1. בחירת מסלול והסדרת חוזה מותאמים לצרכים

 ב”סורמום – משפחה יוצרת משפחה” יצרנו 4 מסלולי הורות המותאמים ללקוחות שונים שמצבם וצורכיהם שונים

המסלולים המוצעים על ידנו כוללים אפשרות לפונדקאות עם ביצית של האם הביולוגית, פונדקאות עם תרומת ביציות המופרות עם הזרע של האב הביולוגי, פונדקאות עם עוברים מוקפאים ופונדקאות בהשתתפות שתי נשים פונדקאיות. בכל המסלולים קיימת אפשרות לתרומת זרע במידה ועולה הצורך. בפגישת הייעוץ הראשונה נציג בפניכם את המסלולים השונים ונסייע לכם בבחירת המסלול המתאים ביותר לצרכים, ליכולות, ולהיסטוריה שלכם. הניסיון רב השנים וההכרות שלנו מקרוב עם ההתלבטויות והרגישויות השונות הכרוכות בבחירת מסלול, מאפשרים לנו לסייע לכם לקבל את ההחלטה הטובה, הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם.

לאחר שתבחרו את המסלול נסדיר אתכם ועבורכם את החוזה. החוזה במקרה של פונדקאות הוא מורכב, שכן להליך צדדים רבים שנדרשים להסכמה, ללקיחת אחריות ולהגנה – ההורים המיועדים, האם הפונדקאית, תורמת הביצית, המרפאות בהן מבוצעים ההליכים השונים, סורמום, מדינת ישראל כמעניקת האזרחות ועוד. את הסדרת החוזה נבצע ביחד עם אחד מעורכי הדין העובדים בצוות המקצועי של משפחת סורמום – כולם מתמחים בתחום ועברו בעצמם הליכי פונדקאות. עורך הדין יסביר לכם את פרטי החוזה ומשמעויותיו ויהיה שם עבורכם בכל שאלה, תהייה והתלבטות.

מטרת החוזה לייצר הסכמה בין הצדדים הנוגעים בדבר, וחשוב מכך – לספק הגנה לכולם, ובראש ובראשונה לכם, ההורים המיועדים, ממש כמו במשפחה. לדוגמה, החוזה אצלנו יבטיח לכם כי האם הפונדקאית לא תעבוד בכל תקופת ההיריון ותהיה בשמירת הריון צמודה. ומשום כך, לאם הפונדקאית מבטיח החוזה משכורת מלאה לאורך כל התקופה, שתבטיח את פרנסתה ויכולת הקיום שלה.

בכל מקרה, נצא אתכם לדרך להגשמת חלום ההורות והקמת משפחה רק לאחר שקיבלתם מענה מלא לכל התהיות והסוגיות המשפטיות הכרוכות בפונדקאות.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...