הדרך הטובה לאתר אמהות פונדקאיות בישראל

ישנן סיבות רבות לבחור לבצע הליך פונדקאות בארץ, לרבות השפה והאפשרות להיות קרובים לאם הפונדקאית וללוות את התהליך מקרוב. עם זאת, בישראל קשה מאוד לאתר אם פונדקאית, מאחר וההיצע כאן נמוך, מה שעלול לעכב את התהליך באופן משמעותי. סיוע של סוכנות פונדקאות יקצר את הדרך

זוגות רבים בוחרים להביא ילד לעולם באמצעות תהליך פונדקאות בישראל, כאשר הסיבות לכך הן כמעט מובנות מאליהן – כאן אנחנו מרגישים בבית, דוברים את השפה, מבינים היטב את הבירוקרטיה, על אף שהיא עלולה להיות נוקשה וסבוכה, לעתים יותר מאשר במדינות אחרות, סומכים על שירותי הרפואה המתקדמים ובעיקר – אנחנו נמצאים כאן בגופנו ולא צריכים לטוס לצורך אף חלק של ביצוע התהליך.

למי, לפי חוק, מותר לבצע תהליך פונדקאות בישראל?

החוק בישראל מתיר לזוגות הטרוסקסואלים של גבר ואישה, ולנשים יחידות המעוניינות להפוך לאמהות חד הוריות ואינן מסוגלות להתעבר באופן טבעי, לבצע תהליך פונדקאות בארץ. למרבה הצער, זוגות חד מיניים או גברים יחידים, אינם מורשים לעבור בישראל את התהליך, זאת על פי חוק הסכמים לנשיאת עוברים (אישור הסכם ומעמד היילוד), תשנ”ו-1996, שעד כה, למרות המחאות והפניות הרבות לבג”צ, לא נעשה בו עדכון. הזוגות החד מיניים והגברים היחידים בדרך כלל פונים לאופציה של הליך פונדקאות בחו”ל, כאשר במדינות מסוימות החוקים נוקשים פחות והליברליות גדולה יותר. מדינות כמו קולומביה ומדינות מסוימות בארה”ב מאפשרות לגייז ולגברים יחידים לבצע בגבולותיהן את התהליך, ושירותי הרפואה שם ערוכים לכך, מה שהופך אותן ליעדים מומלצים עבור התהליך הרגיש הזה.

הקושי בהליך פונדקאות בישראל – היצע נמוך של אמהות פונדקאיות

אם אתם מבני המזל שיכולים ומורשים באופן חוקי לבצע תהליך פונדקאות בישראל, כמובן שההמלצה היא לעשות זאת כאן, בבית. עם זאת, חשוב לדעת שישנם מספר קשיים הכרוכים בביצוע התהליך בארץ. הבעיה העיקרית כרוכה באיתור אמהות פונדקאיות בישראל. זהו השלב שאורך הכי הרבה זמן בתוך התהליך, מלבד ההריון כמובן. בהנחה שאתם מגיעים למסע הזה לאחר דרך ארוכה, והסבלנות שלכם מוגבלת למדי, זהו גורם שיש לקחת בחשבון. הזמן שלוקח לאתר אם פונדקאית הוא נגזרת של היצע הנשים המוכנות לשמש כאמהות פונדקאיות. למרבה הצער, בישראל ההיצע נמוך באופן משמעותי, ביחס למדינות כמו גאורגיה או אוקראינה למשל, בהן נוהגים ישראלים לבצע תהליכי פונדקאות. עוד גורם שמקשה על כך הוא הבירוקרטיה המסועפת שאינה מאפשרת לכל אישה המעוניינת בכך להפוך לאם פונדקאית. רשימת החוקים והפרמטרים המתירים לאישה ישראלית להפוך לאם פונדקאית, היא ארוכה ונוקשה למדי, מה שמצמצם את האופציות גם הוא. אם מצרפים את הבירוקרטיה ואת האישורים השונים שתצטרכו אתם ההורים המיועדים, לקבל מהוועדות הממונות על כך במשרדי הבריאות והפנים, נסללת לפניכם דרך ארוכה למדי. 

