מרכזי פריון מתקדמים ומחירים נגישים יותר: היעד החדש – פונדקאות בקולומביה

זוגות חד מיניים וגברים המבקשים להפוך לאבות יחידנים אינם מורשים לבצע הליך פונדקאות בגבולות מדינת ישראל, ולא נותרת להם ברירה אלא לפנות לביצוע ההליך בחו”ל. עד לאחרונה ארה”ב היתה בין היחידות שהתירו לעשות זאת בגבולותיהן, אך יעד חדש, המציע רפואה מתקדמת, מבחר של תורמות ביציות ושל אמהות פונדקאיות ומחירים נגישים יותר – מסתמן כאידיאלי לביצוע הליך פונדקאות. כל הפרטים על פונדקאות בקולומביה

הליך פונדקאות, ובמיוחד כזה הנערך בחו”ל, כרוך בהשקעה גדולה של משאבים וכסף. המחיר הגדול של התהליך מורכב קודם כל משכר האם הפונדקאית שצריכה להיות מתוגמלת גם על ההריון שהיא תישא, הסיכון הבריאותי ותופעות הלוואי הכרוכים בכך, וגם לקבל שכר שיסייע לה להתקיים במהלך ההריון. בנוסף, יש לשלם לגורמים הרפואיים האמונים על התהליך, לממן בדיקות יקרות, תרופות, והליכים ביורקרטיים שינוהלו על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום. לכל אלו נוספות גם עלויות בלתי צפויות כמו טיסות, שהות במלונות, תרופות עבור האם הפונדקאית ועוד. כל אלו עשויים להצטבר למחיר לא קטן, ובמיוחד כשמדובר במדינות יקרות כמו בארה”ב.

זוגות חד מיניים וגברים יחידים אינם מורשים לבצע תהליך פונדקאות בארץ

לא רק בגלל התמחור הגבוה, אלא גם מעוד סיבות שמקורן רגשי, רבים היו מעדיפים לבצע את תהליך הפונדקאות בארץ, איפה שהם דוברים את השפה, מכירים טוב יותר את הבירוקרטיה ובעיקר מרגישים בבית. אבל למרבה הצער, בישראל של שנות האלפיים עדיין אין היתר לזוגות חד מיניים ולגברים יחידים לבצע תהליך פונדקאות בגבולות המדינה. אלו נאלצים לפנות להליך פונדקאות בחו”ל. גם במקרה כזה, זוגות להט”בים וגברים המבקשים להפוך לאבות יחדניים, נתקלים במחסום בעייתי. מדינות רבות אינן מאפשרות להם לבצע את התהליך בגבולותיהן, ואלו שכן התירו זאת עד כה, היו מדינות ארה”ב, שהציעו מחיר גבוה למדי לתהליך, וזאת עוד לפני שדיברנו על הטיסות לשם. 

מה הופך את קולומביה ליעד אידיאלי לתהליך פונדקאות עבור חד מיניים?

יעד חדש המסתמן כאידיאלי עבור זוגות חד מיניים ועבור גברים יחידים לביצוע תהליך פונדקאות, הוא קולומביה. המדינה התוססת השוכנת בדרום אמריקה, זה מכבר פתחה את שעריה לביצוע הליך פונדקאות גם עבור גייז, ויש סיבות רבות למה מומלץ בחום לעבור תהליך פונדקאות בקולומביה. 


