מכתב המלצה קרן ומייקל

אנחנו זוג צעיר מתל אביב, ניסינו להיכנס להריון באופן טבעי , אך מאחר שלא צלחו כל ניסיונות שלנו , ולאחר התייעצות עם רופאים , החלטנו לפנות לדרך חדשה-דרך הפונדקאות.
בנובמבר 2018 אחרי בדיקה מעמיקה ברשת , החלטנו לפנות לאידה מחברת סורמום. הגענו לאידה עצובים מאוד , אך עם רצון רב לדבוק במטרה להביא ילד לעולם. אידה פגשה אותנו  עם חיוך, ושיתפה אותנו לפרטים בכל האפשרויות  העומדות בפנינו. חשוב לציין כי מפגישה ראשונה ועד סוף תהליך אידה והצוות שלה היו סבלניים מאוד, התחשבו בקשיים שלנו, והיו לאוזן קשבת עבורינו.
התחלנו בתהליך בתחילת שנת 2019, בהתחלה היו קשיים שונים בתהליך בכל הקשור לבדיקות גנטיות אותם רצינו לבדוק , ורק לאחר מכן לעשות החזרה. תהליך זה לקח לנו הרבה זמן , תסכול ואכזבה  לאור כישלונות בקליטה של העוברים שעברו  התערבות חיצונית . אידה וצוות שלה לא ויתרו לנו, תמכו ועודדו אותנו להמשיך לדבוק במטרה.
במרץ 2020 הגיחה לעולם קורונה וטרפה את כל קלפים. החלטנו שלא להביא ילד לעולם כאשר מגפה כה משמעותית משתוללת בעולם כולו.
לבסוף , הסבלנות השתלמה לנו מאוד , ובחודש יוני 2021 התבשרנו כי יש הריון, ולאחר מכן נודע לנו כי אנו מצפים לבת. במהלך כל הריון קבלנו עדכונים , תמונות ווידאו  על מנת להרגיש חלק משמעותי מתהליך חשוב זה, וזאת למרות המרחק הגיאוגרפי שבין הארץ לבין גיאורגיה. חברת סורמום הצוות שלה היו זמינים לנו מאוד, ונתנו לנו להרגיש הכי בבית .
בתאריך 16.2.2022 נולדה לנו ילדה מהממת, הכי יפה שיחלנו רק לחלום ושמה קארין. קארין נולדה מוקדם מהצפוי , ולכן לא הספקנו להתארגן לקראת הטיסה  והלידה . צוות של אידה הרגיע אותנו ההורים , שלח תמונות וסרטונים , והכי חשוב סייע לנו בהשגת כרטיס טיסה מהיום למחר. רבקה המקסימה פגשה אותנו בגיאורגיה והייתה לנו ליד ימנית . רבקה תמכה בנו מאלף עד ת’. כל השאלות שלנו נענו במהירה עם סובלנות רבה  ורצון רב. רבקה עזרה לנו באיתור דירה אשר תענה על  צרכים שלנו , ועזרה המון בתיווך מול בעלת הדירה .
אנו קרן ומייקל רוצים להודות לאידה ולצוות המדהים של חברת סורמום , וממליצים לעבור את תהליך משמעותי של להביא ילד לעולם בעזרת חברה זו .
נתראה בתהליך הבא!!!!!
תודה רבה!!!!
קרן ומייקל