מרופאים ועד עורכי דין: אילו שירותים תקבלו בסוכנות פונדקאות?

אם החלטתם לפנות להליך פונדקאות, תצטרכו להיעזר בשלל אנשי מקצוע הרלוונטיים לתחום, ביניהם עורכי דין, פסיכולוגים, רופאים המתמחים בפריון ועוד. הבחירה בסוכנות פונדקאות המציעה לכם את הדמויות הבכירות ביותר מכל תחום רלוונטי, תחסוך לכם זמן וכסף, ותוריד מכם הרבה דאגות

הליך פונדקאות הוא מסע מורכב מכל בחינה אפשרית. קודם כל, הפרוצדורה הזו כרוכה בהמון בירוקרטיה מסוגים שונים. במיוחד כאשר החוק בישראל מחייב אתכם, זוג ההורים המיועדים להשיג אישורי ועדות שונים, עוד לפני שהתחלתם במסע הזה לעבר ההורות. אם בכלל בחרתם (או שלא נותרה לכם אופציה אחרת) לבצע הליך פונדקאות בחו”ל, אז אתם צריכים להתמודד עם בירוקרטיה שונה לחלוטין, במדינה זרה, עם חוקים שאתם לא ממש מכירים ובסביבה שאולי אין לכם בה אוריינטציה.

כך או כך, ישנם הרבה טפסים שתידרשו למלא באופן מדויק ומהימן, בלעדיהם התהליך לא יכול לצאת לדרך.

ההתמודדות עם בירוקרטיה היא רק חלק מהצד הלוגיסטי-תפעולי של ההליך הזה, הכרוך גם בעוד שלבים, שאם אין לכם את הניסיון הרלוונטי, עלולים להקשות עליכם ואף להאריך ולדחות את הוצאתו לפועל. לדוגמא, איתור אם פונדקאית מתאימה, שעונה על כל התנאים והדרישות שנקבעו בחוק בישראל ובעולם. שלב זה הוא קריטי בתהליך, ואם אין לכם את הכלים המתאימים לנהלו, הוא עלול לעכב אתכם ולגרום לתסכולים עמוקים.

כמו כן, להליך הזה יש גם פן רגשי שלא כדאי להתעלם ממנו. ייתכן שאתם חשים כי “הרע מכל כבר אחריכם”, לאחר ניסיונות כושלים להתעבר באופן טבעי, או מלחמות בירוקרטיות כאלה או אחרות שכבר הספקתם לנהל מול גופים שונים, אבל חשוב לדעת שהליך הפונדקאות הוא עניין רגיש ומורכב מבחינה נפשית, כאשר אישה אחרת נושאת את העובר עבורכם וכמובן יולדת אותו, אך אנשי המקצוע הנכונים יכולים לסייע לכם לעבור אותו באופן הטוב והיציב ביותר.

כל השירותים הרלוונטיים לתהליך הפונדקאות – במקום אחד

כאמור, תהליך הפונדקאות מצריך לא מעט התמודדות עם אתגרים וקשיים מתחומים שונים, ואיך שלא תסתכלו על זה – תצטרכו לשכור עזרה מקצועית בשלבים שונים של ההליך.

הפתרון היעיל ביותר, שמצד אחד יעניק לכם שקט נפשי מירבי, ומהצד השני, יאיץ בתהליך ויביא אתכם לנקודה המיוחלת כמה שיותר מהר, הוא סיוע של סוכנות פונדקאות מקצועית, תחתיה תוכלו לקבל את שלל השירותים להם אתם זקוקים. אנחנו יוצאים מתוך הנחה שהזמן הוא גורם משמעותי בסיפור הזה, ושהשאיפה שלכם היא לא רק לעבור את זה בקלות – אלא גם מהר, ולכן זוהי הבחירה האידיאלית עבורכם.

