פונדקאות בחו״ל על ידי חברה ישראלית – כל היתרונות

אם החלטתם לצאת למסע החשוב ביותר בחייכם תרצו לצדכם את הצוות הטוב ביותר שתוכלו למצוא, גם בגלל הרגעים הקשים אבל גם בגלל השמחה ברגעי האושר הגדול:

יש כמה דרכים להביא ילדים לעולם ופונדקאות היא אחת מהן, אבל הופכת לפופולרית עוד ועוד בגלל ריבוי הבעיות שזוגות נתקלים בהן בדרכם להגשמת חלום המשפחה. הפונדקאות עברה גלגולים רבים בחקיקה וכיום בישראל יש לא מעט קשיים על מי שרוצה להביא ילדים לעולם דווקא כך, ולכן רבים פונים לעבור את הפונדקאות בחו”ל.

בין המדינות שעדיין מתירות הליך כזה אנחנו מוצאים את ארה”ב, רוסיה וגיאורגיה, ומדינות אחרות מפסיקות לקבל תיירים ואזרחים זרים שבים לצורך זה, כמו מקסיקו והודו. כך שמה שנותר כעת לעשות זה לבחור את האופציה הטובה ביותר בעיניכם בין החברות הישראליות שמציעות שירות זה. כמובן שאפשר לעבור את כל זה לבד אם אתם בעלי אזרחות זרה ואם יש לכם קשרים והיכרות קרובה עם אנשי מקצוע בארץ היעד של הפונדקאית, אבל לרוב הישראלים נוח בהרבה לתת לחברה מנוסה לעשות זאת למענם ולהלן היתרונות שכדאי לחשוב עליהם.

יתרונות הפונדקאות בחו”ל דרך חברה ישראלית

  • ביתיות מנצחת – אמפתיה היא הסוד להצלחה פעמים רבות. העצה הראשונה שמקבלים כל מי שמנסים להרות ונתקלים בקשיים היא להיאזר בסבלנות ובאורך רוח משום שמדובר במרתון. אלא שהמרתון הזה מציב לפניכם קשיים מובנים במיוחד בפונדקאות. תקופת ההיריון והלידה היא תקופה רגישה שבה כולם מתוחים עד קצה גבול היכולת, על אחת כמה וכמה הליך שמערב צד נוסף בהריון. משום כך יש חשיבות רבה לכך שכולם סביבכם מגלים הבנה ותומכים בכם ככל יכולתם.

    אם הדבר הכי קשה הוא לעבור הליך פונדקאות שמלווה בכל כך הרבה אי ודאות, עליות וירידות לבד, הרי שללא ישראלים כמוכם שמבינים אתכם ומדברים בשפתכם זה קשה ובודד עוד יותר. אל תקשו על עצמכם יותר ממה שנחוץ וקבלו עזרה ממי שמבין אתכם ונמצא שם בשבילכם עם כל החום והאמפתיה.

