חברה לפונדקאות – כך תדעו שאתם בידיים טובות

ההחלטה להביא ילד לעולם באמצעות הליך פונדקאות, בארץ או בחו”ל, היא לכל הדעות החלטה כבדת משקל, שמגיעה בתום מסע ארוך ומורכב בפני עצמו. הליך הפונדקאות הוא רצוף שלבים, החל מאיתור אם פונדקאית, עריכת כל הבדיקות הדרושות, הליך הפרייה, בדיקות במהלך ההריון, הלידה עצמה והמון המון ביורוקרטיה. ליווי של חברה לפונדקאות יכול להקל עליכם באופן משמעותי, כשאר אנשי מקצוע נבחרים למעשה מנהלים אותו במקומכם

ההחלטה להביא ילד לעולם באמצעות תהליך פונדקאות, היא לכל הדעות אינה החלטה קלה. זוגות שנתקלים בבעיות פריון, או זוגות חד מיניים או פשוט אדם יחיד הבוחר להיות הורה יחידני – כל אלו לרוב מגיעים לבחירה בפונדקאות כמוצא האחרון, וכפתרון מעשי להבאת ילד לעולם והפיכה למשפחה.

תהליך הפונדקאות רצוף שלבים מורכבים ולא פשוטים לביצוע, הן טכנית, הן כלכלית והן רגשית. במיוחד כאשר מדובר בהליך פונדקאות בחו”ל, במדינה זרה, בבירוקרטיה שאתם לא מכירים ובשפה שאינכם דוברים. 

בשלב הראשון יש לאתר אם פונדקאית מתאימה, לעתים ובמקרה הצורך – יש לאתר גם תרומת ביצית, ובשלב הבא יש ללוות את תהליך ההפרייה של העובר שלכם ברחמה. בהנחה שכל אלו הצליחו – מתחיל הריון שיארוך תשעה חודשים ארוכים, במהלכם יש לדאוג לכל הבדיקות והמעקבים שהאם הפונדקאית צריכה לעבור, ובסופו, בשעה טובה מגיעה הלידה. במידה והתהליך התבצע בחו”ל, תצטרכו גם לטוס עם התינוק החדש בחזרה הביתה, עם כל המסמכים והאישורים בידיכם.

חברה לפונדקאות תסלול לכם את הדרך הבטוחה להגשמת חלום המשפחה

אם רק מלקרוא את תיאור כל השלבים הללו, אתם חשים אימה ורתיעה, חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לעבור את התהליך הזה לבד ולהתמודד עם השלבים המורכבים האלה בגפכם, ויש מי שיוכל לסייע לכם וללוות אתכם עד הרגע שתחזיקו את האוצר שיהפוך אתכם למשפחה בידיים. מדובר בחברה לפונדקאות


סוכנות פונדקאות מורכבת משורה של אנשי מקצוע הרלוונטיים לכל שלבי התהליך, החל מרופאים המתמחים בפריון ויועצים נפשיים, ועד עורכי דין שיוכלו לנהל עבורכם את כל ההיבטים המשפטיים והביורוקרטיים המסועפים של תהליך הפונדקאות. חברת פונדקאות מספקת תמיכה מקצועית ורגשית הן להורים המיועדים והן לאם הפונדקאית, לאורך כל השלבים שהתהליך הזה כרוך בהם – משלב קבלת ההחלטה, דרך ההפריה, ההריון, הלידה ואפילו קבלת האזרחות. 

המפתח לתהליך פונדקאות מוצלח – בחירת חברה לפונדקאות מנוסה ואמינה

הצלחת תהליך הפונדקאות, על כל היבטיו מושפעת מאוד מבחירת סוכנות הפונדקאות שתלווה אתכם.
ישנם כמה דגשים שצריכים להנחות אתכם כשאתם בחורים בחברה לפונדקאות:

  • חברה שתלווה אתכם בכל שלב – מההתחלה עד הסוף

תהליך הפונדקאות הוא בכל מקרה ארוך, מסועף ומתיש מאוד, ואם תפנו לחברה שתרכז את כל השירותים, ותלווה אתכם בכל השלבים, תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש והרבה כסף. בחרו בחברה שיש לה ניסיון בכל השלבים, שיודעת איך לסייע לכם לאתר אם פונדקאית, שיודעת כיצד להתנהל מול הרשויות בחו”ל ו”לשחות” בתוך כל הביורוקרטיה שאילו מצריכים. 