כל ההליך במקום אחד – החל מאיתור תרומת הביצית ועד לתהליך ההפרייה

הליך הפונדקאות הוא הליך מורכב וסבוך, מלא בבירוקרטיה ובשלבים שיש לדקדק בכל אחד מהם, למען הצלחת התהליך. במקרה שניתן לרכז את כל שלבי ההליך במקום אחד, יכולים להיחסך הרבה כאבי ראש, זמן, עצבים ובעיקר כסף. יתרון חשוב מבחינת זוגות חד מיניים וגברים יחידים, הוא קודם כל שבקולומביה ישנן תורמות ביצית רבות, כך שכבר משלב זה תוכלו להתחיל את התהליך באותו המקום. עניין תרומת הביצית הוא קריטי במיוחד כשמדובר בגייז ובגברים העוברים את התהליך לבדם. המבחר של התרומות הוא רחב ומגוון, כך שתוכלו לבחור בהתאם לטעמכם האישי ובהתאם לרשימה ארוכה של פרמטרים שחשובים לכם. מה גם שהנשים הקולומביאניות ידועות ביופיין החיצוני ובמאפיינים אסתטיים. כמו כן, נשים מקומיות רבות מוכנות לשמש כאמהות פונדקאיות, כך שתוכלו לאתר פונדקאית במהירות ובקלות יחסית, וגם ליהנות מקיצור התהליך כולו, כאשר שאיבת הביציות ותהליך ההפרייה יתקיימו באותו המקום.

מרכזי הפריון המתקדמים של קולומביה ורופאים מומחים 

אם קולומביה אינה בהכרח נקשרת אצלכם בראש עם קדמה, תופתעו לגלות שבתחום הרפואה, ובמיוחד רפואת הפריון, מדובר במדינה מתקדמת במיוחד. בקולומביה הוקמו בשנים האחרונות מרכזי פריון מקצועיים ומובילים בתחומם, כאשר הם שולטים ביד רמה בכל השלבים שהליך הפונדקאות מצריך, לרבות ההפריות, הבדיקות הנדרשות ומעקבי ההריון, והם ילוו אתכם בכל שלב ויוודאו שהדרך ללידה תקינה, שבסופה תחזרו הביתה עם תינוק בריא – סלולה עבורכם. 

מעבדות מתקדמות לאבחון גנטי, ציוד רפואי משוכלל, מרפאות המתמחות בהפרייה, במעקבי הריון ואפילו בהחזרת עוברים במקרה הצורך, עומדים לשירותכם וידאגו שהתהליך יתבצע במהירות לצד דייקנות והקפדה על כל פרט בדרך.

פונדקאות בחו”ל – רק בליווי אנשי המקצוע המובילים בתחום 

תהליך פונדקאות, כאמור, כרוך בהרבה שלבים המצריכים בקיאות וידע ספציפיים בתחום, ובמיוחד תהליך פונדקאות המתקיים בחו”ל. בהנחה שאתם לא מחזיקים בידע ובניסיון הנדרש, כלומר אינכם רופאים ו/או  עורכי דין מתחום הפריון, כדאי מאוד להסתייע בליווי של סוכנות פונדקאות מקצועית. ליווי של סוכנות מעמיד לשירותכם את אנשי המקצוע הרלוונטיים עבור כל שלב – החל מאיתור תרומת הביצית, איתור אם פונדקאית, ליווי מקצועי דקדקני של תהליך ההפרייה ומיד לאחריו בדיקות מעקב ההריון ולא פחות חשוב – ליווי משפטי של כל שלב בבירוקרטיה הסבוכה והמורכבת שהיא חלק בלתי נפרד מתהליך הפונדקאות. במיוחד אם כל אלו מתבצעים בארץ זרה ובשפה ותרבות שאינכם מכירים.

 גם אם לכאורה נראה כי שכירת שירותיה של סוכנות פונדקאות כרוכה בתוספת תשלום משמעותית לתהליך שמלכתחילה אינו זול, חשוב לדעת שכאשר אנשי מקצוע מיומנים עושים בשבילכם את העבודה החשובה והבדיקות הקריטיות בתהליך, הדבר למעשה עשוי לחסוך לכם כסף וזמן יקרים. ישנן לא מעט טעויות שעלולות להיעשות בכל שלב, ואם תפקידו את המשימות בידי אנשי מקצוע מנוסים, אלו עשויות להימנע כליל.

כמו כן, ברגע שיש לכם כתובת אחת לפנות אליה בנוגע לכל שלב בתהליך, אתם יכולים להיות הרבה יותר רגועים וסמוכים. כדאי לפנות לסוכנות שקיבלתם עליה המלצות, שיש לה ניסיון עשיר בתחום והיא מחזיקה ברשימה של לקוחות מרוצים, שכבר הגשימו באמצעותה את חלום המשפחה. 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...