סורמום פונדקאות בגיאורגיה – פירוט כל שירותי החברה כחלק מהליך הפונדקאות

אם אתם חושבים על הליך פונדקאות בגיאורגיה, חברת סורמום היא החברה אותה אתם צריכים. הנה חלק מהשירותים הניתנים על ידי החברה, שירותים נרחבים שמעניקים רשת בטחון בהליך מעין זה.

אם אתם לא יכולים להביא ילד לעולם וחושבים על פונדקאות, אתם לא לבד. יש לא מעט זוגות ויחידים כאלו בישראל והאפשרות לבצע את ההליך לא חייבת להיות דווקא בארץ. יעד כמו גיאורגיה לפונדקאות הולך והופך לפופולארי יותר ויותר, וזו בהחלט אופציה שאתם צריכים לחשוב עליה.

למה דווקא גיאורגיה? קודם כל בגלל הקירבה הגאוגרפית. גיאורגיה היא מדינה שבתוך כמה שעות אפשר להגיע אליה, מה שיכול להיות קריטי כשמחכים ללידה של אם פונדקאית. בנוסף, גיאורגיה ידועה במרכזים הרפואיים המתקדמים שלה, בצוותי הרפואה המומחים שלה ובמכשור המתקדם שלה. גיאורגיה הפכה כבר מזמן ליעד פופולארי במיוחד לזוגות הטרוסקסואליים שרוצים להביא ילד בפונדקאות, מה גם שקל בה יחסית לקבל אישור להליך.

בישראל לעומת גיאורגיה יש לא מעט קריטריונים מחמירים שלא מאפשרים לרבים לבצע את ההליך מכיוון שישראל היא מדינה שהחוק שלה מתבסס גם על ההלכה היהודית. בגיאורגיה אומנם רק זוגות הטרוסקסואלים יכולים להביא ילד בפונדקאות אך שלא כמו בישראל, הם לא חייבים להיות נשואים ומספיק שהם חיים תחת הסכם חיים משותפים.