  • שימו לב – מיהם אנשי המקצוע שהחברה מונה

    חברה לפונדקאות הפועלת באופן אידאלי, צריכה למנות שורה של אנשי מקצוע רלוונטיים, ביניהם – עורכי דין ורופאים המתמחים בפריון. לפני שאתם בוחרים את החברה לפונדקאות שתנהל עבורכם את התהליך, כדאי לבחון שני היבטים – האחד, האם אנשי המקצוע הללו הם מומחים בתחומם, ידועים ובעלי שם, והשני, שרלוונטי במיוחד אם בחרתם בתהליך פונדקאות בחו”ל -האם הסוכנות מחזיקה צוות מטעמה גם בחו”ל.

  • חברה שתדאג שלא תהיו לבד אפילו לרגע אחד בתהליך

    ברגע שפונים לסוכנות פונדקאות, תרצו להרגיש כי השירות כולל ליווי צמוד, הלכה למעשה. הכוונה לחברה שתשלח מי שיאסוף אתכם משדה התעופה בחו”ל, תדאג לשהות שלכם שם, יאפשרו לכם לקחת חלק פעיל בכל שלב שניתן, לרבות בדיקות במהלך ההריון, ותעניק לכם תמיכה וליוי רגשי בתהליך שהוא לכל הדעות – אינו פשוט.

  • חברה שמתנהלת באופן מקצועי ולא מעגלת פינות 

כאמור, תהליך הפונדקאות המורכב כולל המון ביורוקרטיה, בדיקות וניהול שוטף שמתבטא בהיבטים רבים. ודאו כי החברה שמלווה אתכם פועלת על פי כל הנהלים ועובדת בצורה מסודרת, בלי לעגל פינות. חברה כזו תדע לעשות עבורכם את הסינון הראשון של האם הפונדקאית ולא “ליפול” בתהליך הזה ולבחור עבורכם למשל, מישהי שאינה מתאימה מבחינה בריאותית וזייפה במבדקים הרפואיים, רק כדי להרוויח את הכסף מהפונדקאות. התחום הזה עלול להיות פרוץ, ולבזבז לכם זמן וכסף יקרים מאוד, במידה ולא תעבדו באופן מסודר. 

הניסיון עושה את ההבדל 

תהליכי פונדקאות הם עסק יחסית חדש, שגם הולך ומתחדש ומתפתח בהתאם לטכנולוגיה הרפואית ולעידן הדיגיטלי שתוספ תאוצה. ככל החברת הפונדקאות שתבחרו היא מנוסה יותר, כך היא בקיאה יותר בשינויים שחלו בתחום. בנוסף, ככל שלחברה יש ניסיון רב יותר, כך היא תדע לדייק את התהליך, לנהל את הבדיקות הנחוצות ביתר יעילות, לכוון אתכם ביתר דייקנות אל עבר המטרה, ובעיקר לקצר את התהליך ולחסוך לכם כסף, לצד תעצומות נפש, שהן כאמור מצרך מאוד חשוב בתהליך המורכב הזה.

אמינות, שקיפות וליווי צמוד – לאורך כל הדרך

נעים להכיר, “סורמום – משפחה יוצרת משפחה”. מדובר בחברה לפונדקאות שסללה את דרכה בתחום הפריון, מתוך אמונה שלמה כי משפחה היא הדבר החשוב ביותר בחיים. מרכז הפונדקאות הזה, שמונה את כל אנשי המקצוע הרלוונטיים הטובים והמנוסים ביותר בתחום, פועל בכפוף לחוקי הפונדקאות בישראל ובמדינות השונות שבהן מתבצעים הליכי התרומה, ההפריה והפונדקאות. מרכז סורמום כבר ליווה וסייע  לאלפי זוגות לעבור תהליכי פונדקאות מוצלחים בארץ ובחו”ל, ועזר להם להגשים את החלום הגדול ולחזור הביתה עם תינוק או תינוקת בריאים ומאושרים. 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...