כל הסיבות להליך פונדקאות

הליך פונדקאות זהו הליך מקובל והוא אף חוקי במקרים מסוימים גם במדינת ישראל. מתי זה יהיה המוצא הנכון והטוב ביותר לפנות להליך פונדקאות והיכן המקום שם ניתן לבצע את הדבר בקלות? ננסה לבדוק.

נשים רבות מוצאות את עצמן עסוקות מאוד עם לימודים, עם השקעה בקריירה כשהחתונה משום מה נדחית לתחתית הרשימה. כשהן מחליטות סוף סוף להקים משפחה הן כבר לעיתים נמצאות בתחנה רחוקה מידי והאכזבות שטופחות על פניהן מידי חודש בחודשו מרחיקות מהן את החלום לחבוק ילד משלהן. זוהי רק אחת מהסיבות להיעזר בשירותי פונדקאות. מנגד יש את הנשים (לעיתים צעירות דווקא) שאינן מסוגלות להחזיק היריון וההפלות החוזרות ונשנות גורמות להן לחפש פתרון אחר. הן גם כן מקבלות את המענה אצל הפונדקאיות. יש כמובן את הזוגות החד מיניים המגשימים לעצמם את החלום של גידול ילד משלהם בעזרת הפונדקאיות. חשוב לזכור כי גם לחוק יש מה לומר בעניין ויש לתת על כך את הדעת.

החלום לחבוק ילד

אין כמעט אישה בעולם שמוכנה לוותר על החלום, לחבוק ילד משלה. גם האישה הכי עסוקה וגם האישה הכי קרייריסטית, סביר שלא תוותר מרצון על החלום. הבעיה היא שפעמים רבות העיסוק בקריירה, ההשקעה בלימודים וההתלבטות בעניין הזוגיות גורמים להן לאבד זמן יקר ופתאום הן מוצאות את עצמן בגיל 40 כאשר החלום מתחיל להתרחק לאיטו. הניסיונות להרות לא ממש מצליחות וגם אם כן, הסיכונים הגבוהים להפלות מגשימים את עצמם. כך שעון החול הולך ואוזל לו. זה גורם לנשים אלו לפקוח עיניים ולתור אחר פתרון.

במקרים רבים כבר לא יהיה ממש פתרון טבעי ורק פונדקאות תוכל אולי לפתור את הבעיה.

אך חשוב לדעת. זוהי פרוצדורה לא כל כך איומה כמו שהיא נשמעת ולמעשה ניתן ללוות את ההיריון מתחילתו ועד סופו, להיות שותפים לתהליך לאורך כל הדרך ובעת הלידה לקבל את האוצר היקר שביקרים לידיים.

יש תחליף לרחם שלך

רוב הנשים אינן רוצות לשמוע את המשפט הזה. הן רוצות לגדל את העובר בתוך הרחם שלהן כמו שכל הנשים בעולם עושות. הבעיה היא שיש נשים שהרחם שלהן מאכזב אותן שוב ושוב. גם כאשר ההיריון נקלט, תוך זמן קצר מתרחשת הפלה. לעיתים זה בשלבים הראשוניים ממש אך ישנם מקרים אשר בהם זה קורה כאשר ההיריון כבר בשלב מתקדם יותר. ברור שאז מדובר במפח נפש ובאכזבה קשה מאוד. במקרים מעין אלו תהיה לעיתים ההמלצה לחפש פונדקאית שתחזיק את ההיריון ברחמן. ברור שיקדמו להחלטה משמעותית שכזו הליכים שונים. החל מטיפולים רפואיים בהם ינסו לחזק את הרחם, דרך הוראה על מנוחה מוחלטת לאישה בזמן ההיריון ועד המלצות לדיאטות שונות. אך אם כל אלו לא יצלחו, יהיו מקרים אשר בהם המוצא האחרון הנכון ביותר יהיו שירותי פונדקאות.

כל זוג רוצה ילד

גם זוגות חד מיניים לא יחושו כמשפחה מושלמת אם הם לא יגדלו ילד או שניים. גם עבורם מהווה הפונדקאות מוצא מתאים. כך הם נהנים מהאפשרות לגדל ילד משלהם. אז נכון שזה כרוך בעלויות גבוהות אך הם עדיין רואים את העניין כנכון וראוי, העיקר שבביתם תישמע גם צהלת ילדים.

לצאת עם ידיים מלאות

כל זוג שפונה להליך של פונדקאות ולא משנה מה תהיה הסיבה לכך, אמור לדעת כי לא מדובר כאן בתהליך של ‘הוקוס פוקוס’. פונדקאות זה לא הליך אוטומטי הפועל מידית. אף אחד לא יכול באמת להבטיח כי תוך תשעה חודשים מהיום בו מתחילים בהליך הפונדקאות כבר יהיה ילד מושלם. זה עשוי להיות תהליך ארוך ומורכב ולעיתים יהיו גם כישלונות בדרך, הריונות לא תמיד נקלטים, הפלות עשויות להתרחש ובאופן כללי מדובר בתהליכים טבעיים שאמורים פשוט לקרות וברוב המקרים אין לנו את השליטה המלאה על הנעשה.

מסיבה זו חשוב לדעת כי יש להתאזר בהרבה סבלנות, לקחת נשימה עמוקה ורק לאחר שאנחנו מרגישים בשלים לצאת להליך הזה, נוכל לעשות זאת.

ישנן חברות המבטיחות לעשות עבור הזוגות הללו את כל המאמצים על מנת שהסוף אכן יהיה סוף מושלם.

לשם כך, יש לפנות אל חברה שאכן מבטיחה את הליווי מלא לאורך כל התהליך, גם אם תהיינה אכזבות בדרך וגם אם תתעוררנה בעיות שונות בתהליך. התמיכה המקצועית המלאה היא זו שלמעשה תוכל לסייע לבני הזוג לצלוח את המשוכה הזו עד לסופה הטוב.

ההורים – שותפים מלאים

חשוב לזכור כי לפני הכול ואחרי הכול, ההורים הם החלק העיקי בתמונה. זוג שרוצה לבצע הליך כזה חשוב שישים לב לכך כי הוא פונה אל חברה מקצועית שתעניק לו את כל המידע המקצועי כולל את האפשרות להיות בקשר הדוק עם האם הפונדקאית בשקיפות מלאה לאורך כל הדרך.

הוכח כי זהו הדבר הנכון והטוב ביותר עבור כל הצדדים לרבות עבור העובר המתפתח לו ברחמה של הפונדקאית.

האוצר היקר בתבל

אין ספק כי אין אוצר גדול יותר עבר ההורים מתינוק שנולד. תינוק מושלם עם כל האיברים והחושים. כאשר בני הזוג מגיעים סוף סוף לרגע הגדול אשר בו הם מקבלים לידיהם את האוצר היקר ביותר ביקום, אין מאושרים מהם.

אז נכון שהתהליך עשוי לארוך זמן רב, לדרוש הרבה מאוד משאבים הן כספיים והן של זמן יקר. אך אין ספק כי ההשקעה בסופו של דבר משתלמת והתוצאות בשטח שוות את ההשקעה.

המקום הנכון

היום יש גם אפשרות לבצע את ההליך גם בישראל. אך עדיין בחו”ל ישנן האפשרויות הטובות ביותר לבצע את ההליך במהירות, עם מינימום פרוצדורה ועם מקסימום הצלחה.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...