קושי נוסף בפונדקאות בארץ – המחירים הגבוהים של ישראל

כידוע, הליך פונדקאות הוא עניין יקר, וזוגות המחליטים להיכנס לתהליך שכזה מודעים לכך ומתכוננים להוצאה משמעותית. חשוב לדעת שהמחיר הסופי של התהליך מושפע מאוד מיוקר המחייה ומגובה השכר הנהוגים במדינה בה הוא מתבצע. ישראל נחשבת למדינה יקרה מאוד, ולכן תידרשו לשלם לאם הפונדקאית שכר גבוה יחסית למדינות אחרות, וגם תשלמו יותר על שירותי הרפואה שתקבלו, לרבות הבדיקות הגנטיות, תהליך ההפרייה, החזרת עוברים, מעקבי הריון ועוד. עם זאת, וזוהי נקודה חשובה ומשמעותית מאוד, אם תעברו את התהליך בארץ תשתחררו מעול התשלומים על הטיסות שהייתם צריכים לטוס בכל מקרה בו הייתם בוחרים לעבור את התהליך בחו”ל. המחיר הזה עשוי להסתכם בעשרות אלפי שקלים, שנחסכים במקרה זה, וזה עוד לפני שדיברנו על כך שתוכלו ללוות מקרוב את האם הפונדקאית ולקחת חלק בכל שלב ושלב בתהליך שבסופו יוולד לכם ילד משלכם.

מהי הדרך הקלה לאתר אם פונדקאית ולבצע את התהליך כולו על הצד הטוב ביותר?

כאמור, איתור האם הפונדקאית הוא אחד השלבים הקשים, הארוכים והקריטיים בתהליך הפונדקאות, ובישראל הוא מתארך עוד יותר, לאור ההיצע הנמוך של האמהות הפונדקאיות, בשילוב עם רשימת החוקים הארוכה. על מנת למצוא את האישה שתוכל לשאת את העובר שלכם במהירות המירבית, יש להיות בקיאים בכל תחום הפונדקאות בישראל, ולהבין כיצד לגשת למאגרים הדלים של הפונדקאיות. כמו כן, הבנה בפן המשפטי והבירוקרטי של תחום הפריון, עשויה לתרום רבות להאצת ולהצלחת התהליך. אך מה ניתן לעשות במקרה שאתם זוג שמתאווה בכל כוחו להפוך להורים, אך אין באמתחתם את הידע והניסיון הנדרש? כאן נכנס לתמונה ליווי של סוכנות פונדקאות מקצועית.

אנשי המקצוע שסוכנות מקצועית מעמידה לרשותכם, הם מנוסים ומיומנים בכל שלב ומהלך הדרושים להצלחת תהליך הפונדקאות, וגם להאצתו. לסוכנות הפונדקאות יש גישה ישירה למאגרי האמהות הפונדקאיות, והם יודעים כיצד לאתר את האישה המתאימה לכם, תוך שהם לוקחים בחשבון את החוקים הרלוונטיים, בהם הם בקיאים. אנשי מקצוע כמו עורכי דין מתחום רפואת הפריון, רופאים מהתחום ועוד, יידעו כיצד ללוות אתכם בכל שלב, ולעבור אותו בדרך המהירה והקלה ביותר.

על אף שכמובן, הסיוע של סוכנות פונדקאות עולה כסף, הליווי הזה יכול לחסוך לכם כסף לכשעצמו, וכמובן לא מעט זמן, שהוא מצרך יקר מאוד בפני עצמו בשלב בו אתם נמצאים. כך או כך, ובהנחה שאינכם משפטנים או רופאים מהתחום, תצטרכו לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע שונים. בסוכנות פונדקאות כולם נמצאים לשירותכם במקום אחד, ויעשו הכל על מנת שהתהליך יערך באופן החלק, המהיר והמוצלח ביותר. אם בחרתם לעבור את התהליך בישראל, בבית, תוכלו להנות משירות שיהפוך את החסרונות הכרוכים בביצוע הליך פונדקאות בישראל – ליתרונות של ממש. 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...