סלבריטאים וידוענים שעשו פונדקאות בחו”ל

פונדקאות בחו”ל הולכת והופכת נחלתם של רבים יותר ויותר ויש גם לא מעט סלבריטאים וידוענים שבחרו באופציה הזו. אם גם אתם רוצים לדעת עליה יותר, אנחנו ב”סורמום” נשמח לסייע לכם.


בשנים האחרונות אנחנו שומעים על יותר ויותר סלבריטאים וידוענים, אשר עוברים הליכי פונדקאות והינם פתוחים מספיק בכדי לשתף ולדבר על זה.
הסיפורים, מגיעים גם מהארץ אך גם מהוליווד, כאשר יש מספר סיבות בגינן יכולה להתקבל ההחלטה להתחיל בהליך שכזה ובין היתר: בעיות פוריות אצל אחד מבני הזוג, זוגות חד מיניים וכאמור, פחות שומעים על זה בארץ אך בהוליווד לדוגמא, יש גם נשים אשר לא מעוניינות לעבור את תהליך ההיריון ולכן, בוחרות להשתמש בשירותיהן של פונדקאיות.
אז אם תחפשו לדוגמא, סלבריטאים בחו”ל שעברו תהליכי פונדקאות, תגלו רשימה מפוארת אשר כוללת שמות כמו: השחקנית קמרון דיאז, קים קרדישאן, אלן פומפאו (מרדית’ גריי מהאנטומיה של גריי), השחקנית האוסטרלית ניקול קידמן, השחקן ניל פטריק האריס, השחקנית שרה ג’סיקה פארקר, המנחה והקומיקאי ג’ימי פאלון והרשימה עוד ארוכה.

ומה קורה בישראל?

בארץ, אנחנו בעיקר שומעים על זוגות חד מיניים, אשר מכיוון שאין להם את האפשרות לעבור את התהליך בישראל ובחלק מהמקרים, גם משיקולים נוספים, עוברים את תהליך הפונדקאות בחו”ל.
בין המפורסמים שביניהם: הזמר הראל סקעת ובן זוגו עידן רול, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ובן זוגו והזמר עברי לידר.
עוד מפורסמים ישראלים אשר עברו הליך פונדקאות בחו”ל ובחרו לדבר על כך בפתיחות: השחקן דביר בנדק ואשתו עירית, הזמרת מיקה קרני (אשר הסיפור שלה הינו מרגש במיוחד, מכיוון שהיא נתקלה בקשיים להיכנס להיריון חמישי וכחלק מכך, בחרה לעבור תהליך פונדקאות באוקראינה ולאחר שתהליך התחיל והפונדקאית כבר הייתה בחודש הרביעי להריונה, נכנסה גם קרני להיריון באופן טבעי), הזמרת דקלה, והשחקן והדוגמן אנחל בונני ובת זוגו דושי לייטרסדורף.
כאמור, אלו רק שמותיהם של חלק מהידוענים אשר מוכנים לדבר ולספר בפתיחות על תהליך הפונדקאות בחו”ל אותו הם עברו וסביר להניח שהרשימה עוד ארוכה.

למה הם בוחרים בפונדקאות בחו”ל?

אז זה נכון שלזוגות חד מיניים אין כרגע באמת את הבחירה, הם אינם רשאים לעבור הליך פונדקאות בישראל ופונדקאות בחו”ל מהווה סוג של ברירת מחדל בעבורם. אבל בשנים האחרונות ניתן לראות שגם זוגות  אשר רשאים ויכולים לעבור את תהליך הפונדקאות בישראל, עדיין בוחרים מסיבותיהם הם לעשות את זה דווקא בחו”ל.
הסיבות לבחירה לעבור את הליך הפונדקאות בחו”ל יכולות להיות רבות ומגוונות, כאשר בין השיקולים המרכזיים:

