חדשנות, קרבה ומחיר: היתרונות של תהליך פונדקאות בגיאורגיה

עברתם לא מעט בתור זוג, ניסיתם להביא ילד לעולם, ובסופו של דבר החלטתם על הליך פונדקאות. כשלוקחים בחשבון פרמטרים כמו עלות, שירותים רפואיים, נגישות ועוד – ההחלטה לבצע את התהליך בחו”ל היא ללא ספק הנכונה ביותר. מדוע גיאורגיה היא המדינה שתציע לכם את השירות הטוב, האמין והמתקדם ביותר, ואיך מומלץ לגשת לתהליך שכזה, שמצריך הבנה מקיפה ומעמיקה, תעצומות נפש והרבה אורך רוח?

 

זוגות רבים בישראל, שאין באפשרותם להביא ילדים לעולם, פונים בשנים האחרונות להליך פונדקאות. למרבה הצער, החוק במדינת ישראל מאפשר את ההליך המורכב הזה לזוגות מעורבים בלבד, ואינו מספק מענה לזוגות חד מיניים או לנשים המעוניינות להפוך לאמהות יחידניות, שאינן יכולות לעשות זאת באמצעות תרומת זרע בלבד. גם עבור הזוגות המעורבים, ההליך הבירוקרטי של פונדקאות בישראל הוא ארוך ומתיש, והאפשרויות מצומצמות, שכן אין בארץ היצע של נשים שמעוניינות להיות פונדקאיות. 


כל אלו העלו את קרנה של הפונדקאות בחו”ל. במדינות כמו ארה”ב, קנדה, גיאורגיה, אוקראינה

וברית המועצות, כבר הוסדר החוק והן מורשות באופן רשמי לבצע תהליך כזה.


הפונדקאות בחו”ל מאפשרת קיצור משמעותי של לוחות הזמנים (במקרים מסוימים התהליך יכול להימשך חודש אחד בלבד), מציעה מגוון של אימהות המבקשות לעמוד לרשותם של הזוגות, ולא פחות חשוב –  בירוקרטיה מקלה ונוחה ליישום ולאישור.

במסגרת התהליך של פונדקאות בחו”ל, ההורים המיועדים יצטרכו לטוס למדינת היעד – פעם אחת לצורך היכרות ראשונית ושאיבת הביציות מן האם המיועדת, ובפעם השנייה לצורך לליווי תהליך הלידה, הסדרת רישומי הרך הנולד והבאתו הביתה לישראל.

 

אין זה סוד כי תהליך כזה כרוך בעלויות רבות. קודם כל, התשלום המשמעותי ביותר הוא לאם הפונדקאית. התשלום הזה יכול להשתנות בהתאם למספר ההפריות הנדרש, לידה בניתוח קיסרי, הריון ולידת תאומים ועוד. כמו כן, יגבה תשלום גם על הוצאות שונות של האם, כמו אובדן מקור פרנסה אחר, טיפולים שונים שהיא תצטרך לעבור במהלך ההריון, תזונה, ביגוד ועוד. מעבר לאם הפונדקאית, ישנן עלויות של שירותים משפטיים, תשלום לסוכנות הפונדקאות וכמובן הטיסות והשהות בחו”ל.


מחיר נמוך יותר ושירותים רפואיים מתקדמים –פונדקאות בגיאורגיה

.

אם בחרתם להתחיל תהליך של פונדקאות בחו”ל, אך אתם חוששים מהעלויות הגבוהות שהעניין כרוך בהן, כדאי שתכירו את התהליכים המוצעים במזרח אירופה, ובמיוחד בגיאורגיה.

 

בזכות העלויות הנמוכות יחסית של השירותים הרפואיים והתשלום לאם הפונדקאית – האופציה של פונדקאות במדינות כמו אוקראינה, ברית המועצות ובמיוחד גיאורגיה, מסתמנת ככדאית ביותר. 

יש לציין כי החוק בגאורגיה אמנם מתיר רק לזוגות הטרוסקסואלים לבצע את ההליך, אך הוא מתיר גם לזוגות שאינם נשואים לעבור את התהליך, דבר המהווה יתרון מובהק עבור זוגות ישראלים רבים.

