתרון שיסייע להם להגשים את חלומם ולהפוך להורים בכל זאת. בעוד שעל הפרק עומדים פתרונות כגון: אימוץ, בני הזוג לא פעם יעדיפו לבחור בהליך שיאפשר להם להביא בסופו תינוק שלהם. הליך פונדקאות הוא הליך אשר מאפשר קיום הריון של בני הזוג ברחמה של אישה אחרת. כלומר: ביצית מופרית המורכבת מביצית שנשאבה מבת הזוג והופרתה על ידי הזרע של בן הזוג, מושתלת ברחמה של הפונדקאית אשר עוברת את תהליך ההיריון כולו ובסופו של דבר מביאה לעולם את התינוק של בני הזוג.

הליך פונדקאות בחו”ל עם מרכז סורמום

ההתאמה והאישור להליך הפונדקאות הם דברים אשר משתנים בין מדינה אחת לאחרת. לכל מדינה יש את ההגבלות שלה והתנאים שלה לביצוע הליך זה, אך בישראל ישנן לא מעט הגבלות המוצגות כתנאי לביצוע הליך פונדקאות. מכיוון שהליך הפונדקאות לא פעם מורכב יותר בישראל ואורך זמן רב יותר ומכיוון שישנם זוגות אשר אינם עומדים בקריטריונים הרלוונטיים לביצוע הליך זה, ניתן לבצע אותו בחו”ל בצורה קלה ונוחה יותר. תהליך פונדקאות בחו”ל הוא תהליך מהיר יותר מבחינה פרוצדורלית וכאשר בוחרים במרכז הנכון ללוות את התהליך ולסייע בו, כל זוג יכול להגשים את חלומו תוך פרק זמן קצר.

שלבים בהליך פונדקאות בחו”ל עם מרכז סורמום

מרכז סורמום הוא מרכז הורות המלווה ישראלים בהליך פונדקאות בחו”ל באופן מקצועי ומנוסה ובאמצעות אנשי המקצוע הרלוונטיים והטובים ביותר להליך. להליך מעין זה ישנם מספר שלבים:

  1. בחירת המדינה שבה מבצעים את הליך הפונדקאות. המרכז יסייע לזוגות לבחור את המדינה המתאימה ביותר לצורך ביצוע הליך, בהתאם לפרמטרים השונים העומדים על הפרק.
  2. המרכז ידאג עבור הזוג לכלל המסמכים הרלוונטים שיש להגיש, בשפה הרלוונטית, עבור קבלת אישור להליך פונדקאות במדינה הנבחרת
  3. לאחר קבלת האישור לביצוע הליך פונדקאות, המרכז יאתר עבור בני הזוג את הפונדקאית המתאימה ביותר עבור מימוש ההליך עבורם. הפונדקאית תיבחר לאחר שתעבור על ידי הגורמים הרפואיים במרכז בדיקות רפואיות שמטרתן היא לברר שהיא כשירה לצורך הליך הריון תקין ובריא
  4. לאחר איתור הפונדקאית, בני הזוג יטוסו למדינה הנבחרה בכדי להיפגש עם הפונדקאית ולבצע את ההליך עצמו. ההליך יתבצע על ידי צוות רפואי מקצועי.
  5. המרכז ילווה הן את הפונדקאית והן את הזוג בהליך ההיריון כולו, כולל בדיקות שיש לבצע.
  6. המרכז ידאג לתמיכה רגשית לבני הזוג בהליך.
  7. המרכז ילווה את בני הזוג בהגעה למדינה לקראת הלידה של הפונדקאית, בהערכות לקראת הלידה ואף לאחר הלידה, בכל העניינים הבירוקרטיים הנדרשים.
  8. המרכז ידאג לכל מה שקשור לאזרחות של הרך הנולד.
  9. המרכז יסייע לבני הזוג לשוב לארץ בצורה בטוחה יחד עם הרך הנולד.

מדוע כדאי לבחור בחברת סורמום עבור הליך פונדקאות בחו”ל

חברת סורמום מציעה לכל זוג אשר איננו מצליח להביא ילדים בדרך הטבעית, לעשות זאת באמצעות הליך פונדקאות הן בארץ והן בחו”ל. החברה מציעה ליווי איכותי ומשמעותי לזוג, עם כל מה שהדבר כרוך ולנוכח כלל הדרישות העומדות על הפרק, במקום שבו בחרו בני הזוג לבצע את ההליך. בסופו של דבר, הליך פונדקאות בחו”ל ללא ליווי מקצועי הוא הליך מורכב ומסובך מאוד ועל כן, הבחירה במרכז לצורך ליווי בהליך בחו”ל מפשטת את ההליך ומאפשרת לכל זוג לעבור את ההליך בצורה קלה, נוחה ופשוטה. מעבר לכך, הנה כמה סיבות שיגרמו לכם לבחור דווקא במרכז בסורמום:

  1. המרכז מציע תמיכה רגשית לזוגות במהלך התהליך כולו על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.
  2. המרכז מציע אופציות מימון שונות לתהליך פונדקאות אשר יאפשרו לכל זוג לצלוח אותו מבלי לקרוס כלכלית.
  3. המרכז דואג לכל העניינים הבירוקרטיים והטכניים הרלוונטיים לתהליך כולל טיפול במסמכים בכל שפה באשר היא.
  4. המרכז מלווה מבחינה רפואית את הפונדקאית והזוג בהליך הפונדקאות הן בארץ והן בחו”ל ודואג שהתהליך כולו יתבצע בצורה הטובה ביותר מבחינה בריאותית ושהפונדקאית והתינוק יהיו בריאים ושלמים לאורך התהליך כולו.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...