היום שאחרי: כיצד להיערך לתהליך פונדקאות בחו”ל בעידן הקורונה?

אחרי לבטים ארוכים – החלטתם ללכת על הליך פונדקאות בדרך להגשים את חלום ההורות. אבל אז הגיעה הקורונה וטרפה את כל הקלפים. הטיסות הסדירות פסקו והביורוקרטיה משתנה ללא הרף. איך בכל זאת ניתן להתכונן ולהמשיך בתהליך ומהם הסיכונים הכרוכים במגיפה?

הגעתם לשלב בו החלטתם ללכת על הליך פונדקאות בחו”ל. עברתם את כל השיחות ביניכם, ההתלבטויות הרבות, קראתם וחקרתם, ואולי אפילו בחרתם את החברה באמצעותה תוציאו את התוכנית לפועל וכבר ביצעתם חלק מהבדיקות המקדימות. אבל אז הגיעה הקורונה וטרפה את כל הקלפים. העולם עבר טלטלה רצינית, הטיסות הסדירות פסקו, הנגיף משתולל בעולם, והחשש שהתהליך כולו יוקפא הולך ומנקר בכם. תשמחו לשמוע שיש לכם מה לעשות בכדי להמשיך ולקדם את התהליך, ולהגיע לנקודה בה תוכלו להוציא אותו לפועל – ברגע שיימצא חיסון והשגרה המבורכת תחזור.

נקודת המפתח היא קודם כל לבחור את המרכז שבאמצעותו תוציאו את התהליך לפועל. בימים טרופים אלו, לסוגיה הזאת חשיבות יתרה. התהליכים דינמיים יותר מתמיד, החוקים משתנים השכם וערב, וללא ספק יש כאן צורך בגוף מלווה שידע כיצד להכווין אתכם ברגעים של חוסר ודאות, ינחה אתכם כיצד לנהוג בהתאם לשינויים, וידאג שלאורך כל התהליך תקבלו את היחס הראוי.

עולם בהקפאה: האם כדאי להתחיל בתהליך שיתבצע לאחר הקורונה?

הפונדקאות היא תהליך ארוך ומורכב, ובהחלט ישנם צעדים אותם ניתן לקדם כבר כעת, על מנת להתחיל את תהליך הפונדקאות בחו”ל בתקופת הקורונה. גם בעולם שלפני המגיפה, חלק גדול מהתהליך המקדים התבצע בארץ, ללא צורך בטיסה. כמו כן, ישנם יעדים בעולם בהם מתקיימים תהליכי פונדקאות, והם לא נפגעו כמעט ממשבר הקורונה. יתרה על כך, תהליכים כמו מציאת אם פונדקאית עשויים להימשך גם בשלט רחוק, וכרגע לא נרשמו עיכובים משמעותיים בהם, ובכל מקרה, בחודשים הראשונים של התהליך מתבצעות הכנות ההורים המיועדים בארץ, מבלי צורך לטוס.

במקרה שהתחלתם בתהליך בתהליך וההריון כבר יצא לדרך, תשמחו לשמוע שבמרבית המקומות התהליכים ממשיכים כסדרם. המרפאות בחו”ל מקפידות מאוד על הנחיית הנשים הפונדקאיות בשמירה על היגיינה מקסימלית ומעקב אדוק אחר תסמיני המחלה, במידה שחלילה אלו צצים.

כיצד נגיף הקורונה משפיע על האישה ההרה ועל העובר?

וירוס הקורונה צעיר וחדש באופן יחסי לעולם הרפואה, ולכן המידע על השפעתו בקרב הריוניות והעוברים שברחמן עדיין מוגבל למדי. אבל החדשות הטובות הן שעד כמה שידוע כרגע – נשים הרות החולות בקורונה לא מעבירות את המחלה לעוברים שברחמן.

