fbpx

 מנכ”לית, מנהלת מקצועית ומייסדת “סורמום – משפחה יוצרת משפחה”

נשואה ואם לשלושה, בעלת תואר הנדסאית מכשור רפואי ובוגרת מכללת רידמן לאימון הוליסטי. לאחר שנות עבודה רבות במערכות בריאות שונות – מתוכן 12 שנים באסף הרופא וחמש שנים בתחום תיירות המרפא – צברה אידה ידע מקצועי מקיף ונרחב בתחום הפונדקאות, ורכשה ניסיון רב ויקר ערך בהתנהלות השוטפת מול הגורמים המרובים השותפים לתהליך הפונדקאות ותרומת הביציות בארץ ובחו”ל.

שאיפתה הגדולה ביותר של אידה, לצד פיתוח קריירה משגשגת וצמיחה אישית, הייתה מאז ומעולם להיות אמא למופת ולהעניק לילדיה ולמשפחתה קן חם ותומך. היא החלה את דרכה בתחום הפונדקאות ותרומת הביציות מתוך אמונה כנה כי המשפחה היא הדבר החשוב ביותר שיש לאדם בחייו.

גישתה ההוליסטית לחיים ולמקצוע מבוססת על הצורך לעזור לכל אדם להתחבר אל הפוטנציאל הטבעי שלו להיות הורה. וכך, בדומה לאג’נדה שמובילה אותה בחייה האישיים, חרטה אידה על דגלו של מרכז סורמום את ערכי המקצועיות, האמינות והליווי האישי, שמטרתם להבטיח שההורים המיועדים יקבלו יחס חם, ליווי אישי וייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך. אלה מקנים להורים המיועדים את מלוא הביטחון שלו הם זקוקים, אוזן קשבת, כתף תומכת וליווי מקצועי – רפואי ומשפטי.

ida

אידה בראון

Back to Top
Product has been added to your cart