מה היתרונות בפונדקאות בחו”ל על ידי חברה ישראלית

 יש הרבה זוגות שאין להם דרך להגיע להיריון בצורה טבעית כמו רוב רובם של הזוגות בעולם. עבור רבים מהם, הדרך עוברת במסלול של פונדקאות.סורמום מציעה את האפשרות של ביצוע ההליך בחו”ל בעזרת צוות ישראלי. מדובר בפתרון יעיל במיוחד כאשר כך הכול מתנהל מהר יותר ובצורה יעילה ובטוחה.

עבור רוב רובם של הזוגות בישראל, הדרך להרות היא פשוטה וטבעית למדי. לא אורך זמן רב והם מצליחים להגיע להיריון ולהביא ילדים לעולם. אך עבור אחרים הסיפור הוא לא כל כך פשוט ולגמרי לא מובן מאליו. הם מנסים שוב ושוב בדרכים טבעיות, הם נכנסים להליכים שונים של בדיקות ולעיתים אף של טיפולים אך הם לא מצליחים להגיע להיריון. התסכול הוא גדול, התחושות הן מעיקות ועם הזמן, הייאוש אף הוא מגיע.

עבור חלק גדול מהזוגות ישנו הפתרון של היריון בעזרת אם פונדקאית. ההיריון אשר מתבצע בעזרת אם פונדקאית יכול להיות היריון ביולוגי של זוג ההורים. בהיריון הזה נעשה שימוש בביציות של האם המיועדת כאשר מפרים אותם עם זרעו של האב. את העובר מכניסים לרחמה של האם הנושאת והיא זו שחווה למעשה את ההיריון ברחמה. עם הלידה מקבלים ההורים המיועדים את התינוק שנולד.

היכן מבצעים את הליכי הפונדקאות?

למעשה עבור הישראלים ישנה כיום אפשרות לבצע את הליכי הפונדקאות בארץ כאשר הם מתבצעים בצורה בטוחה ובסטנדרטים קפדניים במיוחד.

ההליך אשר מתבצע בארץ הוא הליך איטי ויסודי כאשר ישנה הקפדה רבה על כל הפרטים המרכיבים אותו. ברור כי מדובר בהליך יסודי אשר מתבצע בצורה הכי בטוחה הן מבחינה חוקית והן מבחינה בריאותית. למעשה עבור הישראלים מדובר בפתרון מעולה. כך הם יכולים ליהנות מביצוע התהליך במסגרת המוכרת להם, במקום שם מדברים בשפה שלהם, מתנהלים במנטליות הידועה להם ולמעשה הכול מוכר וידוע. אין ספק כי זה נוח ומעניק תחושה של רוגע. מעבר לכך יש כאן את האפשרות של המשך השגרה הרגילה כאשר בני הזוג לא צריכים לעזוב את מקום העבודה שלהם, הם לא צריכים להיעדר תקופות ארוכות מהבית וכך למעשה הם עוברים את התהליך עם מינימום חריגה מהשגרה.

החסרונות של הליך הפונדקאות בארץ

אז אם זה כל כך טוב, למה בעצם ממליצים רבים כל כך לבצע את ההליך דווקא בחו”ל? אז כאן חשוב לשים לב לשתי נקודות שהופכות את התהליך פונדקאות בחו”ל למועדף יותר בקרב רבים מהישראלים.

מהירות ההליך – כאשר התהליך מתבצע בארץ, הוא מתבצע לאט מאוד. זאת בגלל שהבירוקרטיה בארץ היא מאוד איטית וכל שלב אורך זמן. מה גם שהתאמה של האם הפונדקאית אף היא לא נעשית מהר בגלל שבארץ אין היצע גדול כל כך של נשים פונדקאיות אשר מבקשות לבצע שירות כזה. הדבר נובע בגלל המצב הסוציו אקונומי הגבוה יחסית כאן בארץ כאשר אין הרבה נשים שמגיעות למצב כזה אשר בו הן זקוקות להכנסה עד כדי השכרה של הרחם שלהן. בחו”ל המצב שונה. הן מבחינת הבירוקרטיה שהיא יותר מהירה ופחות יסודית והן בגלל שיש יותר נשים שרוצות להציע את עצמן כנשים פונדקאיות. כך שבני זוג המבקשים לעבור את ההליך יכולים לעשות את זה מהר יותר כשזה נעשה בחו”ל.

עלויות של ההליך – גם מבחינת העלויות יש הבדל גדול בין המחירים בארץ לבין המחירים בחו”ל. בארץ הכול יהיה יקר יותר בדיוק מאותן הסיבות אשר מנינו לעיל. בגלל שאין היצע גדול של נשים פונדקאיות וכן בגלל שהפרוצדורה המורכבת מייקרת אף היא את העלויות.

הדילמה של הישראלים

אז לנוכח היתרונות והחסרונות של ההליך אשר מתבצע בארץ, ברור שעולה דילמה לא פשוטה בקרב ישראלים אשר רוצים לעבור את ההליך. הם מתקשים לבחור את המסלול הכי נכון והכי מתאים עבורם. כי מצד אחד הם כמובן רוצים לעבור את ההליך כמה שיותר מהר, אך מצד שני הם לא רוצים לוותר על רמת הבטיחות מבחינה רפואית ומבחינה חוקית. מצד שלישי הם לא רוצים לשלם יותר מידי על ההליך אך הם חוששים מטיפול שיתבצע במדינה זרה אשר בה הם יתקשו להבין את השפה ואת המנטליות הזרה.

אז מה בעצם נוכל להציע להם כפתרון יעיל באמת?

לנסוע לחו”ל אך להרגיש בבית

כאן אנחנו למעשה מציעים פתרון מושלם שיענה על הדילמה הזו אותה תארנו עד כה. מדובר בפתרון שעונה על הכול.

אנחנו מציעים שירות אשר מתבצע בעזרת צוות ישראלי של חברת סורמום. צוות מיוחד המכיר היטב את כל הפרוצדורה על כל מה שכרוך בכך ומציע לבצע את כל התהליך במרפאות בחו”ל. כך למעשה מקבלים המטופלים הישראלים שירות בשפה העבריתכך שאין צורך במתורגמנים, הם נהנים משירות של צוות המכיר את המנטליות שלהם ואת צורת החיים הישראלית ולכן הכול יותר נעים וביתי.

בעוד שמדובר בטיפול אשר מתבצע בשפה ובנגישות לאדם הישראלי, יש כאן את היתרון של מהירות הטיפול ביחס לטיפול הנעשה בארץ כאשר לא נדרשת המתנה ארוכה כל כך כמו בישראל. מעבר לכך יש גם את החיסכון במחיר כאשר העלויות בחו”ל הן נמוכות במידה משמעותית ביחס לעלויות אשר בארץ.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...