בארץ או בחו”ל: כל מה שחשוב לדעת על תרומת ביצית עבור פונדקאות

בארץ או בחו”ל: כל מה שחשוב לדעת על תרומת ביצית עבור פונדקאות

ההחלטה לחפש אחר תרומת ביצית עבור פונדקאות, מגיעה לרוב בתום מסע ארוך ומורכב, רצוף בתסכולים ובייאוש. בין אם מדובר בבעיות פריון, ובין שמדובר בזוגות חד מיניים או חד הוריים, תשמחו לדעת שיש מי שיסייע לכם באיתור תרומת הביצית המתאימה לכם, וילך איתכם יד ביד לאורך כל הליך הפונדקאות, עד שתחזרו הביתה כמשפחה מאושרת

איך שלא מסובבים את זה, הדרך להחלטה על חיפוש תרומת ביצית, כרוכה במסע ארוך, מורכב ובהחלט לא פשוט מבחינה רגשית. במקרים רבים, הצעד הזה מגיע לאחר ניסיונות רבים וכושלים להרות באופן טבעי. זוגות שחווים התמודדות עם בעיות כמו ייצור ביציות, איכות ביציות ירודה, בעיות גנטיות, הריון הכרוך בסיכון בריאות האישה ועוד, יודעים שמדובר בסיפור לא קל, ובעליות ומורדות במצב הרוח, בין תקווה לייאוש.

ישנם גם זוגות של שני גברים המבקשים להביא יחד ילד לעולם, ללא התלות בקשר עם האם הביולוגית. בשבילם מדובר בנושא מורכב עוד יותר בישראל, בה החוק אינו מתיר בכלל הליך פונדקאות עבור זוגות חד מיניים. 

במקרה שקיבלתם את ההחלטה המשמעותית והלא פשוטה הזו, של חיפוש תרומת ביצית  עבור פונדקאות, כדאי לדעת שאתם לא צריכים לעבור את התהליך הזה לבד, וכי סוכנות פונדקאות יכולה לסייע לכם כבר מהשלב הזה – של איתור תורמת הביצית המתאימה לכם.

מדוע כדאי להסתייע בסוכנות פונדקאות כבר מהשלם של איתור תרומת ביצית?

סוכנות פונדקאות יודעת להוביל תהליך פונדקאות עם תרומת ביצית מראשיתו ועד סופו, תוך הקפדה על ניהול רפואי ומשפטי מקצועי של ההליך. במרכז הפונדקאות קודם כל  ימיינו עבורכם את תורמות הביצית, תוך בדיקה קפדנית ואישור שאלו עברו לפחות פעם אחת הריון ולידה תקינים. כמו כן, בסוכנות הפונדקאות מכירים ובקיאים בכל התקנים בנושא, הצוות הרפואי המיומן יודע בדיוק אילו בדיקות רפואיות נדרשות, והוא מבצען באמצעות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. העקרון המנחה הוא קודם כל למקסם את הסיכויים של תרומת הביצית להיקלט ברחם האם הפונדקאית, בהמשך להפרות את העובר, ולהמשיך וללוות אתכם במהלך המסע הזה – עד שתחזרו הביתה כמשפחה, עם תינוק בריא בידיים.

חשוב לציין, כי המרכז מציע גם מסלולים מותאמים לנשים יחידניות וגם לזוגות חד-מיניים, המעוניינים בתרומת ביצית עבור פונדקאות.

