סורמום פונדקאות – סקירות שירותים מלאה

נושא הפונדקאות הוא נושא מאוד רגיש עבור רבים. לא מעט אנשים מתקשים להיות הורים בדרך הרגילה והטבעית ועל כן, נדרשים לפנות לקבלת סיוע בדרך להגשמת החלום שלהם. כל זוג אשר הדרך שלהם להורות רצופה בקשיים ומהמורות, יכול לנסות את מזלו כיום בהליך פונדקאות.

מרכז “סורמום- משפחה יוצרת משפחה” הוקם על ידי המנכ”לית אידה בר און במטרה אחת והיא- לסייע לזוגות אשר מתקשים להיות הורים באופן טבעי, להגשים את חלום ההורות למרות זאת. המרכז מסייע לזוגות הללו בהליך פונדקאות בארץ או בחו”ל, בכל ההיבטים- הן בהיבט הטכני, הן בהיבט הרגשי והן בכל היבט אחר הרלוונטי לתהליך. במאמר הבא תקבלו מידע אודות סורקום פונדקאות- סקירת שירותים מלאה.

פונדקאות- במה בעצם מדובר?

כמעט כל זוג אשר מחליט להתחתן, עושה זאת בין היתר גם בכדי להקים תא משפחתי ולהביא ילדים. בעוד שישנם זוגות אשר הליך הכניסה להריון והבאת הילד לעולם באופן כללי הינו הליך פשוט עבורם והם עושים זאת בדרך קלה ומהירה, ישנם זוגות אשר מוצאים את עצמם עומדים מול קשיים רבים בתהליך ובסופו של דבר, פשוט לא מצליחים לממש את מטרתם ולהיות הורים. אותם זוגות לרוב יעמדו בטיפולי פוריות קשים ומפרכים, אשר יתכן מאוד שלא יצלחו. דבר אשר יוביל אותם בסופו של דבר לחשוב על פתרון אחר להבאת ילד משלהם לעולם.

עבור כל זוג אשר איננו מצליח להביא ילדים בדרך טבעית על אף שניסה לא מעט, ישנו פתרון העומד על הפרק הקרוי: פונדקאות. מדובר אל הליך שמטרתו היא לסייע להורים להגיע למצב של הריון ביולוגי השייך להם, אשר יתפתח ברחמה של אישה אחרת הלא היא: הפונדקאית. המטרה בהליך הפונדקאות היא להביא את הזוג למצב שבסופו של ההליך הילד שייוולד יהיה הילד הטבעי שלהם. החוק בישראל מאפשר כיום את ביצוע הליכי הפונדקאות בתנאים שונים ומוגדרים ואילו במדינות אחרות, פונדקאות היא דבר קל יותר למימוש. ישראלים כיום יכולים לבצע את הליך הפונדקאות הן בארץ- במידה והם עומדים בכלל התנאים הרלוונטיים והן בחו”ל. כמו כן, ההמתנה להליך פונדקאות בארץ יכולה להיות ארוכה ומורטת עצבים ואילו במדינות אחרות בעולם ההמתנה יכולה להיות קלה יותר בשל המהירות שבה ההליך מתאפשר. על כן, לא פעם ישראלים בוחרים לבצע את ההליך בחו”ל, גם כאשר הם עומדים בתנאים המאפשרים להם לבצע את ההליך בארץ.

סורמום פונדקאות-סקירת שירותים

סורמום פונדקאות הוא מרכז המציע עבור זוגות ישראלים 4 מסלולי פונדקאות הן בישראל והן בחו”ל:

  1. פונדקאות עם ביציות של האם הביולוגית
  2. פונדקאות עם תרומת ביציות
  3. פונדקאות עם עוברים מוקפאים
  4. פונדקאות עם שתי נשים פונדקאיות.