 

במידה ואתם חוששים מרמת שירותי הרפואה, איכות התברואה ומגבלות התקשורת במדינות כמו גיאורגיה, יש הרבה מה לחדש בנושא. תשמחו לשמוע שהותווה מסלול פונדקאות ייחודי בגיאורגיה, המתנהל מתחילתו ועד סופו במרכז רפואי אמריקאי-גאורגי, והוא מתופעל על ידי צוות מומחים בינלאומי. בנוסף, צוות העובדים הרפואיים והלוגיסטיים כאחד, הוא דו-לשוני, ישראלי וגאורגי, המתגורר בטביליסי ומלווה את ההורים, את האם הפונדקאית ואת כל התהליך מ-א’ עד ת’.

 

כמו כן, במרכז הרפואי בגאורגיה בו מתבצע תהליך הפונדקאות, תמצאו את הציוד החדשני והמתקדם ביותר בתחום הפריון. אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד נרשמו שם  בהפריה חוץ-גופית, החזרת עוברים ובקליטת הריון.

 

חשוב לציין שהן הצוות הישראלי והן הגאורגי, מתחזק קשר רציף והעברת מידע סדירה ועדכנית להורים שבישראל. בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, התקשורת עולה מדרגה וההורים זוכים לדיווחים שוטפים בזמן אמת, באמצעות הרשת. כמו כן, תוכלו לטוס ולבקר ללא הגבלה, כאשר הקרבה היחסית של גיאורגיה לארץ והשהות הזולה בה, מאפשרות את זה ביתר קלות.

 

בנוסף לקרבה הגאוגרפית, המאפשרת לכם ליהנות מטיסה קצרה יחסית ומעלויות שהייה נמוכות, יתרון נוסף בתהליך פונדקאות המתקיים בגיאורגיה הוא תושבי המקום, הידועים כאנשים חמים, שמקבלים את אורחיהם בסבר פנים. זוגות ההורים שכבר עברו את התהליך שם, סיפרו כי קבלת הפנים הזו היוותה נקודת התחלה טובה, נעימה ומרגיעה לתחילת המסע הארוך והמורכב הזה, והקלה משמעותית את האתגר הנפשי והפיזי שטומנת בחובה הפונדקאות. 

לדעת שאתם לא לבד – תהליך פונדקאות בליווי סוכנות

 

לנסות להתנהל עם בירוקרטיה ומערכות רפואה בארץ זרה, כאשר אינכם דוברים את השפה – זוהי משימה לא קלה. על אחת כמה וכמה כשמדובר בהליך פונדקאות, שגם אם מבצעים אותו בארץ, הוא כרוך בתחקיר מעמיק, התעסקות עם המון ביורוקרטיה, ועוד לא דיברנו על תעצומות הנפש שהוא דורש. 

 

הליך פונדקאות מזמן קשיים ואתגרים מסוגים שונים, הן בתחום הרפואי והמשפטי והן בהיבט הנפשי. במידה ובחרתם לעבור את המסע הזה בחו”ל, קשיי ההתמצאות במקום, בשפה ובביורקרטיה  המקומית עלולים להכביד מאוד. 

.

אבל מי אמר שחייבים לעבור את זה לבד?

 

כאן נכנסת לתמונה סוכנות הפונדקאות. לאנשי המקצוע שבחברה, יש ידע וניסיון רב, והם נכונים לעשות עבורכם את העבודה המורכבת שהתהליך הזה מצריך, לרבות איתור פונדקאית, ניסוח הסכמים משפטיים, חיבור עם השירותים הרפואיים והתנהלות מול הגופים השונים, ועוד ועוד. יש להביא בחשבון, שגם אם בחרתם לעבור את התהליך בכוחות עצמכם, תיאלצו לשלם לבעלי מקצוע שונים על מנת שיסייעו לכם עם המורכבויות השונות של התהליך.  אם בחרתם סוכנות פונדקאות מומלצת ומנוסה, תוכלו  להיות רגועים שאתם בידיים טובות ויש מי שמנהל את התהליך הזה עבורכם, דואג שתקבלו את התנאים הטובים ביותר, והולך אתכם יד ביד לאורך כל הדרך. 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...