באיזו מדינה הכי מומלץ לבצע הליך פונדקאות?

ישנם אזורים שונים בעולם אשר בהם ניתן לבצע באופן חוקי את הליך הפונדקאות. אך הבעיה היא שלמרות החוקיות, התהליך הוא לא תמיד כל כך פשוט. הרבה מאוד ביורוקרטיה והרבה מאוד מוקשים קיימים בדרך והמטרה לעיתים נראית כאילו והיא מתרחקת עוד ועוד. מסיבה זו מומלץ מאוד לפנות מיד אל המדינה הנכונה, המדינה שלא תערים קשיים ותסייע לבני הזוג להגיע אל המטרה הנכספת הכי מהר שיכול להיות. באיזו מדינה הכי מומלץ לבצע את הליך הפונדקאות? ננסה לבדוק.

למעשה כל מי שפונה להתעניין בנושא של פונדקאות, מוצף בהרבה מידע ובהמלצות שונות כאשר די קשה להתמקד ולשים את האצבע על המקום הכי נכון והכי מתאים. יש כיום מדינות רבות באירופה המאפשרות את ההליך ובין היתר, גם בישראל ניתן במקרים רבים לבצע את ההליך. אך בכל מקום יש את הפרוצדורה הנדרשת מהבחינה החוקית ומסיבה זו בכל אזור התהליך ידרוש פרקי זמן משתנים.

ברור שכל מי שמחליט להיכנס להליך כזה לא עושה זאת ללא שיקול דעת ובלי ניסיונות או חיפוש פתרונות אחרים, כמובן בהתאם למצב המשפחתי. כאשר בני הזוג כבר הגיעו להחלטה כי הם מעוניינים להביא ילד לעולם בעזרת פונדקאית, הם רוצים שזה יקרה והכי מהר שרק יכול להיות.

איזו מדינה היא הכי מומלצת?

גיאורגיה היא כיום אחד היעדים האידיאליים עבור זוגות רבים המבקשים לעבור הליכי פונדקאות. יש לכך הרבה מאוד סיבות כאשר הסיבה העיקרית היא האפשרות לבצע את ההליך בצורה הכי מהירה תוך חיסכון בהליכים ביורוקרטיים.

מה היתרון של גיאורגיה?

גיאורגיה היא כיום אחת המדינות היחידות אשר לא מערימה קשיים ואינה מטריחה את הפונים אליה בפרוצדורה מורכבת מידי. ההליך מוסדר בחוק וכל אזרח מכל מדינה יכול להגיע למקום ולעבור את ההליך באופן כזה שהוא יהיה מעוגן לגמרי מהבחינה החוקית. במסגרת החוק, התינוק יהיה שייך להוריו מיד לאחר הלידה וכך גם הסמכות ההורית תהיה לגמרי בידיהם. ממשלת גיאורגיה תנפיק תעודת לידה בו יופיעו שמות ההורים וכל הנושא של הפונדקאות לא יהיה מוזכר כלל. כך שלא תהיה כל בעיה עם רישום התינוק גם בארץ.

יתרונות אלו מניעים את רוב הזוגות לפנות דווקא לשם וכך הם נהנים ממענה הכי מהיר לבעיה או לשאיפה שלהם. (לפי העניין)

גיאורגיה – קירבה לישראל

זוגות רבים שומעים על הרעיון של טיסה לגיאורגיה ונבהלים. עד גיאורגיה? נראה להם כי מדובר בטיסה ארוכה לסוף העולם. כשהם מבינים שיהיה עליהם לשהות במקום למשך זמן מה, שברוב המקרים הוא גם לא ממש ידוע מראש, הם עשויים לגמרי להרים ידיים. לעיתים נראה כי יהיה זה קשה מידי להתנתק מהארץ, לעזוב את המשפחה, את מקום העבודה ואת כל המוכר והידוע למשך זמן שאין בדרך כלל הערכה כמה זמן זה ייקח.

כאן חשוב לדעת כי אם פונים אל חברה אחראית, חברה אמינה ומנוסה, ניתן בהחלט להיות רגועים ולצאת לדרך.

חשוב גם לציין כי גיאורגיה היא לא כל כך רחוקה כמו שזה אולי נשמע. מדובר בסך הכול בטיסה בת שעתיים וחצי לכל היותר כאשר תוך זמן קצר בני הזוג כבר יהיו במקום.

התאקלמות פשוטה וקלה

יש כאלה החוששים מהקטע של שהייה במדינה שאינה מוכרת להם, מההתאקלמות במקום ומהצורך לשהות במדינה זרה. כאן חשוב לדעת כי גאורגיה של היום היא כבר ממש לא גרוזיה של פעם. מדובר במדינה מפותחת, מדינה שיש בה את כל ההתקדמות הטכנולוגית ויש לה גם יחס אוהד וטוב לאזרחים זרים כולל ישראלים ויהודים. גם עלות המחיה אינה גבוהה, כך שגם מבחינה כלכלית לא תהיה זו הוצאה כבדה מידי.

בגיאורגיה מבטיחים לכם אחוזי הצלחה גבוהים

בגיאורגיה מציעים לכל הזוגות הפונים אליה את התהליכים הכי בטוחים ואלו כוללים חבילות מושלמות עם כל מה שבני הזוג יזדקקו לו במשך השהות במקום כמו גם לאורך כל התהליך. כל זוג יזדקק לתהליך מותאם עבורו ואין זוג דומה לרעהו. על כן חשוב לשים לב כי החבילה כוללת את כל השירותים הרפואיים ככל שיזדקקו לו, את כל הבדיקות, את כל התרופות ואת כל מה שההליך יכלול בלי שיצטרכו לסדר מחדש פרוצדורה עבור כל בדיקה או ביקור בקליניקה. (כמו שקורה במקרים רבים בארץ)

ישנם מקרים שונים אשר בהם יהיה צורך להחליף את האם הפונדקאית, הליך זה גם כן כבר יהיה בתוך החבילה מלכתחילה לכל מקרה ובאופן כללי החבילה תהיה מושלמת על מנת שבני הזוג יצאו מהתהליך בידיים מלאות עם מינימום טרטורים.

סינון פונדקאיות

בגיאורגיה מתבצע סינון יסודי והפונדקאיות עוברות שורה ארוכה של בדיקות על מנת שהן תתאמנה במלוא מאת האחוזים למשימה. הפונדקאיות הן נשים בריאות לחלוטין, לא מעשנות, לא שותות אלכוהול וכאלה שכבר חוו לידה אחת לפחות. מובן שהן נבדקות גם כן מהבחינה הפסיכולוגית, מלבד בדיקה רפואית מקיפה. רק לאחר שנמצא כי מדובר בנשים כשירות לחלוטין, הן יכולות לצאת ולשמש כאימהות פונדקאיות.

ליווי ותמיכה

הליווי והתמיכה המלאים שמציעים לזוגות המגיעים לגיאורגיה הם מהנדירים בעולם. הם מתקבלים כבר בשדה התעופה וזוכים לליווי מלא לאורך כל הדרך.

ברור שמדובר בעניין בעל חשיבות רבה במיוחד, לאור העובדה כי מדובר במדינה זרה עם מנטליות שונה כאשר ברור כי ליווי מקצועי של אנשים המכירים היטב את השטח ואת הנפשות הפועלות עשוי לעשות רק טוב.

אין ספק כי בחירה נכונה במדינה המתאימה מבטיחה כי התהליך כולו יזרום היטב כאשר הסוף הטוב והמרגש יסגור את המעגל באופן מושלם.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...