פונדקאות בקולומביה: פתרון אידיאלי ללהט”בים וחד הוריים

זוגות חד מיניים עוברים לא מעט קשיים במהלך החיים, החל מהיציאה מהארון וההתמודדות עם ביקורת חברתית לאורך כל הדרך. אם זה לא מספיק, זוגות להט”בים המבקשים להביא ילד לעולם, נתקלים בקשיים וחסמים שהמדינה מציבה בפניהם. למה פונדקאות בקולומביה היא הפתרון המושלם עבורם?

כמעט כל אדם שיצא מהארון בשלב מסוים של חייו, התמודד עם קשיים ואתגרים לא פשוטים. במיוחד במדינה כמו ישראל, קשה מאוד להיות חריג ולא “ללכת עם העדר”, והחברה מותחת ביקורת ללא הרף על מי שבחר בדרך שונה. החיים של להט”בים לרוב נחלקים לשניים – החלק בחיים עד היציאה מהארון, שכרוך בניסיון לשמור סוד גדול ולפחד עד אימה מהרגע שיתגלה… הפחד להיות מושא ללעג ולא להתקבל חברתית הוא קשה מנשוא. גם לאחר היציאה מהארון, החיים לא תמיד מאירים פנים לחברי הקהילה, כאשר למשפחה או לסביבה הקרובה לא תמיד קל לקבל את הבשורה החדשה. 

הקשיים שזוגות חד מיניים עוברים בדרך להפוך להורים

האתגרים של להט”בים לא מסתיימים כמובן לאחר היציאה מהארון, ולמרבה הצער הם ממשיכים לא פעם לקבל ביקורת קשה, ואף להתמודד עם מחסומים וקשיים שהחברה או המדינה מציבה בפניהם, בין שמדובר באיסור על חתונה יהודית כהלכתה ועוד…

אחד הקשיים המשמעותיים שזוגות חד מיניים נתקלים בהם, הוא שמבחינת החוק במדינת ישראל, הם לא רשאים להביא ילד בהליך פונדקאות המתבצע בארץ. הבאת ילד לעולם בהליך פונדקאות, היא תהליך מורכב, יקר וקשה נפשית וטכנית, ואם נדרשים לעשות את כל זה בארץ זרה – על אחת כמה וכמה. 

גם אנשים המבקשים להביא ילד לעולם לבדם, ולהפוך לחד הוריים באמצעות הליך פונדקאות, מקבלים כתף קרה מהמדינה, ואינם זכאים לעבור את ההליך בארץ.

ואם זה לא מספיק, גם הזוגות החד מיניים וגם החד הוריים, כמעט בכל המקרים יזדקקו לתרומת ביצית לצורך ההפרייה. עניין המוסיף עוד פרק שלם ומורכב בתהליך הזה, שמלכתחילה אינו פשוט לכל הדעות.

 

פתרון אידיאלי לזוגות חד מיניים ולחד הוריים: פונדקאות בקולומביה

כשחושבים על קולומביה שבדרום אמריקה, חושבים על חופים אקזוטיים מהממים, פירות טרופיים ואנשים יפים… אבל לא בטוח שהדבר הראשון שעולה לכם בראש הוא הליך פונדקאות בקולומביה.

תופתעו לגלות שהמדינה החמה הדרום אמריקאית, הפכה בשנים האחרונות למעצמה בתחום הפונדקאות.

ראשית, מערכת הרפואה בתחום הפריון שם השתכללה והתקדמה, וכעת היא מונה את רופאים בכירים, ציוד מתקדם, מעבדות לאבחון גנטי, מרפאת פריון מתקדמת ביותר, בה גם מתקיימות ההפריות וגם מעקב ההריון. הצוות שם מיומן גם בהחזרת עוברים ועוד.

למקרה שחששתם, כל אלו מתקיימים בסטנדרטים הגבוהים ביותר – המותאמים למערב.
האם הפונדקאית עוברת את כל הבדיקות הדרושות לפני ובמהלך ההריון באותו המקום, לרבות אולטראסאונד, שקיפות עורפית, העמסת סוכר, סקירת מערכות ועוד מעקבים נדרשים. 