כדאי להכיר: תרומת ביציות באוקראינה

במידה והחלטתם ללכת על תהליך פונדקאות עם תרומת ביצית, כדאי לשקול את האופציה של תרומה מחו”ל, ובמיוחד ממדינות בהן ניתן לעבור את ההליך כולו, כמו אוקראינה וגאורגיה. היתרון המשמעותי בבחירת תרומת ביצית מאוקראינה, הוא בכך שמאגר התורמות שם הוא גדול ומגוון במיוחד, וגם היצע הנשים המוכנות לשמש כאם פונדקאית. מה שאומר שאם תחליטו לעבור את כל התהליך שם (החל מתרומת הביצית), הדבר יקצר עבורכם את הדרך באופן משמעותי. מגוון רחב של תורמות משמעותו כמובן גם אפשרויות בחירה רבות יותר עבורכם, בהתאם להעדפותיכם האישיות. כמו כן, ואין זה סוד, שישראלים רבים בוחרים בתרומת ביצית מאוקראינה, גם בגלל המאפיינים החיצוניים הנאים של התורמות, שהם מעוניינים שהתינוק שלהם יירש. האוקראיניות ניחנות בתווי פנים עדינים, מבנה גוף ארוך ורזה, גוונים בהירים של שיער, עור ועיניים ועוד, שזוגות ישראלים רבים בהחלט מוצאים אותם יפים ואטרקטיביים.

בנוסף, עניין חשוב ביותר שיש לציין, הוא רמת שירותי הרפואה באוקראינה, שהיא גבוהה ביותר. באוקראינה צוותים רפואיים המתמחים בפריון, והם עושים שימוש בטכנולוגיות רפואיות מתקדמות מאוד. כמו כן, באוקראינה ניתן למצוא לא מעט רופאים ישראלים, שכאמור, לזוגות הישראלים קל יותר להתחבר אליהם במהלך מסע כה מורכב. זהו יתרון שאין להקל בו ראש, מאחר ובתהליך שכזה, ארוך ומורכב מבחינה נפשית, כל דבר שיוכל להקל עליכם ולהקנות לכם תחושה נוחה יותר – הוא מבורך.

 פואה מתקדמת לאורך כל התהליך: היתרונות של תרומת ביצית מגאורגיה

בדומה לאוקראינה, לפונדקאות הכוללת תרומת ביצית בגאורגיה, יש יתרונות רבים, כאשר הראשון הוא שגם בגאורגיה ניתן לעבור את תהליך הפונדקאות כולו. שירותי הרפואה בגאורגיה, ובמיוחד אלו העוסקים בפריון, נחשבים לחדשניים ומתקדמים ביותר. גם במרכזי הפריון הגאורגיים תוכלו למצוא לא מעט רופאים ישראלים, שיקלו עליכם את המסע הלא פשוט הזה, שמתקיים בארץ זרה. זוגות רבים דיווחו כי הרופאים הישראלים במקום עזרו להם “להרגיש בבית” ולהפיג את הלחץ הנפשי הכרוך בתהליך. 

כמו כן, אם אתם שוקלים תרומת ביצית מגאורגיה, תשמחו לשמוע כי מחקרים רפואיים מקיפים מצאו כי הסיכוי לנשיאת מחלות גנטיות מסוימות בקרב העם הגאורגי הוא נמוך מאוד, מה שאומר שהסיכוי שתורמות הביציות יישאו מחלות גנטיות מסוימות, שעלולות לעבור לעובר, נמוך מאוד גם הוא. בנוסף, התורמות הגאורגיות ידועות ביופיין הייחודי, המשלב בין מזרח למערב. מראה שלרוב הוא מצד אחד מיוחד, מצד שני – יכול להשתלב באופן הרמוני עם הנוף הישראלי.

לסיכום, אם החלטתם לעבור תהליך פונדקאות עם תרומת ביצית, כדאי להכיר את מרכז הפונדקאות סורמום, המציע ליווי וסיוע מקצועי כבר מהשלב של איתור תורמת הביצית. המרכז מאגד תחתיו צוות מקצועי המורכב מרופאים מומחים, אחיות, יועצים רגשיים ועורכי דין מנוסים. שורת אנשי המקצוע האלה יעמדו לרשותכם לאורך כל הדרך בליווי צמוד, ייעוץ, עזרה,  ומתן מענה לכל שאלה, בעיה או ספק שעלולים להתעורר. המרכז שם לעצמו כמטרה לסייע לכם להגשים את החלום הגדול והמורכב של להפוך למשפחה, ואנשי הצוות שם יעשו הכל כדי שתחזרו הביתה עם תינוק או תינוקת, ושמחה גדולה בלב. 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...