כיצד לבחור חברה אמינה לפונדקאות בחו”ל?

ההחלטה ללכת על פונדקאות היא החלטה לא פשוטה. יש זוגות שמגיעים אליה כי אין להם ברירה, יש לאישה בעיה רפואית קשה כזו שלא מאפשרת לה להיכנס להריון או להחזיק הריון, או שיש בעיה אחרת שמונעת ממנה הריון תקין. אם אתם מעוניינים לקבל מידע, אנחנו מזמינים אתכם לסורמום!

ההחלטה לא פשוטה והביצוע גם כן מורכב, ההוצאות גדולות והחששות עוד יותר. פונדקאות יכולה להיות בארץ תחת כללים מאוד קפדניים ויכולה להיות בחו”ל (לפעמים אין אופציה אחרת – כך במצב של זוג גברים שלא יכולים בישראל להביא ילד בפונדקאות) ובעיקר כשמדובר על פונדקאות בחו”ל, צריך שההליך כולו ילווה על ידי חברה מקצועית ואמינה שיש לה מומחיות בתחום.

למה לא לבד? 

כמו בכל דבר או בכל “עסקה” שעושים, אם היא עוברת כמה שפחות ידיים ואם אין מתווכים היא זולה יותר. יש כאלו שחושבים שזה גם ככה בפונדקאות בחו”ל, אם היא תתבצע באופן עצמאי על ידי בני הזוג היא תהיה זולה יותר ואולי עדיף ככה, אבל ההפך הוא הנכון. פונדקאות בחו”ל מחייבת ליווי של חברה מקצועית ואמינה, קודם כל כדי שהיא תקרה, ותקרה בצורה טובה. זהו הליך מורכב מאוד שמחייב המון ניסיון וקשרים כמו גם יידע ויכולות שרק חברה מקצועית יכולה לספק.

גם בעניין הכסף, חברה מקצועית אמנם לא מציעה את שירותיה בהתנדבות אבל היא בהחלט תוכל לחסוך לכם כסף, והמון. היא יודעת אל מי לפנות ואיך לקצר תהליכים, יש לה קשרים במדינת היעד, יש לה הסכמים עם בתי רפואה ובכלל, הניסיון שלה והיכולות שלה שוות לכם המון כסף. אם תעשו השוואה בסופו של דבר תראו שפונדקאות בחו”ל בליווי של חברה מקצועית תהיה עבורכם הרבה יותר זולה מאשר לעשות את זה לבד.

הקריטריונים לבחירת חברה לליווי פונדקאות בחו”ל:

  • הכרת חוקי מדינת היעד – חברה שמציעה שירותי פונדקאות בחו”ל במדינות ספציפיות צריכה קודם כל להכיר כמו שצריך את החוקים שלהן. יש מדינות בהן יש הגבלות גיל כאלו ואחרות על מבקשי השירות כמו גם על האימהות הפונדקאיות. יש מדינות בהן רק זוגות הטרוסקסואליים יכולים לקבל שירותי פונדקאות ויש כאלו שלא, כך שגם זוגות גברים יכולים לעשות בהן הליך פונדקאות. יש חוקים שונים בכל מה שנוגע לאישורים של הילד וליכולת להביא אותו לארץ כמה שיותר מוקדם והחברה שמציעה את הפונדקאות במדינה הספציפית, חייבת להכיר את חוקי מדינת היעד.
  • ניסיון – הדבר השני שקשור גם לראשון הוא כמובן הניסיון. כדי שהכול יעבור חלק וכדי שההליך יצליח ולא יהיה עם סחבות ועיכובים, צריך חברה שיש לה כבר ניסיון עשיר בתחום ושהיא הציעה את שירותיה וליוותה כמה שיותר לקוחות. הניסיון עושה את ההבדל גם בהתגברות על קשיים שונים, בירוקרטיים ואחרים.
  • שירותים רפואיים ברמה גבוהה – חברה שמציעה שירותי ליווי בפונדקאות בחו”ל צריכה להציע ללקוחות שלה את הטוב ביותר בכל מה שנוגע לשירותים רפואיים. זה אומר את כל הבדיקות הרלוונטיות לאם הפונדקאית וזה אומר עבודה עם בתי רפואה, קליניקות ובתי חולים מתקדמים. בשביל שהאם הפונדקאית תעבור את ההיריון בצורה מיטבית היא צריכה להיות גם מלווה על ידי הרופאים הטובים ביותר. אל תוותרו על זה ותערכו בדיקה עם אילו שירותי רפואה החברה עובדת במדינת היעד.
  • קשרים – ניסיון והכרת החוקים זה אומר גם כמה שיותר קשרים עם במדינת היעד. קשרים יסייעו לקדם את הדברים בצורה מהירה ויעילה יותר, הם יסייעו להתגבר על קשיים ולהתמודד עם דברים לא מתוכננים. כשיש את הקשרים הנכונים אפשר להשיג לא מעט.
  • מענה תמידי – כל זוג או יחיד שחווה תהליך פונדקאות יודע עד כמה זה מלווה בלא מעט קושי רגשי. יש שאלות ודאגות, יש ימים קלים יותר וימים קשים יותר. צריך שיהיה מישהו בצד השני שייתן את המענה הדרוש, מישהו שיידע לתת תשובות ולא רק יידע לתת תשובות אלא גם ייתן אותם בזמן. מענה איכותי ומהיר גם הוא חובה כשמחפשים חברה שתלווה בהליך מעין זה.
  • ליווי פסיכולוגי – מעבר למענה מהיר ואיכותי לכל שאלה שעולה, צריך שהחברה תציע גם ליווי פסיכולוגי. מי שצריך את הליווי הזה הוא לא רק האם הפונדקאית שצריכה כמובן גם תמיכה נפשית אלא גם ההורים המיועדים שמתמודדים עם תהליך לא פשוט. ליווי כזה צריך להינתן על ידי אנשי מקצוע מתחום הנפש עם ניסיון ספציפי בעולם הפונדקאות.
  • המלצות – כמו בכל דבר שמחפשים, בין אם זה מוצר או שירות, אין כמו המלצות בשביל לדעת שעושים את הבחירה הנכונה. אתם יכולים לבקש שמות וטלפונים של לקוחות (שמסכימים לזה כמובן) שרוצים לשתף באיך עבר עליהם התהליך והאם הם מרוצים משירותי החברה. אתם צריכים לשמוע מהם על מה הם ממליצים ולמה הם בחרו דווקא בחברה הזו, כמו גם האם הם ייבחרו בה עוד פעם אם הם ירצו לעבור שוב את ההליך הזה.
  • המחיר – המחיר הוא לא הכול ואם תקבלו הצעת מחיר זולה מידי, זה עלול כמובן להדליק לכם נורה אדומה. אבל עדיין, חברה אמינה היא גם חברה שמציעה מחיר סביר ביחס לשוק

 

חברה אמינה לפונדקאות בחו”ל צריכה לתת לכם את כל המידע בצורה שקופה. אחרי שתדעו עליה הכול תוכלו להחליט האם לבחור בה.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...