fbpx

תרומת ביציות באוקראינה

בשנים האחרונות גוברת המודעות לאפשרות של פונדקאות כמוצא אחרון בעל סיכויי הצלחה גבוהים עבור זוגות חשוכי ילדים, אשר מסיבות שונות אינם יכולים להביא ילדים לעולם. הליך הפונדקאות בישראל הוא ברור ביותר ומוסדר תחת החוק. כאשר מדובר בהליך פונדקאות המשלב תרומת ביציות, החוק מתיר לעשות שימוש הן בתרומת ביציות שהגיעו מתורמות ישראליות, והן מתורמות בארצות אחרות, בהן גם מתבצעת הפונדקאות עצמה, כגון אוקראינה, גאורגיה ואפילו ארצות הברית.

לכל אחת מהאפשרויות של תרומת ביציות במדינות השונות יתרונות וחסרונות. באופן כללי, יש לדעת כי מדובר בהליך לא קל, לא פשוט ולא מהיר. בשל כך זאת, לבחירה לבצע פונדקאות הדורשת גם תרומת ביציות באוקראינה יתרון עצום, משום שבמדינה זו מאגר גדול במיוחד ומגוון של תורמות ביציות ושל נשים המוכנות לשמש כפונדקאיות. וכך, הסיכוי להתחיל את התהליך מהר יותר באוקראינה, מבלי להתפשר בבחירת התורמת או הפונדקאית, הוא גבוה במיוחד. זהו היתרון המרכזי של תרומת ביציות באוקראינה, אך ישנם יתרונות רבים נוספים.

תרומת ביציות באוקראינה

יתרונות ביצוע תרומת הביציות באוקראינה

הרמה של שירותי הרפואה באוקראינה נחשבת לגבוהה ביותר. בעשורים האחרונים הוקמו בה מרכזיים רפואיים מתקדמים, העושים שימוש בשיטות הרפואה החדשניות ביותר ובטכנולוגיות הרפואיות העדכניות ביותר והרופאים העובדים בהם מתמחים בתחום הפריון.

יתרה מכך, ברבים מהמרכזים הרפואיים במדינה עובדים רופאים ישראלים שרפואת הפריון היא תחום התמחותם. זוגות ישראלים רבים מספרים שהיה להם קל יותר להתחבר לרופאים אלה. הם קיבלו את ההרגשה שהרופאים הישראלים מבינים אותם, שומרים על האינטרסים שלהם ועושים כל מה שניתן על מנת שהתהליך יצליח ויעבור בשלום ובמינימום חוסר נוחות לכל הצדדים.

שיקול נוסף בבחירה באוקראינה כארץ יעד לביצוע תרומת ביציות הם המאפיינים החיצוניים של התורמות: תווי הפנים, צבע ומראה השיער, בהירות העור, מבנה הגוף וכדומה. זוגות ישראלים רבים העומדים להתחיל בהליך של פונדקאות באמצעות תרומת ביציות, בוחרים לעשות זאת באוקראינה בשל הרצון שלצאצא שייוולד להם יהיו מאפיינים דומים.

בסופו של דבר, המציאות עצמה מהווה עדות מכרעת. בישראל יש כיום לא מעט תינוקות ופעוטות שנולדו במסגרת פונדקאות הכוללת תרומת ביציות באוקראינה. הדבר מעיד יותר מכל על התאמתה לאופי ולצרכים של זוגות ישראליים. רבים מהם חזרו לביצוע הליך נוסף במדינה, במסגרת הרחבת משפחתם, מה שמעיד גם הוא על שביעות רצונם הכללית.

פונדקאות ותרומת ביציות באוקראינה באמצעות סורמום – איתכם לכל אורך הדרך

ישנה חשיבות רבה לליווי הליך תרומת הביציות באוקראינה באמצעות סוכנות מקצועית ומנוסה בתחום, שכן תהליכי פונדקאות במדינות שונות אינם זהים זה לזה וחשוב לדעת מראש את דקויות ההליך והשוני ממדינה למדינה. התמחות כזו מסייעת להורים המיועדים להגיע למימוש חלומם בצורה הטובה, היעילה, הבטוחה והמהירה שרק אפשר.

סוכנות סורמום עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם סוכנויות ומרכזים רפואיים באוקראינה ומלווה את ההורים המיועדים לאורך כל שלבי ההליך, מרגע ההחלטה ועד לחזרה לארץ עם הרך הנולד, רישומו במרשם האוכלוסין ותחילת דרכה של המשפחה החדשה בישראל.

שירותי סורמום בהליך תרומת ביציות כוללים:

  • פגישת ייעוץ עם סוכנות סורמום בארץ.
  •  בחירת תורמת ביציות מתוך המאגר של סורמום. בשלב זה ההורים המיועדים מקבלים תמונות של תורמות פוטנציאליות, שאלון ותוצאות של הבדיקות הרפואיות שלהן. ההורים בוחרים 2-3 תורמות מתוך המאגר ואלה מופנות לבדיקות נוספות וסופיות, שעל פי תוצאותיהן ההורים המיועדים בוחרים את התורמת המתאימה להם. תהליך הבחירה מלווה על ידינו בייעוץ המאפשר התלבטות, שקילת שיקולים שונים ובחירה מושכלת.
  • הכנת התורמת לשאיבת ביציות.
  • הכנת האם הפונדקאית לתהליך החזרת העוברים.
  • הטסת ההורים המיועדים לאוקראינה לצורך תרומת זרע.
  • ביקור במרפאה, היכרות עם הצוות הרפואי וייעוץ מקצועי ומקיף של הרופא המלווה ומפקח על ההליך.
  • שאיבת הביציות והפרייתן על ידי הזרע הטרי של האב המיועד.
  • החזרת עוברים טריים (שלב חמש) לרחמה של האם הפונדקאית.
  • הקפאה ושימור של עוברים שלא הוחזרו למשך שנה.
  • חזרה לארץ והמתנה לתוצאות בדיקת ההריון.
מסלול תרומת ביציות בסורמום כולל תרומה מלאה – הזוג מקבל את כל הביציות שנשאבות מהתורמת וביציות מופרות שאינן מוחזרות מוקפאות ונשלחות לישראל לצורך הליכי פונדקאות עתידיים.

לחזרה לעמוד הראשי של “פונדקאות באוקראינה

Back to Top
Product has been added to your cart