הניחו לסוכנות לטפל בכל ההיבטים הבירוקרטיים במקומכם

כאמור, הליך הפונדקאות כרוך בהמון בירוקרטיה, שהיא לא רק מתישה, אלא שחשוב מאוד לטפל בה כהלכה, אחרת התהליך עלול להתעכב מאוד, או במקרה הרע יותר – לא ייאושר. בסוכנות פונדקאות מנהלים עבורכם את כל השלבים הקריטיים: מאתרים עבורכם אם פונדקאית, מטפלים בחתימת ההסכמים מולה, מקשרים אתכם עם הוועדה הרלוונטית של משרד הבריאות (זו שעליה לאשר את ההליך), מגישים עבורכם טפסים ומנסחים הסכמים, לרבות ההסכם ביניכם לבין האם הפונדקאית, ועוד ועוד. הדבר תופס חשיבות מרכזית עוד יותר כאשר מדובר בהליך פונדקאות בחו”ל. אנשי המקצוע המועסקים בסוכנות הפונדקאות מכירים היטב את ההבדלים בין המדינות השונות בהן מתבצע התהליך, ויודעים כיצד להתמודד עם הדרישות הבירוקרטיות והמשפטיות בכל יעד – אוקראינה, גיאורגיה, ארה”ב, קנדה, קולומביה ועוד.
כל הפעולות הללו, כאשר הן נעשות על ידי עורך דין מומחה מתחום הפונדקאות, נערכות ביעילות, בדיוק ובמהירות, ועשויות לחסוך לכם כאב ראש, זמן ואפילו כסף.

את כל ההיבטים המשפטיים בסוכנות הפונדקאות סורמום, מנהל עו”ד מתן חודרוב, המתמחה בתחום דיני משפחה ובעיקר בתחום הפונדקאות. חודרוב הוא כבר למוד ניסיון בתחום הפונדקאות, ואפילו באופן אישי, לאחר שהביא כך שלושה ילדים לעולם, יחד עם בן זוגו. 

פרופסור מומחה להפריה חוץ גופית – מנהל עבורכם את ההיבט הרפואי של ההליך

אחד מאנשי המקצוע הבכירים שיעמדו לשירותכם בסוכנות הפונדקאות סורמום, פרופ’ שולמן אדריאן, מומחה למיילדות וגינקולוגיה, בעל התמחות ספציפית בטיפולי פוריות ובהפריה חוץ גופית, מנהל יחידת ה-IVF וטיפולי הפוריות בבית החולים מאיר ומרצה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, הוא שאמון על הפן הרפואי בסוכנות הפונדקאות סורמום. במידה ובחרתם לעבור את התהליך בארץ, הוא יסייע לכם באופן צמוד, בעזרת הניסיון והמומחיות שלו. 

מדוע חשוב שיהיה ליווי פסיכולוגי בהליך הפונדקאות?

מעבר לסיוע משפטי ורפואי בהליך הפונדקאות, ישנו היבט שלא פעם מקלים בו ראש בהקשר של הליכי פונדקאות, והוא ההיבט הנפשי. הליך הפונדקאות, כאמור, הוא הליך מורכב מאוד מבחינה רגשית, ואם לוקחים בחשבון גם את הפן הלוגיסטי שאינו פשוט לביצוע – ביחד מדובר בהתמודדות גדולה ולא פשוטה כלל. ההמלצה היא להיעזר באנשי מקצוע מתחום הפסיכולוגיה, שגם יסייעו וילוו אתכם לאורך התהליך וההריון, וגם יעניקו לכם כלים כיצד להתמודד עם הסיטואציה הלא רגילה, בלשון המעטה, של תינוק חדש שילדה עבורכם אישה אחרת. הורות ראשונית כרוכה בהתמודדות נפשית בפני עצמה, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתינוק שנולד בהליך פונדקאות.

בבחירה בסורמום כסוכנות הפונדקאות שתלווה אתכם בתהליך, תעמוד לרשותכם לימור אביגד שפיץ, פסיכולוגית קלינית בכירה, העוסקת בתחום בריאות הנפש כבר למעלה מ-25 שנה. אביגד שפיץ היא בעלת M.A בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בר אילן בהצטיינות, ומטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים (מהגיל הרך) ובהדרכת הורים, והיא עצמה מדריכה אנשי מקצוע בתחום הטיפול והאבחון. בהקשר של פונדקאות, יש לה תפקיד חשוב, והוא לאבחן אתכם, ההורים המיועדים, ולוודא שאתם כשירים, ערוכים ומוכנים להפוך להורים באמצעות הליך פונדקאות. 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...