להרגיש בבית עם פונדקאות בחו”ל

כאשר בני זוג מגיעים למסקנה לאחר ניסיונות ואכזבות, כי אין להם סיכויים להביא ילד באופן טבעי, חשוב שהם יהיו מודעים לאפשרות של פונדקאות. מדובר במענה רפואי עבור זוגות רבים שאינם מוכנים לוותר על ילד ביולוגי משלהם אך הם אינם מסוגלים להגיע לכך בכוחות עצמם.

בני זוג שמגיעים למסקנה כזו כי הדרך לילד משלהם תצטרך לעבור דרך רחמה של אם אחרת, מנסים לבדוק את העניין מהבחינה הבירוקרטית. כאן הם נתקלים בקיר גבוה וכמעט בלתי עביר. אם הם מנסים לבדוק את האפשרויות לעבור את התהליך בישראל, הם מגלים כי מדובר בתהליך ארוך ומייגע מאוד אשר ידרוש מהם הרבה מאוד משאבים, הן של זמן והן של כסף כאשר רק לאחר פרוצדורה ארוכה ומייגעת הם יצליחו להגשים את החלום שלהם. יש זוגות רבים שמתייאשים מכל הפרוצדורה שממתינה להם בישראל והם מבקשים לבדוק חלופות בחו”ל.

להתרחק מהבית?

עבור זוגות רבים מדובר בקושי לא פשוט. הם לא רוצים לעזוב את הבית החם, לנדוד בעולם בין מכונים שונים באזורים לא מוכרים שם השפה גם כן אינה מוכרת להם.

תהליך כזה בחו”ל מצטייר להם כמשהו מאיים ומפחיד.

כאן חשוב לדעת כי ישנן סוכנויות המציעות את השירות עם ליווי מלא וחיבוק מהבית לאורך כל הדרך. הם שולחים צוות ישראלי אשר ירפד עבור ההורים המיועדים את התהליך ויקל עליהם את כל המסע גם כאשר הוא מתנהל הרחק מהבית.

קשיים שהמרחק יוצר

כל זוג שעבר היריון, יודע כי עם כל ההתרגשות והשמחה, ישנו גם הרבה מאוד חשש. התהליך הוא בהחלט מלחיץ וצריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק. הוסיפו לכל זה תהליך היריון שמתרחש במדינה רחוקה כאשר האישה הנושאת נמצאת הרחק מהבית, ברור כי עובדה זו מעוררת קשיים רבים נוספים.

  • חוסר ביטחון – היות ובני הזוג לא נמצאים במגרש הביתי שלהם, הם מאבדים את תחושת הביטחון שלהם. זאת למרות שהם הגוף המשלם, עדיין התחושה של חוסר היכרות עם השפה, עם החוקים ועם המנטליות יוצרים תחושה קשה של נחיתות וחוסר ביטחון.
  • פערים בשפה ובמנהגים – כל התהליך של הפונדקאות דורש קשר מול גורמים רבים מתחומים שונים. אם אלו גורמים רפואיים, גורמים משפטיים, סוכנויות שונות ועוד שורה ארוכה של גורמים. גם אם לעיתים תידרש רק חתימה של בני הזוג, בכל זאת עלול כל פרט כזה לעורר בעיות, לבטים, ספקות אשר כל אלו נובעים מחוסר הבנה.
  • חששות מפני ניצול – תחום הפונדקאות הוא תחום מאוד רגיש וישנם אנשים לא הגונים שמבקשים לנצל את הסיטואציה. כאשר התהליך מתבצע במקום מרוחק עם מנטליות שונה ואינה מוכרת תמיד קיים החשש כי לא הכול יבוצע כפי המסוכם במיוחד כאשר מדובר בנושאים רגישים כל כך הדורשים מעקב רפואי הדוק ועוד הרבה תנאים נחוצים.
  • מרחק גיאוגרפי – למרות שהעולם שלנו הפך לכפר גלובלי קטן וקל מאוד לשמור על קשר בין אנשים, עדיין כאשר מדובר במדינה רחוקה תמיד יהיה צורך בעזרה של מתווכים וכשהקשר אינו ישיר, תמיד עלולים להתפספס פרטים חשובים.
  • תחושת ניכור – חוקים זרים, שפה זרה, מנטליות לא מוכרת, כל אלו עשויים ליצור תחושות ניכור קשות. בזמנים כאלה דרושה יד עוטפת, יד מרגיעה יד שמנווטת ומרככת את כל התהליך.

שירות אמין גם בחו”ל

ברור כי בני זוג אשר באים לבצע הליך מורכב שכזה בחו”ל, מחפשים שירות שהם יוכלו לסמוך עליו כי הכול יתבצע בצורה הטובה ביותר. מלבד זאת הם זקוקים לתחושה נוחה, להרגשה עוטפת, ביתית ומוכרת. באופן כזה הם יחושו בנוח במהלך כל התהליך למרות שהוא יתנהל הרחק מהבית.

זאת הסיבה שאנחנו מציעים את השירות על ידי צוות ישראלי אשר מלווה את בני הזוג הישראלים בסבך הבירוקרטיה ומלווה ואתם לאורך כל התהליך עד לסיום הטוב. כאשר ישנו צוות ישראלי המכיר את השפה, צוות שמכיר את המנטליות ויודע איך וכיצד לתרגם עבור בני הזוג את הדברים הנאמרים כמו גם את החוקים, הרי שכל המהלך יהיה הרבה יותר רגוע והרבה יותר נעים ומחבק.

הצוות הישראלי מעניק הרבה ביטחון לבני הזוג אשר יוצאים לדרך כאשר רף החששות יורד במידה ניכרת.

הקשר בין בני הזוג לאם הפונדקאית

לפני שבני הזוג מחליטים מי תהיה האם הפונדקאית, הם אמורים לשבת יחד אתה, לתאם ציפיות, לוודא כי ישנה כימיה ביניהם והם מסוגלים לגשר על הפערים המנטליים הקיימים מטבע הדברים בגלל ארץ המוצא השונה.

ברור כי הקשר הרציף בין בני הזוג לבין האם המיועדת הינו חשוב ביותר למען הצלחת התהליך. על כן, כאשר התהליך מתבצע בחו”ל, חשוב עד מאוד כי יהיה איש קשר ישראלי אשר יקל על התיווך ועל הקשר בין הצדדים. המתווך הישראלי יסייע להתגבר על פערי השפה ויחבר בין הקצוות באופן הכי יעיל ונכון.

כאשר ישנו קשר טוב בין הצדדים, כל הצדדים חשים בנוח ולו בגלל הקשר המאחד בין כל הצדדים אשר עוסקים יחד בהבאת נפש לעולם.

לא רק זרע וביצית

הליך הפונדקאות אינו מסתכם רק בזרע ובביצית ובאם פונדקאית. כל התהליך מלווה בהרבה מאוד חששות ובלחץ ומתח רב. ישנו גם הפן הטכני אשר דורש התעסקות עם מסמכים, עם בדיקות רפואיות, עם כספים, טיפולים שונים ועוד. ברור כי התחושה תהיה הרבה יותר נעימה כאשר יהיה הליווי התומך והמבין בשפה המובנת לבני הזוג. אז אם עד כה נרתעתם מביצוע ההליך בחו”ל בגלל כל הקשיים שמנינו, חשוב שתדעו כי אפשר בהחלט לבצע את ההליך בחו”ל ולהרגיש ממש כמו בבית.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...