fbpx

רופאת ילדים, מנהלת רפואית בסורמום, גיאורגיה

ד”ר מיה צ’קווטדזה, נשואה ואם לשני בנים, נולדה בטביליסי, גיאורגיה, ב-1978, למשפחה שבניה ובנותיה עוסקים ברפואה מזה דורות רבים. בשנת 2002 סיימה את לימודי הרפואה בהצלחה רבה ופנתה להתמחות ברפואת ילדים.

מאז 2012 ממלאה ד”ר צ’קווטדזה תפקיד בכיר בחברת “סורמום – משפחה יוצרת משפחה” (אז “שי לי פונדקאות”) כמנהלת רפואית בשלוחה של החברה בגיאורגיה.

לאורך השנים, מובילה ד”ר צ’קווטדזה את ההליכים המורכבים של פונדקאות ותרומת ביציות בגיאורגיה בהצלחה רבה, החל באיתור מועמדות מתאימות לתרומת ביציות ולפונדקאות, דרך עריכת אבחונים רפואיים ופסיכולוגיים לאישור מועמדותן, וכלה בהכנה הרגשית שלהן וליוויין לאורך כל התהליך.

המקצועיות, הניסיון הרב והמסירות  של ד”ר צ’קווטדזה מהווים עבור לקוחותינו בסיס בטוח ואיתן לאורך כל הדרך. כמו כל הצוות המקצועי העובד עם סורמום, היא רואה בעבודתה שליחות ואת יכולתה לסייע לזוגות רבים להגשים את חלומם להיות הורים כזכות גדולה שנפלה בחלקה.

כמנהלת הרפואית שלנו, ד”ר צ’קווטדזה, ביחד עם הצוות העובד תחתיה, בוחרים בקפדנות רבה את תורמות הביציות והפונדקאיות בהתאם לצורכי ההורים המיועדים, מלווים אותן במהלך האבחונים, דואגים ליצירת חיבור טוב ונכון בין ההורים לבין הפונדקאיות, ומלווים את התהליך באופן צמוד עד לרגע הלידה, והפיכת הזוגות המיועדים להורים מאושרים.

mia

ד”ר מיה צ’קווטדזה

Back to Top
Product has been added to your cart