פונדקאות בארצות הברית לגברים וזוגות חד מיניים

פונדקאות לזוגות הומוסקסואליים או גברים יחידים אסורה או אינה חוקית במרבית המדינות כולל ישראל. לכן אחת האפשרויות הטובות ביותר העומדות לרשותם של זוגות חד מיניים וגברים יחידים שרוצים להביא ילד לעולם היא באמצעות הליך פונדקאות בארצות הברית

ישנן מספר מדינות בארצות הברית אשר מובילות בתחום הפונדקאות ומאפשרות לעבור את התהליך באופן, איכותי וחוקי לחלוטין. מרכז “סורמום” מציע מגוון אפשרויות ומסלולים לפונדקאות בארה”ב ומעניק ליווי צמוד ומקצועי לאורך כל הדרך לזוגות חד מיניים שחולמים על ילד משלהם. 

אך למרות היתרונות הגדולים של הליך פונדקאות בארה”ב, ישנם אנשים אשר בוחנים את האפשרות לעבור הליך פונדקאות במדינות אחרות בעולם מסיבות כלכליות או בשל המרחק הגדול מישראל לארה”ב. חשוב לבחון היטב את היתרונות והחסרונות שבכל מהלך ולהעדיף לעבור הליך מורכב וארוך שכזה אך ורק במדינות בעלות רפואה איכותית, מרפאות פוריות מתקדמות וליווי צמוד ומקיף מהארץ. 

אפשרויות פונדקאות לזוגות חד מיניים ברחבי העולם

חיפוש באינטרנט אחר פונדקאות לזוגות הומוסקסואלים יציג בפניכם מגוון מסלולי פונדקאות ברחבי העולם מקנדה ועד קניה. אבל אל תתפתו לכל מסלול או חברה שמציעים אלטרנטיבות זולות או נגישות. העדיפו תמיד את האלטרנטיבה הבטוחה והמסודרת ביותר אשר תגדיל את סיכוייכם להגשים את החלום ובסוף התהליך לחבוק ילד משלכם כאן בארץ. בחנו היטב את התהליך המשפטי, את בטיחות ההסדר כולו ואת השירותים הרפואיים שעומדים לרשותכם ולרשות הפונדקאית. אחד המסלולים האיכותיים, הבטוחים והמוסדרים ביותר העומדים בפני זוגות חד מיניים הוא באמצעות הליך פונדקאות בארה”ב. 

פונדקאות חוקית ומוסדרת לזוגות הומוסקסואלים

ישנן מעט מאוד מדינות המחזיקות בחוקי פונדקאות התומכים גם בזוגות הומוסקסואלים. מדינות אלו כוללות את ארצות הברית (שתומכת בפונדקאות מסחרית לזוגות הומוסקסואלים), קנדה (המגבילה את הפונדקאות רק לתוכניות אלטרואיסטיות ללא מטרות רווח), קולומביה, מספר מדינות באוסטרליה ומעט מדינות אירופאיות כגון בריטניה, דנמרק, בלגיה והולנד.

בארה”ב קיימות מרפאות מצוינות עם אחוזי הצלחה בסביבות 80% לכל העברת עוברים. חלק מהמרפאות בארה”ב יבצעו מספר רב של העברות עוברים או פרוצדורות ללא הגבלה במחיר קבוע (עד להריון). 

פונדקאות לזוגות הומוסקסואלים שאינה מוסדרת

במדינות רבות אין שום חקיקה הנוגעת לפונדקאות ולכן ההליך הוא חוקי אך לא מוסדר למשל במדינות כמו קניה, מקסיקו, קפריסין, גואטמלה ואחרות. במדינות אלו פונדקאות אפשרית לכל הזוגות מכיוון שאין חוקים לגבי פונדקאות אך היא אינה מוסדרת, נטולת הגבלות וללא תוקף משפטי מה שעשוי להערים קשיים רפואיים ומשפטיים רבים לאורך התהליך.

תחומי שיפוט לא מוסדרים נמצאים בדרך כלל במדינות מתפתחות שבהן עלות המחיה הנמוכה הופכת את התוכניות לזולות יותר אך מנגד אחוזי ההצלחה נמוכים משמעותית מאשר בארה”ב. הסיכון במדינות לא מוסדרות הוא שהפונדקאית נחשבת האם החוקית עד שהליך בית משפט (כמו אימוץ) יפוק להחליף את שמה בתעודת הלידה בשם ההורה המיועד שאינו בעל מטען גנטי לזה של הילוד.