שירותי החברה בהליך הפונדקאות בגיאורגיה

  • שירותי ייעוץ אישי – השירותים של חברת סורמום מתחילים עם שירותי ייעוץ אישי לזוגות שמגיעים לבחון את האופציה של פונדקאות בגיאורגיה. ברוב המקרים הזוגות הללו מגיעים ללא כל יידע מקדים אלא רק מעט שנקרא באינטרנט, והם צריכים מישהו שיעשה להם סדר בדברים ויפרוש בפניהם את האפשרויות הקיימות עבורם כמו גם יבנה להם תוכנית שתתאים להם. חברה סורמום מספקת שירותי ייעוץ ראשוני כמו גם ליווי מלא בהליך.
  • איתור אם פונדקאית – הכול מתחיל עם איתור של אם פונדקאית. בשביל זה צריך אנשי קשר בגיאורגיה שיידעו לאתר את האישה הנכונה להליך, אנשי קשר שדוברים את השפה ויש להם רשימה של אימהות פונדקאיות פוטנציאליות. חברת סורמום עובדת עם נציגות בגיאורגיה ובשיתוף פעולה מלא מאותרות האימהות הללו.
  • בדיקות טרום תחילת ההליך – הליך פונדקאות דורש לא מעט בדיקות על מנת קודם כל לוודא שהאם הפונדקאית מתאימה ועונה לדרישות וגם כדי לוודא שהיא יכולה פיזית ופסיכולוגית לקחת חלק בהליך הלא פשוט הזה. בדיקות טרם תחילת ההליך צריכות להיות מקצועיות ואיכותיות על מנת למנוע בעיות כאלו ואחרות במהלך הליך הפונדקאות כמו גם בסיומו. חברת סורמום מספקת כמובן גם את השירות הזה, שירות שכולל את כל הבדיקות הרלוונטיות של האם הפונדקאית.
  • הפריה במעבדה – הליך פונדקאות כולל כמובן גם את הליך ההפריה בו הביצית והזרע נפגשים במעבדה ולאחר מכן עוברים לרחמה של האם הפונדקאית. ההפריה חייבת להיות במעבדה עם כל האישורים וכמובן על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום, כדי שהכול יעבור בשלום ובצורה הטובה ביותר. חברת סורמום עובדת רק עם המעבדות המתקדמות ביותר שקיימות, מעבדות איכותיות ובעלות שם שבהן עובדים אנשי המקצוע המובילים בתחום.
  • שירותים משפטיים – הליך פונדקאות בגיאורגיה כמו גם בכל מקום אחר דורש ליווי משפטי צמוד לכל אורך הדרך כדי שהדברים יתבצעו בהתאם לחוק. צריך משפטנים ופסיכולוגים שיחוו את דעתם לאורך הדרך, בין אם זה בתחילתה ובין אם זה בסיומה. בסופו של דבר הילד צריך להיות חוקי במדינה בה הוא יגדל והצוות המשפטי אמור להכיר גם את החוקים בגיאורגיה וגם את החוקים בישראל כדי להסדיר את מעמדו של הילד לאחר שייוולד.
  • פסיכולוגים – כפי שציינו הליך פונדקאות הוא הליך שדורש לא מעט תעצומות נפש הן לאם הפונדקאית והן להורים המיועדים. הם צריכים ליווי נפשי במהלך הדרך ואחד מהשירותים של סורמום ומה שהיא מספקת הוא פסיכולוגים ועובדים סוציאליים שעומדים לרשות שני הצדדים על מנת שיוכלו לעבור את ההליך בצורה קלה יותר.
  • דיווחים שוטפים – אחד הדברים שההורים המיועדים הכי זקוקים להם הוא דיווחים שוטפים על מצבה של האם הפונדקאית לאורך הדרך. איך היא מרגישה? איך הוא עוברת את ההיריון? האם היא צריכה משהו ספציפי על מנת לעבור אותו בקלות רבה יותר? המרחק גורם לא פעם לתחושות לא פשוטות להורים שרוצים להיות ליד האם הפונדקאית במהלך הדרך. היום יש כאמור טכנולוגיות שמאפשרות מפגשים וירטואליים של ההורים עם האם הפונדקאית וחברת סורמום עושה בהם שימוש קבוע. ההורים יכולים לדבר עם האם הפונדקאית באמצעות ווטסאפ, שיחת סקייפ, פייסטיים או בכל אמצעי דיגיטלי אחר.

המסלולים המוצעים על ידי חברת סורמום.

חברת סורמום מציעה להורים המיועדים 3 מסלולים של פונדקאות בגיאורגיה. המסלול הראשון מיועד למי שאינה יכולה לייצר ביציות וצריכה תרומת ביציות. במסלול זה, תרומת הביציות תהיה בגיאורגיה וההפריה מתבצעת שם.

מסלול שני הוא של פונדקאות שמתרחשת בגיאורגיה, אך תרומת הביציות מתקיימת כאן בארץ מתורמת מקומית או מהאם. לאחר ששאיבת הביציות מתקיימת כאן בארץ הן מועברות בתנאים האופטימליים לגיאורגיה ושם הן מופרות ומוכנסות לרחמה של האם הפונדקאית המקומית.

המסלול השלישי שחברת סורמום מציעה הינו שלב אחד מתקדם יותר. הפונדקאות מתקיימת אומנם בגיאורגיה על ידי אם פונדקאית מקומית, אך הכנת העוברים מתקיימת כאן בארץ. האם המיועדת נותנת את הביציות שלה או שתורמת תורמת אותן, ויחד עם הזרע של האבא הן מופרות וכשהעוברים מוכנים הם מועברים לגיאורגיה להמשך ההליך ובעיקר להריון הצפוי.

אין ספק שפונדקאות בגיאורגיה היא פתרון עבור לא מעט אנשים שרוצים להביא ילד לעולם אך לא יכולים לעשות זה בדרך טבעית. חברת סורמום היא המומחית בתחום והיא תמיד שמחה לסייע.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...