פונדקאות בחו”ל לאחר יציאה ממשבר הקורונה

תכננתם פונדקאות בחו”ל לפני הקורונה והיא שינתה לכם את התוכניות? עכשיו כשהיא הולכת ודועכת זה הזמן הטוב ביותר לקבל מידע מהימן על האופציה הזו. אנחנו ב”סורמום” נשמח לסייע לכם.

משבר הקורונה, הביא עמו לא מעט קשיים, איתם נאלצו להתמודד זוגות רבים אשר נמצאו בשלבים האחרונים של הליכי הפונדקאות – אשר חלק גדול מהם, כלל לא ידע אם בכלל הוא יוכל לטוס ולהיות נוכח בלידה וחלק אחר מצא את עצמו נשאר לתקופת זמן הרבה יותר ארוכה, ממה שהוא ציפה, במדינה בה הוא עבר את התהליך – נכון לעכשיו, רוב הזוגות אשר נקלעו לאותו מצב בעייתי, כבר יצאו ממנו בזכות עזרה שהתקבלה מהמדינה.
משבר הקורונה, פגע גם בזוגות רבים אשר עמדו לקראת התחלת התהליך או בשלבי הבירורים הראשוניים לגביו – כאשר אלו, נאלצו להקפיא את חלומם הגדול ביותר למספר חודשים.
אבל, החדשות הטובות טמונות בעובדה שהאור בקצרה המנהרה מתחיל לאט לאט להתגלות, הקורונה אומנם עדיין כאן, אך הסוף שלה כבר מתחיל להיראות וכחלק מכך, גם השגרה מתחילה לאט לאט לחזור וזה נכון לגבי רוב מדינות העולם (מי יותר ומי פחות).
אז לפי כל התחזיות, בקרוב מאוד, יחודשו הטיסות היוצאות ליעדים שונים בעולם וכל מי שמתעניין בהליך של פונדקאות בחו”ל יוכל לחזור ולנקוט בצעדים על מנת לקדם את התהליכים.
אומנם יכול להיות שכל עוד הקורונה תהיה נוכחת כאן, נרגיש בשינויים מסוימים בתהליך הפונדקאות עצמו – אבל חשוב לזכור שמדובר בשינויים זמניים בלבד, כי על פי כל התחזיות, הקורונה לא אמורה להיות כאן לנצח וגם לא לפרק זמן ארוך במיוחד.

לאט לאט מתפוגגת עננת החוסר ודאות

אז כאמור, משבר הקורונה, השאיר הרבה זוגות אשר נמצאו בשלבים כאלו ואחרים של הליכי פונדקאות בחו”ל בעננה שחורה של חוסר ודאות.
כיום, העננה הזאת לאט לאט מתפוגגת וסוף המשבר, טומן בחובו (בדומה לכל סוף אחר) הזדמנות להתחלה חדשה וטובה.
כך שאם גם אתם נמנים על אותם הזוגות אשר נאלצו להקפיא את הליך הגשמת החלום הגדול ביותר שלהם, הבאת ילד לעולם, בעקבות משבר הקורונה, זה הזמן להתחיל ולהפשיר את ההקפאה ולחזור לבצע את הצעדים בדרך להליך הפונדקאות בחו”ל.
כמובן, שכרגע דברים נראים קצת אחרת ממה שהיו בתקופת טרום הקורונה ולכן, חשוב לברר בקפידה מהם אותם השינויים ואיך הם משפיעים עליכם ועל השלב בו אתם נמצאים בהליך הפונדקאות – יש לקחת בחשבון שבכל אחת מהמדינות בהם מתבצעים תהליכי פונדקאות, פועלים קצת אחרת ולכן, כדאי לוודא את הפרטים, לאחר בחירת המדינה הנבחרת.
מעבר לכך, אם לא התחלתם עדיין את תהליך הפונדקאות ולא קיבלתם החלטה חד משמעית לגבי המדינה בה התהליך יתבצע, אולי כדאי לשקול ולעבור אותו באחת מאותן מדינות אשר מתמודדות בצורה טובה יותר עם הקורונה – כמו גיאורגיה לדוגמא, אשר מיגרה את המגיפה בצורה מהירה ויעילה, עם כמות קטנה יחסית של חולים.
קבלת החלטות מושכלות בכל מה שקשור להליך פונדקאות בחו”ל, תקטין במידה משמעותית את הסיכון שאיזה גל רביעי או חמישי עתידי של קורונה, יפגע לכם בתהליך הפונדקאות או ישאיר אתכם באותה העננה של חוסר ודאות (וכאן, חשוב לציין שגם זוגות אשר נתקלו באותה העננה, יצאו ממנה בסופו של דבר עם מתנה נפלאה, אשר שווה כל עננה).
מעבר לכך, יש לקחת בחשבון שהליך פונדקאות לוקח זמן (ובעיקר אם מודדים את הזמן עד ללידה) ובפרק הזמן הזה, מנבאים שכבר ימצאו חיסונים או תרופות לקורונה והווירוס הזה כבר פחות יטריד אותנו או יפגע במהלך חיינו.

