פונדקאות בינלאומית

כל הנושא של פונדקאות הוא לא חדש. הוא כבר קיים בארץ ובעולם זה רבות בשנים. אך ידוע כי מי רוצה להיכנס להליך כזה, אמור לעמוד בקריטריונים מאוד ברורים כאשר בישראל התהליך עשוי להפוך לבעייתי מבחינת העמידה בחוקים.

כאן יש רבים שינסו לבדוק את הנושא של פונדקאות בחו”ל. אז בהחלט יש הרבה מאוד סיבות לבצע את הפונדקאות דווקא בחו”ל ואפשר להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד כאשר התהליך יתבצע באופן מהיר יותר ביחס להליך בארץ.

נבדוק איך וכיצד מתקיים הליך הפונדקאות בחו”ל לעומת הדרך בה היא מתקיימת בארץ.

הליך הפונדקאות בארץ

יש הרבה מאוד יתרונות להליך הפונדקאות אשר הוא מתקיים באץ. אפשר למנות את היתרונות –

  • אין צורך להתנתק מהבית – אז האמת היא שעבור ישראלים רבים, הבחירה הראשונית תהיה כמובן הפונדקאות בארץ. כי מי לא רוצה להישאר קרוב לבית, קרוב לשגרה, לא להתנתק מכל מה שמוכר וידוע ולגלות לארץ אחרת למשך זמן לא ממש ידוע מראש? נדמה כי כל ישראלי יחתום על זה בלי לחשוב פעמיים.
  • הרפואה המתקדמת בישראל – נוסיף על היתרון של הקרבה למקום המגורים, גם את שירותי הרפואה המתקדמים שיש לנו כאן בארץ, כאשר עולם הרפואה שיש לנו כיום הוא בהחלט עולם מתקדם ויש לו הרבה מה להציע. הכלים המקצועיים לצד הידע הרב והמתקדם בכל תחום הופך את הרפואה הישראלית ליעילה ומתקדמת באופן מיוחד עד שרבים מעדיפים להיעזר בשירותיה. ברור כי כל ישראלי ישמח להיעזר בשירות רפואי מתקדם ויעיל במיוחד, כאשר הוא גם מרגיש בבית, מכיר את השפה, מתמצא בכל הפרוצדורות הנדרשות ממנו והוא למעשה מקבל את הפתרון הכי טוב עבורו.
  • אין הפסד של ימי עבודה – כאשר בני הזוג עוברים את כל התהליך בארץ והם לא צריכים להרחיק לחו”ל לצורך כך, הרי שהם גם לא ייאלצו להיעדר ממקום העבודה למשך ימים ארוכים של השהייה בחו”ל. ברור כי מדובר ביתרון מהותי היות וכך לפחות לא יהיו הפסדים מרובים מידי. כי גם כך מדובר בפרוצדורה יקרה הדורשת תקציבי ענק לצורך מימון כל הטיפול.
  • נולד תינוק ישראלי – תינוק שנולד בחו”ל הוא לא תינוק ישראלי ויהיה צורך להנפיק עבורו דרכון, יהיה צורך לרשום אותו מחדש על מנת להביא אותו ארצה.

ברור שהורים רבים יעדיפו לחסוך את הפרוצדורה המיותרת הזו.

אז אם זה כל כך טוב, למה שיהיו הורים שיבקשו לעבור את ההליך בחו”ל? ננסה לבדוק מהם היתרונות של ביצוע הליך הפונדקאות בחו”ל.

פונדקאות בינלאומית – למי זה מתאים?

אז נכון שהכי טוב להישאר בבית וליהנות מכל שלל היתרונות שאותם מנינו. אך בכל זאת, ישנו יתרון מהותי כאשר בוחרים לבצע את ההליך בחו”ל וכדאי לתת על כך את הדעת.

למה כדאי לבצע את הליך הפונדקאות בחו”ל?

  • הליך מזורז – בישראל, התהליך אינו מהיר כלל וכלל. יש לכך כמה וכמה סיבות. אחת הסיבות המהותיות זהו הקושי במציאת אם פונדקאית שמוכנה לנדב את רחמה לטובת היריון של אישה אחרת. הסיבה לכך הוא כי המצב הסוציו אקונומי בישראל הינו משופר בהרבה ביחס למצב ששורר בארצות רבות בחו”ל. כך שדי קשה לאתר אם פונדקאית מתאימה, בייחוד שישנה רשימת המתנה ארוכה. על כן מי שמבקש לעבור את ההליך בישראל עשוי למצוא את עצמו ממתין זמן רב. מעבר לכך יש את הפרוצדורה הסבוכה והמורכבת של ישראל שפועלת באופן מאוד יסודי ואיטי. עובדה זו משפיעה כמובן גם כן על משך התהליך.
  • ניתוק הקשר עם הפונדקאית – כאשר מבצעים את ההליך בארץ, הרי שיהיה קשה למדי לנתק את הקשר עם האם הפונדקאית. גם אם בני הזוג לא ירצו לשמור על קשר, עשויים להיווצר מפגשים לא רצוניים וגם הילד עשוי להיחשף בניגוד לרצון ההורים לעובדה כי הוא נולד לאם פונדקאית. כאשר ההליך מתבצע בחו”ל ניתן בקלות להתנתק מהעבר ולמחוק את כל מה שהיה.
  • מחיר – זה לא סוד כי לפני הכול ואחרי הכול, כל פרוצדורה שכזו מתורגמת בסופו של דבר לכסף. מדובר בהליך שעולה הרבה מאוד כסף ואין הרבה השתתפות מבחינת העלויות מצד גורמי הרפואה השונים.

חשוב לדעת כי העלות בארץ היא גבוהה פי כמה וכמה מהעלות בחו”ל. גם אם אי אפשר לתמחר ילד בכסף וכל מי שלא זכה בילד מוכן לשלם כל סכום שרק ישיתו עליו ובלבד לזכות לחבוק ילד משלו, אחרי הכול צריך גם לשלם את כל סכומי הכסף שעליהם התחייבו. לא פעם מדובר בסכומים שקשה מאוד לשלם אותם אם אין חיסכון שאפשר לשבור אותו ולחלץ משם את כל הכסף.

אז כאן חשוב לדעת כי ההליך בארץ הוא יקר פי כמה וכמה מההליך בחו”ל כך שבהחלט חשוב לקחת בחשבון גם את הנתון הזה.

פונדקאות עם סוכנות הכי טובה בחו”ל

חשוב לדעת כי כיום ישנו מענה מושלם באמצעות סוכנות מקצועית ומנוסה המציעה את כל השירות המושלם לכל משפחה המעוניינת להרות באמצעות אם פונדקאית. השירות כולל את כל מה שצריך מאלף ועד תיו כאשר הוא כולל ממש את כל מה שבני הזוג יזדקקו לאורך כל התהליך.

בני זוג המתעניינים בפונדקאות, מומלץ כי יפנו אל סורמום ויקבלו את כל המידע המלא על כל התוכנית.

רבים הם הזוגות שזכו לשוב ארצה בידיים מלאות עם האוצר הכי יקר בידיהם כאשר ההליך נערך במהירות, ביעילות ובמקצועיות על ידי המומחים.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...