  • מחיר – אין מה לעשות כנגד העובדה שמחיר הליך הפונדקאות הוא גבוה, וזה נכון הן לתהליך בארץ והן לתהליך בחו”ל. יחד עם זאת, בחו”ל ובעיקר במדינות מסוימות כמו פונדקאות בגיאורגיה או אוקראינה, יהיה נמוך יותר מאשר בישראל – כמובן, שאם פרמטר המחיר הוא המשמעותי ביותר בקבלת ההחלטה, כדאי לבצע בדיקה מקיפה ולבדוק באיזו מדינה ניתן לקבל את שירותי הפונדקאות בעלות הנמוכה ביותר (תוך לקיחה בחשבון של פרמטרים נוספים אשר ישפיעו על איכות השירות).
  • מהירות – התהליך בחו”ל הוא קצר ומהיר בצורה משמעותית בהשוואה לתהליך בארץ. לשם השוואה, התהליכים המקדימים להליך פונדקאות, יכולים לארוך בארץ כ-8 חודשים ובחו”ל כחודש אחד בלבד. מכיוון שהמטרה של זוגות רבים, תהיה לצלוח את התהליך בטווח הזמן הקצר האפשרי, הם בוחרים לעבור את התהליך בחו”ל ובעיקר במדינות אשר ידועות בתור כאלו המאפשרות תהליכים קצרים ומהירים.
  • דיסקרטיות – אנחנו חיים במדינה קטנה, בה שמועות מתפשטות מהר – בעיקר אם אתה סלב, אך לא רק. זוגות רבים אשר מעוניינים לשמור את התהליך בדיסקרטיות, יעדיפו לא להסתכן בידיעה שתהיה איזו שכנה שתראה אותם בבית החולים עם הפונדקאית ותפיץ את המידע לכל מי שירצה לשמוע.
  • מעורבות – זוגות רבים ירצו מסיבות שונות, לגלות כמה שפחות מעורבות בתהליך הפונדקאות וכמה שפחות קשר עם הפונדקאית (בדרך כלל מסיבות רגשיות שונות) –  והליך פונדקאות בחו”ל יאפשר להם להשיג את מטרתם בצורה טובה ביותר.

כאמור יש לא מעט יתרונות וחסרונות הן להליך פונדקאות בחו”ל והן להליך פונדקאות בארץ. בכל מקרה, חשוב שמי שהחליט לעבור את התהליך בחו”ל יבחר בצורה מושכלת ונבונה, הן את המדינה בה הוא יעבור את התהליך והן את החברה אשר אמורה ללוות אותו לאורך כל התהליך.

לא לסלבריטאים בלבד

ובכן, יש לא מעט סלבריטאים וידוענים בארץ ובחו”ל אשר עברו מסיבות שונות הליכי פונדקאות. אבל כאן חשוב להדגיש שהליך פונדקאות בחו”ל לא מהווה את נחלתם של מפורסמים בלבד. יותר ויותר זוגות, אשר מבינים שהדרך היחידה שלהם להביא ילד לעולם עוברת בהליך פונדקאות, בוחרים לעבור את התהליך דווקא בחו”ל – וזה נכון גם עבור כאלה שיש להם את אפשרות הבחירה אם לעבור את התהליך בישראל ובחו”ל.
כמובן, שקבלת ההחלטות הקשורות לנושא הליך הפונדקאות לא מסתכמת רק בתשובה לשאלה אם לעבור את התהליך בארץ ובחו”ל ורשימת ההחלטות עודנה ארוכה וכוללת בין היתר: אם החלטתם לעבור את התהליך בחו”ל, אז באיזו מדינה – יש מספר מדינות בעולם בהן ניתן לעבור את התהליך. מי החברה אשר תלווה אתכם בתהליך – חשוב לבחור בתבונה חברה מנוסה ואמינה, בעלת שם ומוניטין בתחום.
כאמור, קבלת החלטות מושכלות ונבונות לגבי התהליך, תאפשר לעבור אותו בסופו של דבר, על הצד הטוב ביותר.
חשוב לציין שמי שמוצא את עצמו מבולבל, יוכל תמיד לקבוע פגישת ייעוץ עם נציגים מטעם החברות אשר מציעות פונדקאות בחו”ל, כאשר, ייעוץ שכזה יוכל לשפוך הרבה אור על התמונה ולאפשר לו לבצע בסופו של דבר את ההחלטה הנבונה והטובה ביותר בעבור.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...