השלבים הראשוניים

כידוע, השלבים הראשוניים בהליך פונדקאות בחו”ל, הם שלבים אשר מבוצעים אונליין, על ידי שיחות סקייפ, עיון במאגרים שונים וביצוע הבחירות המתאימות בפונדקאית, בתורמת הביצית וכיוצא בזה..
את כל השלבים הראשוניים של התהליך ניתן לבצע כבר עכשיו, מבלי חשש שהקורונה תשפיע על התנהלותם התקינה.
אם תהליך הפונדקאות מתבצע תוך קבלת סיוע מחברת פונדקאות מקצועית המתמחה בתחום, ניתן ליהנות רגועים בידיעה שנציג מטעם החברה, אשר מתגורר קרוב לוודאי באותה המדינה בה יתבצע תהליך הפונדקאות, ידאג עבור אותו הזוג לכל מה שצריך לדאוג – כך שייקח עוד זמן, עד שבני הזוג יידרשו לטוס לחול  – וכאשר זה יקרה, סביר להניח שאו שכבר נדע איך לחיות עם הקורונה ולהישמר ממנה או שכאמור, היא כבר תהווה את נחלת העבר.

השלבים הראשוניים נמשכים בין חודש אחד למספר חודשים בודדים, במהלכם יש לאסוף את כל המסמכים, לבצע את הבחירות ולקבל את האישורים.

מתחילים לנקוט בפעולות

אז זמן הרגיעה הזאת והחזרה לשגרה, שהגיע אחרי כל הסגרים, זה בדיוק הזמן המתאים עבור כל המתעניינים, להתחיל ולקדם את הנושא של פונדקאות בחו”ל.
מי שעדיין חושש בגלל הקורונה, חשוב שיזכור שדווקא בכלל הווירוס, כיום, מושם דגש רב יותר על ביצוע בדיקות מקיפות ועל שמירה על היגיינה – כך שלקורונה יש גם יתרונות.
מעבר לכך, הקצב בו תתקדמו בתהליך תלוי במידה רבה גם בכם, אתם יכולים לקחת את הזמן ולעשות את הצעדים הראשוניים, איסוף החומרים, קבלת הייעוץ וכל השלבים המקדימים להתחלת התהליך ורק אחרי שהקורונה כבר ממש לא תטריד את מנוחתכם תוכלו להמשיך ולהתקדם לעבר השלבים הבאים.
כמובן, שכרגע מצב הקורונה משתנה ממדינה למדינה, אז בהליך איסוף המידע וקבלת ההחלטה לגבי המדינה בה תבצעו את התהליך, מומלץ גם לברר איך אותה מדינה התמודדה עם הקורונה ומה מצב התחלואה במדינה – כאמור, יש לא מעט מדינות בהן ניתן לערוך הליכי פונדקאות, אשר נחשבות כבר לכמעט נקיות מהווירוס.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...