6. הלידה והסדרת מעמדו החוקי של היילוד – אתם לא לבד!

הלידה והסדרת מעמד היילוד הם החלקים המרגשים ביותר בהליך, אך גם צופנים בחובם מתח רב וחששות שונים. אנחנו נהיה אתכם בכל רגע ורגע

בשלב הלידה והסדרת מעמדו של היילוד סורמום תופסת פיקוד מלא. בשבועות שלפני הלידה אנו דואגים כי הפונדקאית תזכה למעקב צמוד עם הרופא המיילד העתידי. מעקב הדוק זה מאפשר לנו לקבל אינדיקציה של מספר ימים מראש על התאריך הצפוי של הלידה ולהזמין את ההורים המיועדים להיות נוכחים ברגע המשמח של הצטרפות התינוק החדש אל משפחתם. הלידה בארץ ובחו”ל מתבצעת גם היא במרכזים הרפואיים המתקדמים ביותר, עם חדרי יולדות המאובזרים בציוד רפואי מהרמה הגבוהה ביותר ועם צוות רפואי המיומן בלידת פונדקאות.

בשלב זה, אנו בסורמום מלווים גם את ההורים המיועדים באופן צמוד – אנו דואגים לתיאום הגעתם לארץ הלידה, דואגים עבורם לסידורי לינה והסעה ועוד. מיד אחרי הלידה התינוק עובר להורים ובמקביל לקליטתו במשפחתו החדשה, נעשים הליכי האזרוח והשיוך הפורמלי שלו. הצוות של סורמום מיומן בתהליכים הללו ובזמן שאתם תהיו עסוקים במשפחה החדשה שלכם, אנחנו נדאג לכל השאר!

כבר בחדר בחדר הלידה תקבלו תעודת לידה של התינוק שנולד ובה תהיו רשומים כאביו וכאמו. במקביל, האם הפונדקאית חותמת על תצהיר ויתור על זכויותיה. לאחר השחרור מבית החולים בחו”ל, תועברו ביחד עם תינוקכם לדירה ייעודית של סורמום שבה תשהו עד להסדרת מעמדו החוקי. הדירה מאובזרת בכל הציוד הדרוש לתינוק החדש ולמשפחתו, הצוות שלנו יעמוד לרשותכם בכל מה שתצטרכו (קניות, כביסה, נסיעות לבית החולים ולשגרירות, שירותי תרגום ועוד) ואף נספק לכם שירותי אחות אחת לשבוע.

בתום הסדרת המעמד החוקי של היילוד – שהוא הליך פורמלי בלבד, האורך כשלושה שבועות – מודפס עבורו דרכון והמשפחה הטרייה משוחררת לביתה. אנו נלווה אתכם לשדה התעופה ונשלח אתכם בבטחה בחזרה להתחיל בחיים חדשים.

חשוב לנו שתתפנו לחוות את הלידה, הכרת התינוק וכניסתו למשפחה, הנסיעה חזרה לישראל

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...