החדשות הפחות טובות הן שנשים בהריון שחלו בקורונה יזדקקו לטיפול נמרץ ולמכונת הנשמה, בסבירות גבוהה יותר מנשים שאינן בהריון. כמו כן, הסיכוי ללידה מוקדמת עולה במספר אחוזים, וכאן יש להיערך בהתאם.

התחלתם את התהליך והלידה מתקרבת? הקדימו את הטיסה ודאגו לעקוב אחר הנחיות

במידה ואתם נמצאים כבר בעיצומו של תהליך פונדקאות, וההיריון כבר יצא לדרך בחו”ל, ישנן כמה המלצות כלליות להריון ולידה בתקופת הקורונה:

– מומלץ כי האם הפונדקאית תצא לחופשת לידה מוקדמת ככל הניתן, מתחילת חודש תשיעי, ובמהלך תקופה זו תקפיד יתר על המידה על חשיפה לגורמים מדבקים, ותישאר בביתה כמה שאפשר.
– כמו כן, מומלץ לאישה ההרה לבצע בדיקת קורונה כשבועיים לפני מועד הלידה הצפוי, על מנת להיערך לכל תרחיש ולהגיע מוכנים ללידה.

– לכם ההורים המצפים ללידה בחודשים הקרוב, מומלץ מאוד להקדים את מועד הטיסה ולהמתין ללידה בקרבת הפונדקאית.

על תבונה ורגישות: לדעת שאתם בידיים טובות בתהליך הפונדקאות

אין ויכוח על כך שפונדקאות בחו”ל היא תהליך מורכב, רגיש ורצוף בשלבים שיש לעבור באופן מדוקדק ואחראי. על אחת כמה וכמה בתקופה הלא שגרתית והבלתי צפויה שעוברת על העולם. זוג שנכנס לתהליך כזה חייב לוודא שיש איתו את הליווי והאחריות הנחוצים בכל שלב ולאורך כל הדרך. התנאים והביורוקרטיה בכל תחום עוברים שינויים נרחבים, וכדאי שיהיה איתכם גוף מנוסה ששולט בתחום הפונדקאות ביד רמה, עוקב אחר שינויים ובקיא בפרטים, שכאמור משתנים ללא הרף.

מרכז “סורמום – משפחה יוצרת משפחה הוקם כשמטרה אחת בראשו, לסייע לזוגות להגשים את החלום הגדול – להיות הורים. המנכ”לית, אידה בר און היא אוטוריטה בתחום ובאמתחתה שנים של ידע וניסיון עם מערכות הבריאות השונות, שליטה בתחום תרומת ביציות והפריה חוץ גופית, וניסיון רב ויקר ערך בהתנהלות השוטפת מול הגורמים המרובים השותפים לתהליך הפונדקאות בארץ ובחו”ל.

זוגות העוברים את תהליך הפונדקאות במרכז, זוכים לליווי, ייעוץ והדרכה מקצועיים, וליחס חם ורגיש  – כל זוג וצרכיו השונים והמיוחדים.

המרכז פועל בכפוף לחוקי הפונדקאות בישראל ובמדינות השונות שבהן מתבצעים הליכי התרומה, ההפריה והפונדקאות, ורשם כבר הצלחה רבה בסיוע לאלפי זוגות להפוך להיות הורים.

הפעילות במרכז מלווה כמובן גם בעורכי דין, יועצים אישיים ואנשי לוגיסטיקה המעניקים לזוגות ייעוץ משפטי מקצועי צמוד – הכל במקום אחד.

במיוחד בתקופה יוצאת דופן שכזו, חשוב שתהיו בידיים סמוכות ומנוסות, ובחברה שמכירה כל פרט ושלב בתהליך. במרכז “סורמום – משפחה יוצרת משפחה” תקבלו את סל השירותים המלא במקום אחד ולא תצטרכו להשקיע זמן נוסף ומאמצים מיותרים כדי להגשים את חלומכם הגדול – להפוך מזוג למשפחה.

כל הפרטים על מרכז הפונדקאות המתקדם והמומלץ ביותר כאן

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...