fbpx

מתאמת לוגיסטית, גאורגיה

אינגה דתיקשווילי נולדה בגאורגיה למשפחה יהודית וגדלה והתחנכה בשכונה יהודית בטביליסי. ב1993 עלתה אינגה לישראל עם כל משפחתה. היא התקבלה ללימודי תעשייה וניהול באוניברסיטת תל אביב וסיימה את התואר הראשון בהצלחה. את דרכה המקצועית החלה אינגה בבזק, כמנהלת שיווק ופיתוח עסקי. אך יחד עם זאת, וכפי שהיא מעידה על עצמה, אינגה תמיד שאפה לעבוד בתחום מקצועי הקשור לילדים והורים, חלום אותו הגשימה בעבודתה בסורמום (אז “שי לי פונדקאות”).

ב-2003 אינגה התחתנה ולה ולבן זוגה נולדו תאומים. כאם טרייה התמסרה אינגה לחיי המשפחה, להנקת ילדיה המקסימים ולבניית קן חם ואוהב, ויחד עם זאת לא ויתרה על חלומה.

ב-2012 עברה אינגה לגור בגאורגיה ביחד עם משפחתה והחלה לעבוד עמנו ולעזור לזוגות ישראלים בתהליכי הפונדקאות שם. היא ומשפחתה מתגוררים בשכונת היהודים בעיר העתיקה בטביליסי ומנהלים חיים הלכתיים ודתיים.

במהלך השנים ליוותה אינגה במקצועיות ובמסירות אין קץ מאות זוגות ישראלים שבחרו להגשים את חלומם להיות הורים באמצעות פונדקאות בגאורגיה. היא ובן זוגה הפכו לאוזן הקשבת ולכתף התומכת של זוגות רבים, שגם אחרי חזרתם לארץ ממשיכים להיות עמם בקשר חם ואוהב.

לקוחותינו יודעים כי בהגיעם לגאורגיה יזכו לליווי צמוד של זוג ישראלי שיעניק להם תחושת ביטחון לאורך כל הדרך.

inga-225x300

אינגה דתיקשווילי

Back to Top
Product has been added to your cart