אחוזי הצלחה של פונדקאות

הזכות הטבעית והבסיסית כמו גם הרצון של כל גבר ואישה היא להביא ילד משלהם לעולם. אך לא כל מה שטבעי וברור כמעט לכל זוג אכן קורה אצל כולם. יש הרבה זוגות שלמרבה הצער אינם מצליחים להרות והם מוצאים את עצמם מתאכזבים שוב ושוב כאשר מתברר להם כי הניסיונות שלהם להרות לא צלחו.

הם כמובן מנסים דרכים שונות ולא מסתפקים בניסיונות הרגילים. המרפאות המציעות טיפולי הפריה מלאות לצערנו במקרים רבים של זוגות המחפשים פתרונות לבעיות הפריון מהם הם סובלים.

זוגות אלו עוברים בדיקות מבדיקות שונות, הם חווים טיפולים קשים ואף מכאיבים כאשר כל מה שעומד לנגד עיניהם זה לזכות ולהגיע בסופו של דבר להורות המיוחלת.

אכזבות… אכזבות…

זוגות רבים חווים אכזבות קשות בשלבים שונים בדרך. יש כאלה שכלל לא מצליחים להגיע לכדי היריון. אך יש כאלה שדווקא מצליחים להשיג היריון אך למרבה הכאב הרחם של האישה לא מצליח להחזיק את ההיריון והן חוות תהליכים של הפלות בזמנים שונים במהלך ההיריון.

הפלה המתרחשת בשלבים מתקדמים של ההיריון הם כמובן ההפלות הכי קשות אך גם הפלה בשליש הראשון הוא מאכזב ומכאיב מאוד.

עבור הזוגות הללו מוצע הפתרון של היריון בעזרת אם פונדקאית.

איך מתבצע היריון בעזרת אם פונדקאית?

ההיריון שמתבצע בעזרתה של אם פונדקאית זה למעשה ההיריון של בני הזוג. מבצעים הפריה של זרע וביצית שנלקחים מההורים המיועדים, לאחר ההפריה מושתלים העוברים אל גופה של האם הנושאת. כלומר, ההיריון בפועל יתפתח ברחמה של האם הנושאת כאשר למעשה הילד שייך מבחינה ביולוגית להוריו המיועדים.

הבחירה באם הפונדקאית אינה מקרית ולמעשה היא עוברת שורה ארוכה של בדיקות והעבר הגניקולוגי שלה נחקר לעומק. כך מבטיחים כי אכן ההיריון יוכל לעבור בשלום ולהסתיים בשלום.

האם זה תמיד מצליח?

כאן אנחנו רוצים לבדוק האם עבור אלו שפונים להליך כזה של פונדקאות, אכן מדובר בהבטחה של מאה אחוז. אז ראשית חשוב לציין כי אין דבר כזה הבטחה של מאה אחוז. אך בכל זאת נוכל לומר כי אחוזי ההצלחה של הליכי פונדקאות נושקים ממש למאת האחוזים. ברוב רובם של המקרים אכן מצליחים בני הזוג להשיג היריון בעזרתה של אם פונדקאית מתאימה.

רוב רובן של הסוכנויות או החברות המציעות את השירות, מאפשרות את הליווי המלא לאורך כל התהליך כאשר גם אם ההיריון עם אם פונדקאית לא צלח, הרי שיתאימו לבני הזוג אם פונדקאית אחרת אשר תנסה אף היא לסייע לבני הזוג להגשים את חלומם והתהליך יחל שוב מתחילה.

איפה הכי כדאי לבצע את ההליך?

הליך הפונדקאות הוא הליך מורכב והוא דורש פרוצדורה ארוכה ולא פשוטה. כאן חשוב לדעת שיש הבדל גדול מבחינת ההכנות והפרוצדורה בין ההליך המתבצע בארץ לבין זה המתבצע בחוץ לארץ.

בעוד ההליך בארץ יהיה על פי רוב הליך הרבה יותר מורכב מכל בחינה הרי שכאשר בוחרים לבצע את התהליך בחו”ל, זה יהיה ברוב המקרים יותר פשוט וגם יותר קל.

מעבר לפרוצדורה הבירוקרטית יש שורה ארוכה של יתרונות במקרה בו בוחרים לבצע את התהליך בחו”ל.

  • תהליך מהיר – התהליך בארץ אורך הרבה מאוד זמן עד שמגיעים לשלב המעשי. כי מעבר לכל מה שקשור לתחום הבירוקרטי, יש את הביצוע המעשי של ההפריה וכמובן את הבחירה וההתאמה של האם הנושאת. לא בכל מקום יש היצע גדול של אימהות נושאות ואם ההליך מתבצע בארץ, הרי שההמתנה תהיה ארוכה הרבה יותר ביחס להמתנה הצפויה בחו”ל. זאת בעיקר בגלל שבארץ אין הרבה נשים שמוכנות ‘להשכיר’ כביכול את הרחם שלהן לטובת היריון של הורים אחרים. המצב הסוציו אקונומי שיש לנו בארץ הינו טוב יחסית למדינות אחרות כך שזה למעשה משפיע על רמת ההיצע.
  • בארצות חוץ ישנה מצוקה קשה יותר מבחינת פרנסה ועל כן שם יהיה קל יותר לאתר ולהתאים אם פונדקאית ללא המתנה ארוכה.
  • תהליך מוזל – בארץ יהיה על בני הזוג לשלם הרבה יותר על ביצוע הליך הפונדקאות. המחירים כאן לא מתאימים לכל זוג שרוצה בכל מאודו לזכות לילד אך הוא לא באמת מסוגל לעמוד בעלויות. המחירים בחו”ל הם נוחים יותר ולעיתים במידה משמעותית ממש.

שומרים על אנונימיות – התהליך המתבצע בארץ חושף את כל התהליך עוברים בני הזוג כמו גם את הילד שנולד במסגרת הפונדקאות כאשר לא תמיד אפשר יהיה להסתיר את הדבר מהסביבה, המכרים והשכנים. ברור שזה לא מתאים לכולם ולא כל אחד רוצה שכולם ידעו על התהליך אותם הם עברו. כאשר בוחרים לבצע את התהליך בחו”ל הרי שאפשר יהיה לשמור על עמימות ולא לפרסם את דבר הפונדקאות.

הולכים על הטוב ביותר

יש היום כמה וכמה מדינות שם אפשר לבצע את ההליך כאשר אלו מציעים גם לישראלים את השירות. כאן חשוב לדעת שיש לבדוק מה כל מדינה מציעה ומה יש בכל מקום מבחינת השירות והליווי המקצועי. אחרי הכול, כולם רוצים ליהנות משירות רפואי ברמה גבוהה לצד הליך מהיר וקל וכמובן במחיר הכי נוח שיכול להיות.

הבירור היסודי של כל הפרטים הללו, הוא זה שיעלה את התוצאה הכי מתאימה לכל אחד.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...