חברה לפונדקאות בחו”ל

את הליך הפונדקאות ניתן לבצע כמעט בכל מדינה בעולם וכמובן גם בישראל. כאשר מדובר בזוגות ישראליים, הם בוודאי ירצו לבצע את התהליך במקום קרוב ונגיש ומבלי שיצטרכו לנסוע למקומות זרים. ובכל זאת, מעדיפים זוגות רבים כן לבחור באופציה של ביצוע הליך הפונדקאות בחו”ל ולא בישראל. לכל אחת מהאפשרויות ישנן סיבות לכאן ולכאן, לכל אחת את היתרונות שלה. על כן, ננסה להתייחס לאופי התהליך ולפרט מהן הסיבות לכל אחת מהאופציות ושכל אחד יעשה את הבחירה הטובה ביותר עבורו.

למה לבצע הליך פונדקאות בארץ?

עבור התושב הישראלי, יהיה זה אך טבעי לרצות לבצע את התהליך המשמעותי דווקא בארץ שלו ולא במדינה אחרת. כמובן שיש לכך מספר סיבות שנפרט להלן –

  • מקום בטוח ומוכר – לכל אחד יש את אזור הנוחות שלו בו הוא מרגיש בנוח. וזוגות ישראליים שניסו כבר להרות באמצעות הטיפולים הרגילים, כבר מתמצאים במרכזי הרפואה השונים בארץ ויודעים כיצד מתנהלים שם העניינים. באופן טבעי, הם ירגישו הרבה יותר ביטחון ורוגע כאשר הם יוכלו לבצע את התהליך במקום אותו הם מכירים ולא יצטרכו ללמוד את צורת ההתנהלות מול גורמים רפואיים זרים וחדשים.
  • רפואה מקצועית ומתקדמת – הרפואה בישראל הינה אחת מהמתקדמות בעולם ואף נמצאת בין הראשונים בתחום. ישראל מצוידת כיום במכשירים המשוכללים ביותר, בכלים המקצועיים ביותר ואף באנשי מקצוע בעלי ידע רב ומתקדם בכל הקשת הרפואית. ולכן, יהיה זה טבעי ביותר שכאשר מדובר בעניין רגיש כל כך של יצירת היריון, ירצה כל אחד לקבל את המענה המקצועי והמתקדם ביותר ובמיוחד כאשר הוא קיים בארצו שלו.
  • קרוב לעין וקרוב ללב – כאשר מדובר בהיריון שאינו מתנהל בצורה טבעית ונמצא אצל אישה אחרת, עלולים בני הזוג לחוש מעט מנותקים מהעניין. וכדי כן להרגיש שייכות קרובה, הם מעוניינים להיות שותפים בכל המעקבים והבדיקות. כאשר מדובר בתהליך שמתנהל במדינה זרה, אין כל כך אפשרות להיות במקום לאורך כל חודשי ההיריון ואי אפשר “למשש את הדופק” כל הזמן. אך כאשר התהליך קורה בישראל, הם בהחלט יוכלו לקפוץ לבקר כל הזמן מבלי לחשוב פעמיים.
  • תינוק ישראלי מרגע הלידה – כאשר התהליך מתרחש בארץ אחרת, יהיה על בני הזוג להנפיק לרך הנולד דרכון על מנת להחזיר אותו לארץ ואף להיכנס לכל הבירוקרטיה של רישום מחדש. זוהי גם אחת הסיבות שבני זוג ישראליים מעדיפים לבצע את התהליך בארץ. מכיוון שכאשר התינוק נולד בישראל, הוא נרשם בצורה אוטומטית כישראלי ואין צורך בהליכים פרוצדורליים נוספים.

מי יעדיף הליך פונדקאות בחו”ל?

לאור הסיבות שנמנו לעיל, עולה השאלה המתבקשת – אם הרפואה הישראלית כל כך איכותית ומתקדמת וניתן לבצע את התהליך במקום קרוב ומוכר, למה פונים זוגות כל כך רבים לבצע את הליך הפונדקאות בחו”ל? כפי שהוזכר בתחילת המאמר, גם לכך ישנן סיבות רבות וטובות –

  • לא כולם עומדים בקריטריונים – בישראל ישנם הגבלות שונות עבור זוגות שמעוניינים להתחיל בהליך פונדקאות וכמובן, שלא כולם עומדים בקריטריונים הללו. האמת היא, שזו אחת הסיבות העיקריות בשלה מוצאים את עצמם זוגות ישראליים נודדים לחו”ל על מנת להשיג את ההיריון המיוחל.
  • תהליך קצר ומהיר – המצב הסוציו אקונומי בישראל הוא מן המשופרים ביותר ביחס להרבה מדינות בעולם ולכן, אין כיום הרבה נשים בארץ שמעוניינות לשמש כפונדקאיות למרות הסכום הגבוה שמוצע להן ולכן יש להמתין לפעמים זמן רב עד למציאת אם נושאת מתאימה. לעומת זאת, במדינות אחרות בהן המצב הכלכלי הוא קשה יותר, ניתן למצוא בקלות נשים שמעוניינות להשכיר את רחמן תמורת סכום כסף גדול שיאפשר להם לחיות ברווחה מסוימת לפחות מספר חודשים.
  • לא רוצים להיות בפה של כולם – כל זוג מעוניין להיות הכי רגיל שיש וכמובן לא רוצה שיסמנו אותו כאחד כזה שלא מסוגל להביא ילדים לעולם בצורה טבעית. אף אחד לא מעוניין לנופף בעובדה כי הילד שלהם עבר היריון אצל פונדקאית ולכן, הפתרון המוצלח ביותר הוא לבצע את התהליך בחו”ל הרחק מהשכנים הרכלנים והרחק מהעיניים הסקרניות של החברים.
  • לא מעוניינים לשמור על קשר עם הפונדקאית – לאחר סיום התהליך קיים רצון טבעי ומובן מצד בני הזוג, למחוק את פרק ההיריון השונה הזה מחייהם. הם לא רוצים לשמור על קשר עם הפונדקאית וכמובן שאינם מעוניינים שייווצר קשר רגשי כלשהו בין הילד שנולד לבין האם שנשאה את ההיריון בפועל. הליך שמתבצע בחו”ל יכול בהחלט להבטיח כי הניתוק יהיה מוחלט ולא יהיה אפילו סיכוי קלוש לפגישה אקראית.
  • מחיר זול יותר – בסופו של יום, כל התהליכים הללו מתורגמים לכסף. והרבה כסף. במיוחד בישראל, שבה אין עיגולי פינות והכול צריך להיות הכי מושלם, עלולים ההורים למצוא את עצמם שוברים תוכניות חיסכון ונפרדים מסכומי כסף גבוהים כדי להגשים את חלומם. לעומת זאת, בחו”ל ניתן לבצע את אותו תהליך ואף להגיע לאותן תוצאות בעלות נמוכה בהרבה. אז נכון שכסף הוא לא שיקול כשמדובר בילד, אבל אם אין אפשרות לשלם את המחיר הגבוה בישראל, יש למצוא פתרונות חלופיים בדמות ביצוע התהליך בחו”ל.

אין ספק, כי ההחלטה הסופית נתונה בידי בני הזוג, אך תמיד יש לקחת בחשבון את כל הנתונים שסביב כדי להגיע להחלטה הנכונה והטובה ביותר.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...