  • מחירים נוחים יותר וחיסכון בסופו של דבר – נדמה אולי שאם תבחרו לעבור לבד את התהליך זה יעלה פחות יקר. אולם כשמפרקים את כל הצעדים שנחוצים לכם – הבירוקרטיים, המשפטיים, החוזיים, הבדיקות, איתור פונדקאית, ההליכים הרפואיים ותשלום לסגל הרפואי, תגלו שלניסוי וטעייה יש מחיר יקר מאוד. במיוחד כאשר ברור שלא תמיד ההריון נקלט בפעם הראשונה ולכן צריך לעבור את ההליך יותר מפעם אחת, כולל איתור פונדקאית חדשה. כשעושים הכל בחברה ישראלית אחת, שהיא מנוסה בכל מה שנחוץ לכם.
  • רשת קשרים מקצועיים ענפה ומיומנות מקצועית – בחברות ישראליות תמצאו את כל אנשי המקצוע שחשבתם עליהם וגם אלה שלא – מפקידים ובייביסיטרים ועד מנהלנים, רופאים, אחיות, פסיכולוגים ואנשי תחזוקה. כל אלה אנשים מקומיים או ישראלים שנוסעים בקביעות לחו”ל כדי לשרת אתכם. הם כבר צברו ידע ומיומנות מקצועית שמקצרת לכם את הזמן ואת ההליכים הבירוקרטיים, ולכן אתם יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות.
    ההסכמים לנשיאת עוברים חוקיים אבל חייבים לעמוד בדרישות החוק הן בישראלי והן במדינות שאליהן אתם נוסעים, ולכן עדיף להיעזר במי שכבר פיתח רשת ענפה של קשרים מקצועיים, מכיר את כל מי שצריך להכיר כדי לעבור את כל ההליכים הבירוקרטיים בשלום ובהצלחה. בסופו של דבר זה מה שקובע.
  • צוות רופאים ישראלים ומרפאות מעולות – למי שחושש מצוות הרופאים שמלווה אותו בחו”ל, אפשר לומר שרופאים ישראלים מעורבים בכל התהליך דווקא בגלל הניסיון שלהם והידע המתקדם ברפואת פריון. עם זאת, יש לדעת כי גם צוות הרופאים והאחיות שמלווה את התהליך במדינה שבה אתם עושים זאת הוא צוות מומחה, שעבר השתלמויות והוא הטוב ביותר שאפשר למצוא.

האינטרס של כולם היא להבטיח לידת תינוק בכמה שפחות ניסיונות כדי שתוכלו ליהנות ממנו כמה שיורת מהר, ולשם כך נעזרים רק במרפאות מעולות מהשורה הראשונה, הטובים ביותר בתחומם. אחת ההפתעות הגדולות ביותר של אנשים שמגיעים לגיאורגיה, למשל, היא לגלות שמדובר במתקנים רפואיים ברמה בינלאומית מתקדמת שקשה אפילו למצוא כאלה בישראל.

  • קהילה ישראלית שמחכה לכם שם – אחד הדברים המדהימים שאפילו התקשורת גילתה בהפתעה, הוא הקהילה הישראלית של הורים שמצפים ללידת התינוק שלהם בהליך פונדקאי, שמתקהלים בבניינים מיוחדים שחברות ישראליות מוצאות כדי לשכן אותם, ושם הם מקבלים את כל השירותים שנחוצים להם במרוכז ותוך כדי תמיכה הדדית. הישראלים נפגשים גם במרפאות, בבתי החולים, בכל מקום שאפשר לעזור למי שעובר תהליך כל כך מרגש ומורט עצבים. חברות ישראליות יודעות שזה מה שחיוני להצלחה, להרגיש את האמונה והתקווה ביחד ולקבל תמיכה נפשית. כמו כן, קיבוץ של כולם במקום אחד עוזר להעניק את הסיוע הנחוץ לזוגות שבאים לשם במרוכז.
  • הכרת החוק בכל מקום – הליך פונדקאות מתחלק לשני חלקים – החלק הגופני והחלק המשפטי. אי אפשר להמעיט בערך הבירוקרטיה הנכונה שתבטיח לכם שהיילוד יירשם תחת שמכם כבנכם, וההליכים שנדרשים כדי להבטיח את הסכם נשיאת העוברים החוקי והנכון. הסיוט הגדול של הורים מיועדים הוא שמשהו ישתבש והם לא יזכו לקבל את התינוק שנולד להם על ידי אם פונדקאית. את זה אפשר לנטרל על ידי צוות מנוסה שיודע בדיוק כיצד למצוא אם פונדקאית נכונה, לנהל משא ומתן ולנסח את ההסכמים החוקיים.
    לאחר מכן, לאחר הלידה, השלב הבא הוא רישום התינוק במסמכים הרשמיים שלכם במקום שבו הוא נולד כבנכם החוקי, ולכן חברה ישראלית שמעורה בכל ההליכים והחוקים שכרוכים בכך הם אלה שיכולים לעשות זאת מתוך היכרות עם כל דקויות החוק וכדי למנוע עגמת נפש מכם ברגע הקובע. זאת הדרך הבטוחה ביותר לתינוק משלכם.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...