בכל אחד מהמסלולים המדוברים המרכז מציע מגוון רחב של שירותים הנחוצים לכל זוג העובר תהליך פונדקאות כגון:

  • המרכז יאתר עבור הזוג את המועמדות הטובות ביותר לביצוע הליך הפונדקאות או הליך תרומת הביציות. המרכז יקפיד לבצע את כלל הבדיקות הרלוונטיות לבצע בכדי לבחור את הפונדקאית הטובה ביותר עבור הזוג.
  • המרכז יכין וימלא עבור הזוג את כלל המסמכים הרלוונטיים עבורם, בכל שפה הנדרשת למלא אותם. המסמכים יכללו את כל המסמכים הרלוונטיים החל מהרגע שבו יש צורך להגיש בקשת פונדקאות וכלה ברגע שבו התינוק הנולד צריך לקבל אזרחות רלוונטית.
  • המרכז יעניק לזוגות ליווי משפטי צמוד לאורך ההליך כולו על ידי עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום.
  • המרכז יטפל בכל הפרוצדורות המשפטיות והבירוקרטיות הרלוונטיות בתהליך זה מול כל גורם רלוונטי הן בארץ והן בחוץ לארץ
  • המרכז יהיה זמין עבור הזוג בכל זמן נתון.
  • לאחר שהתינוק ייוולד, המרכז ילווה את האזרוח שלו מרגע הלידה ועד להסדרת המעמד שלו
  • המרכז יתמוך בזוג וילווה אותם לכל ההליך בצורה הטובה ביותר
  • השירות אשר המרכז מציע יהיה במגוון שפות

מדוע כדאי לבחור דווקא בסורמום פונדקאות?

אין ספק שמרכז סורמום פונדקאות מציע סל שירותים מלא, מקיף ואיכותי עבור כל זוג המעוניין להביא ילד לעולם בהליך פונדקאות, הן בארץ והן במדינות רלוונטיות בחוץ לארץ. אם אתם בכל זאת תוהים מדוע כדאי לכם לבחור דווקא במרכז סורמום פונדקאות על פני נותני שירות אחרים בתחום, הנה כמה סיבות:

  1. כל זוג אשר עומד בפני הליך פונדקאות מבין כי מדובר בהליך מורכב ומאתגר הכולל בו הן קשיים טכניים והן קשיים רגשיים ונפשיים. מכיוון שבמרכז עובדים אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הליווי הרגשי בהליך פונדקאות, הזוג יצליח לעבור את התהליך בצורה הטובה והנוחה ביותר עבורם. את הזוג ילוו בהליך כולו אנשי טיפול מקצועיים אשר מכירים היטב את האתגרים הרגשיים המלווים את הזוגות ומתמחים בטיפול בהם.
  2. בסופו של דבר, הליך הפונדקאות הוא הליך לא פשוט כלל מבחינה לוגיסטית. המרכז פוטר את הזוג מכל ההכנות הלוגיסטיות הנדרשות עבור ביצוע ההליך שכן הוא דואג לכלל הפרטים הטכניים הנחוצים בהליך זה כגון: איתור פונדקאיות או תורמות ביציות, מסמכים, תיאום בדיקות, תיאום טיסות ועוד.
  3. חשוב מאוד לזכור שהליך פונדקאות איננו דבר זול. בכדי להקל כלכלית על הזוגות בהליך זה, המרכז מציע מגוון דרכי מימון ייחודיות לזוגות. פתרונות כלכליים המוצעים על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, יסייעו לזוג לעבור את ההליך מבלי שהם יעברו קריסה כלכלית.
  4. חשוב לזכור שהליך פונדקאות לא פעם גובל בהליכים משפטיים שיכולים להיות מורכבים מאוד. מכיוון שהמרכז עובד עם צוות משפטנים מנוסה ומקצועי אשר מכיר היטב את התחום, הרי שכל העניינים המשפטיים הכרוכים בתהליך יהיו פשוטים וקלים.
  5. המרכז מציע במסגרת שירותיו גם ליווי רפואי המתמחה בפונדקאות של האם הפונדקאית או תורמת הביצית. רופא זה ידאג שהן במצב בריאותי אידאלי לצורך הצלחת ההפריה חוץ גופית, קליטת ההיריון ובסופו של דבר מימוש המטרה: לידה של תינוק בריא עבור הזוג המצפה.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...