fbpx

גניקולוג ומומחה לרפואת פריון

פרופסור דב פלדברג הינו מרופאי הפריון והגינקולוגים המובילים בישראל. הוא מנהל את היחידה לאשפוז יום-נשים בבית החולים לנשים ע”ש הלן שניידר, משמש גם כסגן מנהל בית החולים כולו ומנהל את המסלול לטיפולי פריון מתרומת ביציות ולפונדקאות במרכז הרפואי אלטרה ויטה ברוסיה – אחד המרכזים המובילים בתחומם באירופה.

פרופ’ פלדברג מתמחה בכל סוגי טיפולי הפוריות המיועדים לנשים ולגברים כאחד, בעיקר בתחום ההפריה החוץ גופית. הוא פועל ומשתף פעולה עם מרכזים רפואיים מובילים בכל הארץ, ביניהם בית החולים לנשים ע”ש הלן שניידר, המרכז הרפואי רבין, קמפוס בילינסון, המרכז לתחום פריון הגבר בבית החולים בילינסון והמרכז הרפואי בהרצליה (HMC)

פרופ’ פלדברג משלב בעבודתו שימוש בטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר כגון ICSI וIMSI. הוא מתמחה, בין השאר, בעבודה עם מעבדות מובילות להפרדת זרע זכרי מנקבי לצורך תכנון משפחה וקביעת מין העובר מראש, כמו גם לאיתור תאי זרע בכמויות גדולות, והכנת ההורים המיועדים לבדיקות אבחון גנטי טרום השרשה (PGD).

במסגרת שיתוף הפעולה ההדוק עם מרכז “סורמום – משפחה יוצרת משפחה”, פרופ’ פלדברג מעמיד לרשות לקוחותינו את התמחותו בתחום הפריון, את ניסיונו רב השנים ואת קשריו המקצועיים עם מרכזים רפואיים ומכוני מחקר מובילים בארץ ובעולם.

11

פרופ’ פלדברג דב

Back to Top
Product has been added to your cart