כאשר בוחנים את האפשרויות השונות של זוגות הומוסקסואלים להביא ילד לעולם באמצעות פונדקאות, תמיד מומלץ לבחור בהליך פונדקאות המתקיים במדינה עם מסגרת חוקית תומכת. עבור זוגות עם מעט משאבים כספיים, לעתים קרובות מפתה לשקול אפשרויות שנראות בטוחות תוך עקיפת מגבלות מקומיות. לתוכניות כאלה ישנם סיכונים וזוגות שמחפשים אפשרויות אלו צריכים לשקול היטב את הסיבוכים האפשריים אל מול אלטרנטיבות אחרות.

 בעוד שצפון אמריקה ואירופה הפכו ליותר ויותר מתקדמות בתחום, חשוב לזכור כי לא כל התרבויות סובלניות למערכות יחסים חד מיניות. כאשר בוחנים שירותי פונדקאות, חשוב לדעת היכן תתקבלו בברכה והיכן תוכלו להיתקל בהתנגדות או עוינות.

היעד היחידי שמאפשר פונדקאות מסחרית לזוגות הומוסקסואליים 

ארצות הברית היא היעד הגלובלי היחיד שתומך בפונדקאות מסחרית לזוגות חד מיניים. חוקים במדינות “ידידותיות לפונדקאות” תומכים בחוזי פונדקאות ומכנים אוטומטית את החותמים כהורים החוקיים. (עם זאת חשוב לשים לב שישנן מספר מדינות בארה”ב אשר אוסרות במפורש חוזי פונדקאות.)

הליכי פונדקאות מוסדרים בארה”ב אמנם כרוכים בעלות גבוהה אך מעניקים מגוון שירותים רפואיים ונפשיים מתקדמים הן לפונדקאית והן ליילוד. מסיבה זו רבים בוחרים לעבור הליך פונדקאות בארה”ב על אף העלויות הכספיות הגבוהות הכרוכות בתהליך.

גיוון אתני של תורמות ביציות ותורמי זרע

זוגות הומוסקסואלים אשר פונים לתהליך פונדקאות זקוקים לתרומת ביציות. בארצות הברית ישנו גיוון אתני גדול מאוד אשר מאפשר לזוגות לבחור תורמת ביציות שמתאימה למראה ולמוצא האתני המועדפים עליהם מתוך מגוון גדול של אפשרויות. זהו יתרון גדול עבור זוגות שמחפשים תורמת ביצית בעלת מאפיינים חיצוניים דומים לשלהם. הגיוון האתני העשיר בארה”ב מאפשר לכל זוג למצוא את המאפיינים החיצוניים המעודפים עליו ביותר מתוך מאגר עצום של תורמות. 

בדומה לבחירת הביציות, זוגות אשר נזקקים לתרומת זרע יכולים גם הם לבחור זרע מתאים מתוך מאגר עצום של תורמים בעלי מראה חיצוני ומוצא אתני שמועדפים עליהם. 

לסיכום נראה כי האפשרות הטובה והבטוחה ביותר העומדת לרשותם של זוגות הומוסקסואלים אשר מעניינים להביא ילד בהליך של פונדקאות היא בחירה במסלול פונדקאות בארצות הברית.

במדינות ארה”ב ניתן לבצע הליך פונדקאות מקיף, בטוח ומוסדר באופן משפטי אשר מעניק שקט נפשי להורים המיועדים ובעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. משום המרחק הגדול מישראל לארה”ב והעלויות הגבוהות הכרוכות בתהליך מומלץ לבחור בסוכנות ישראלית מסודרת ובעלת ניסיון עשיר בהליכי פונדקאות בארה”ב. 

מרכז “סורמום” מציע מגוון מסלולים איכותיים ומתקדמים לזוגות חד מיניים אשר מעוניינים בפונדקאות בארה”ב. אנו מלווים את לקוחותיונ לאורך כל התהליך, מספקים שירות משפטי מקצועי להסדר מקיף ובטוח מול הפונדקאית המיועדת, מספקים שירותים רפואיים מהשורה הראשונה ומעניקים שירותי בריאות ורווחה שוטפים לפונדקאית ולילוד לאורך כל התהליך. 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...