fbpx

תרומת ביציות בגאורגיה

גאורגיה היא אחת ממדינות מזרח אירופה (ברית המועצות לשעבר) שניתן בהן לבצע הליכי פונדקאות. עבור זוגות חשוכי ילדים, או כאלה שאין באפשרותם להביא ילדים לעולם, זו אפשרות ממשית להגשים את חלומם להפוך להורים. ישראל וגאורגיה חתמו על הסכם חוקי בדבר ביצוע הליכי פונדקאות בשתי המדינות, המסדיר את הדרך הנכונה והחוקית לביצועם. לפונדקאות הכוללת תרומת ביצית בגאורגיה יתרונות רבים ואין זה פלא שזוגות רבים (חד מיניים וסטרייטים כאחד) פונים למסלול זה של הריון ולידה.

יתרונות ביצוע תרומת הביציות בגאורגיה

העם הגאורגי נחשב לאחד מהעמים של העדה הספרדית. ממצאיו של מחקר רפואי ארוך טווח שהתפרסמו לפני מספר שנים הראו כי הסיכוי לנשיאת מחלות גנטיות מסוימות בקרב עמים אלה הוא נמוך מאוד. מכאן, שהסיכון שתורמות הביציות יישאו מחלות גנטיות מסוימות, שעשויות להיות מועברות אחר כך גם לעובר, נמוך גם הוא. עובדה זו היא מכרעת עבור הורים מיועדים רבים בבחירתם בביצוע הליך פונדקאות הכולל תרומת ביציות בגאורגיה.

שיקול נוסף בבחירה של זוגות רבים לבצע את ההליך בגאורגיה הוא המראה החיצוני הצפוי לצאצא שייוולד, שכן הנשים האוקראיניות ידועות ביופיין הייחודי.

שיקול מרכזי נוסף היא רמת שירותי הרפואה בגאורגיה, הנחשבת לגבוהה, חדשנית ומתקדמת. יתרה מכך, בחלק מהמרכזים הרפואיים העוסקים בפריון מועסקים רופאים ישראליים, מה שהופך את החוויה לנוחה ומזמינה יותר עבור זוגות ישראלים המצויים במדינה זרה, שאינם יודעים את שפתה, במהלכו של הליך לא פשוט הכרוך באי נוחות, מתח ולחץ רבים.

תרומת ביציות בגאורגיה

תרומת ביציות בגאורגיה

לבסוף, המרכזים הרפואיים בגאורגיה, העוסקים באופן מוסדר וחוקי בביצוע הליכי פונדקאות ממוקמים בלב ערים הגדולות והמפותחות במדינה. גם תורמות הביציות והפונדקאיות מתגוררות בהן, כך שאין גם שום חשש להופעת תופעות לוואי גופניות אשר מקורן באסון הגרעיני שהתרחש בעיירה צ’רנוביל לפני למעלה מ35 שנה.

מכיוון שהליכי הפונדקאות בגאורגיה מעוגנים בצורה ברורה תחת החוק הישראלי, ישנה חשיבות רבה לבחירת סוכנות ישראלית בעלת קשרים עמוקים ורחבים עם מרכזי הרפואה המתקדמים ביותר שם. סוכנות כזו תספק שירותי ליווי מקצועיים ותלווה את ההורים המיועדים מתחילת ההליך ועד לסופו. לבחירה בסוכנות המתאימה השפעה מכרעת על איכות ההליך וטיבו.

סורמום: שירות אישי מאנשי מקצוע מנוסים

הפונדקאות היא הליך ארוך, מורכב ולא פשוט וישנה חשיבות רבה לבחירת אנשי המקצוע הטובים, וחשוב לא פחות – המתאימים ביותר, שיסייעו להליך לעבור בצורה החלקה, המהירה והנעימה ביותר שרק אפשר. לשם כך נדרשים ליווי תומך, מקצועי ואנושי, של אנשי מקצוע מתחומים שונים, המתמחים במורכבות ההליך – רופאים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים וכל איש מקצוע מומחה בתחומו שעשוי להקל על הרגשות המעורבים, המתח והלחץ המהווים חלק בלתי נפרד ממנו.

לנו ב”סורמום – משפחה יוצרת משפחה” ניסיון רב בליווי זוגות בהליכים אלה בהצלחה רבה וברגישות המתאימה. אנו מלווים את ההורים המיועדים משלבי הייעוץ ואיתור התורמת והפונדקאית, דרך עריכת הבדיקות וביצוע ההפריה והחזרת העוברים וכלה בלידה עצמה והעברת הצאצא שנולד אל חיק הוריו ומשפחתו החדשה.

שירותי סורמום בהליך תרומת ביציות כוללים:

  • פגישת ייעוץ עם סוכנות סורמום בארץ.
  • בחירת תורמת ביציות מתוך המאגר של סורמום. בשלב זה ההורים המיועדים מקבלים תמונות של תורמות פוטנציאליות, שאלון ותוצאות של הבדיקות הרפואיות שלהן. ההורים בוחרים 2-3 תורמות מתוך המאגר ואלה מופנות לבדיקות נוספות וסופיות, שעל פי תוצאותיהן ההורים המיועדים בוחרים את התורמת המתאימה להם. תהליך הבחירה מלווה על ידינו בייעוץ המאפשר התלבטות, שקילת שיקולים שונים ובחירה מושכלת.
  • הכנת התורמת לשאיבת ביציות.
  • הכנת האם הפונדקאית לתהליך החזרת העוברים.
  • הטסת ההורים המיועדים לגאורגיה לצורך תרומת זרע.
  • ביקור במרפאה, היכרות עם הצוות הרפואי וייעוץ מקצועי ומקיף של הרופא המלווה ומפקח על ההליך.
  • שאיבת הביציות והפרייתן על ידי הזרע הטרי של האב המיועד.
  • החזרת עוברים טריים (שלב חמש) לרחמה של האם הפונדקאית.
  • הקפאה ושימור של עוברים שלא הוחזרו למשך שנה.
  • חזרה לארץ והמתנה לתוצאות בדיקת ההריון.
מסלול תרומת ביציות בסורמום כולל תרומה מלאה – הזוג מקבל את כל הביציות שנשאבות מהתורמת וביציות מופרות שאינן מוחזרות מוקפאות ונשלחות לישראל לצורך הליכי פונדקאות עתידיים.

חזרה לעמוד הראשי של “פונדקאות בגאורגיה

Back to Top
Product has been added to your cart