קריטי במיוחד עבור זוגות חד מיניים: תרומת ביצית בקולומביה

בקולומביה ישנן נשים רבות התורמות ביציות, מה שיכול להקל משמעותית על תהליך הפונדקאות שיתרחש שם. התורמות עוברות סינון דקדקני ביותר, הכרוך בבדיקות גנטיות, בדיקות רפואיות שונות המוכיחות שמצבן הגופני תקין, וכמובן גם בדיקות פסיכולוגיות וקוגניטיביות. בפונדקאות ככלל, מומלץ מאוד לבצע את כל ההליך, מתחילתו, כלומר משלב תרומת הביצית ועד שלב ההפרייה וההריון – במקום אחד. הדבר חוסך המון בירוקרטיה וכאבי ראש, ולא פחות חשוב – עשוי למנוע טעויות ותקלות בדרך, שעלולות לעלות לכם בזמן ובכסף רב. 

מבחר רחב של אמהות פונדקאיות בקולומביה – יקדם את ההליך

נשים רבות בקולומביה מוכנות לשמש כאמהות פונדקאיות. המשמעות של זה חיובית מאוד עבור זוגות המעוניינים לעבור את התהליך שם. קודם כל, מאחר וכך ניתן לעבור את ההליך כולו במקום אחד, מה שמקל מאוד על ההתנהלות הכללית. האם הפונדקאית “תרגיש בבית”, כשהיא מתגוררת בסביבה הטבעית והנוחה לה במהלך ההריון, ותוכל בקלות להגיע לבדיקות ולמעקבים. שנית, ככל שמבחר האמהות הפונדקאיות גדול יותר, תוכלו לקדם את התהליך במהירות גבוהה יותר ובאופן יעיל. כמובן שהאמהות הפונדקאיות הפוטנציאליות יעברו סינון מקיף וקפדני באותו המקום, ואת כל הבדיקות הדרושות, לרבות בדיקות רפואיות ופסיכולוגיות – בטרם יוחלט שהן ראויות לשמש כפונדקאיות. 

הליך פונדקאות בארץ זרה ורחוקה מאוד – רק בליווי סוכנות מיומנת

 

הליך פונדקאות כרוך בבירוקרטיה סבוכה במיוחד, המצריכה ידע נרחב בתחום המשפט ובתחום הרפואה כאחד. גם מבחינה לוגיסטית וגם מבחינה נפשית, לא מדובר בעניין של מה בכך. במיוחד אם בחרתם לעבור את תהליך הפונדקאות בחו”ל, כדאי מאוד להיעזר בסוכנות פונדקאות שתלווה אתכם לאורך כל שלבי התהליך.

סוכנות פונדקאות מיומנת תוכל לנהל עבורכם באופן המקצועי ביותר את כל הפרוצדורות הדרושות – החל מאיתור תרומת ביצית, מציאת אם פונדקאית מתאימה, ליווי ובקרה על תהליך ההפרייה, מעקבים ובדיקות של האם הפונדקאית במהלך ההריון, התנהלות מול המרכזים הרפואיים בחו”ל ועוד ועוד. במיוחד כשמדובר בארץ זרה ורחוקה מאוד, כמו קולומביה, שם השפה והתרבות ככל הנראה זרות לכם לחלוטין, כדאי שאנשי מקצוע אמינים ילוו אתכם. 

סוכנות פונדקאות מקצועית לרוב מונה שורה של אנשי צוות, החל מרופאים המתמחים בפריון, ועד פסיכולוגים ועורכי דין המתמחים בתחום. כל אלה ילכו איתכם יד ביד לעבר הגשמת חלום המשפחה – החל מחיפוש תרומת ביצית, ועד הנחיתה בחזרה בארץ ישראל, כשבידיכם תינוק בריא שיהפוך אתכם למשפחה מאושרת. הניהול של הליך הפונדקאות בידי גוף מקצועי עשוי להביא לתהליך חלק, מהיר יותר וחף מטעויות שעלולות לעלות לכם בהרבה מתח נפשי, זמן וכסף.

 

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...