עלויות תרומת ביצית בעולם

זוגות רבים אינם מצליחים להביא ילדים לעולם, אולם הם לא מוותרים על החלום. לעיתים נדרשת תרומה ביצית בשל סיבות שונות כמו בעיות פריון, וכיום גם נשים מבוגרות מעוניינות להביא ילד לעולם, אולם לא תמיד הביציות שלהן איכותיות. ובכן, יש מה לעשות בנידון. תרומת ביצית של אישה צעירה ובריאה היא הסיכוי להגשים את החלום.

מידע אודות תרומת ביצית

כיצד מתבצעת תרומת ביצית? יש לאתר תורמת ביציות הנחשבת לאישה בריאה, רצוי שתהיה צעירה בגילה על מנת שהביציות יהיו עד כמה שיותר איכותיות, ויש להפרות אותן עם זרעו של האב הביולוגי. במקרים אחרים ההפריה נעשית באמצעות תרומות זרע.

אילו פרטים חשוב לדעת?

הנתרמות זכאיות לקבל את כל המידע אודות ערכן הכספי של הביציות. מומלץ בהחלט לרכוש  לפחות שתיים, בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה. ניסיונות הפריה לא תמיד צולחים בפעם הראשונה, לעיתים נדרש לחזור על כך שוב.

מה קורה בישראל?

תרומת ביציות בישראל, עד לאחרונה לא הייתה נפוצה, זאת עד שהחוק נרתם לעזרתן של נשים המתקשות להיכנס להיריון. מן הסיבה הזו, בהשוואה למדינות בחו”ל, היצע הביציות כאן הוא מצומצם למדיי ורוב הביציות מגיעות מחו”ל. חשוב לציין, קיימים פערי מחירים בין תרומת ביצית בארץ בהשוואה למדינות אחרות, כאשר שם העלות היא נמוכה יותר וההיצע הוא רב. עם זאת, קיימים במערב אירופה ובארה”ב מרכזי פריון מתקדמים ביותר, ורופאים מומחים בתחום הפוריות מהארץ, נמצאים בקשר רציף עימם.

יחידות להפריה חוץ גופית בארץ

אמנם יש המעדיפים לבצע את כל ההליך בחו”ל, אולם בארץ ישנם מכוני פריון העושים שימוש בתרומת ביציות מחו”ל.

עלויות

עלות ביצית משתנה ממדינה למדינה והמחיר תלוי במספר הביציות, בארה”ב גובים בעבורן את המחיר הגבוה ביותר. לעומת זאת במדינות מזרח אירופה, העלות נמוכה יותר. ככלל, מחיר הביציות מסתכם בכמה אלפי דולרים. חשוב לדעת כי העלות תלויה בכמה פרמטרים ויש לבדוק את כל האופציות הקיימות.

מיהן התורמות?

על התורמות לעבור לא מעט בדיקות. האם הן בריאות נפשית? האם הן בריאות פיזית? כמו כן הן יעברו בדיקה גניקולוגית ובדיקות מעבדה לגילוי מחלות כמו איידס או מחלת כבד נגיפית. לא בכל המדינות תתקבל אינפורמציה על זהות התורמת. בארה”ב ניתנת ההזדמנות לצפות בתמונתה, אולם אין מדובר בתמונה עכשווית ועדכנית, אלא מימי הילדות. כמו כן, מומלץ ביותר לא להסתפק בבדיקות אשר בוצעו במדינות זרות, חשוב להמשיך עם ההליך בארץ ולבצע בדיקות גנטיות נוספות.

זאת ועוד, ישנם מכוני פריון אשר מחייבים לרכוש יותר מביצית אחת, זאת בשל העובדה שלא תמיד ההפריה הראשונית מצליחה.

כיצד נקבעים המחירים?

מרכזים בחו”ל גובים מחירים שונים בעבור תרומת ביצית. המחיר תלוי במספר פרמטרים. כמו כן, קיימים מסלולים שונים שעל פיהם נקבעת העלות, על פי מספר הביציות והטיפולים.

תשלומים

אמנם בארץ אנו מורגלים לשלם בתשלומים, אולם גם בחו”ל ניתן לעשות זאת. קיים גובה סכום התחלתי כאשר כאן מדובר הן בהפריה והן בהחזרה של העוברים לרחמה של הנתרמת. ברוב הפעמים סיכויי ההצלחה הינם גבוהים. אולם קיימים גם מקרים בהם ההפריה איננה נקלטת, או אז המחיר גם יעלה. לעיתים ניתן לבחור במסלול “הכל כלול”.

מסלולים שונים

תפקידה של סוכנות פונדקאות הוא לאתר בעבורכם תרומת ביצית בעלת איכות גבוהה, ובמחירים סבירים. אלה סוכנויות המסייעות להביא את העוברים לארץ כאשר הם במצב של הקפאה, ניתן לבחור ביתר קלות את תורמת הביצית, כל ההליך מתבצע בארץ והשירותים הניתנים כאן הם בין הטובים בעולם. כפי שנאמר, ניתנת האפשרות לשלם בעבור הביציות בכמה תשלומים.

אל מי פונים?

בכדי שכל ההליך יהיה בטוח ומפוקח, יש לאתר סוכנות פונדקאות מנוסה, מקצועית ובעלת ידע נרחב בכל הקשור לתרומת ביציות בחו”ל ומחירן. לכן רצוי מאוד להגיע לסוכנות ולקבל ייעוץ מקצועי מן השורה הראשונה. כמו כן על הנתרמת להתחייב למספר ביציות מסוים, ככל שזה עולה, כך סיכויי ההפריה טובים יותר

איזו אישה ראויה לתרום ביצית?

נשים התורמות ביציות, לרוב עושות זאת בשל הסכום הכספי הנכבד אותו הן מקבלות, אולם גם בשל מניעים אלטרואיסטים. הן נבחרות בקפידה יתירה, חייבות להיות צעירות בגילן, וכיום ניתנת האפשרות לצפות בתמונתה של התורמת ולהתרשם מחזותה החיצונית.

ליווי צמוד

הליך תרומת הביציות איננו פשוט, הוא גם מעורר חששות לא מעטים בקרב ההורים, ממש בדומה להליך פונדקאות. אולם אם בחרתם בסוכנות פונדקאות שתלווה אתכם, היא זו שתטפל בהיבטים הרפואיים, המשפטיים, הבירוקרטיים, ותסייע מתחילת ההליך ועד סופו.

היתרונות

תרומת ביצית טומנת בחובה יתרונות. זוהי ההזדמנות לזוגות חשוכי ילדים או נשים מבוגרות סוף סוף להרות ולהביא ילד לעולם. בדרך כלל מדובר בנשים שאינן יכולות לייצר ביציות בעצמן. התהליך הינו מהיר, שיעורי ההצלחה הינם גבוהים, ויש סיכון מזערי לסיבוכים על רקע גנטי.

אין ספק כי תרומת ביציות היא האופציה הטובה ביותר בעבור נשים שחצו את גיל ה -40, ובמהלך השנים ניסו אין ספור טיפולים וללא הצלחה. תרומת ביציות היא התקווה שלהן להגשים חלום. גם תורמת הביציות עוברת מלבד הבדיקות שהוזכרו, בדיקות גנטיות.

מתנה לחיים

בין אם תורמת הביציות עושה זאת ממניעים כספיים או בשל הרצון לסייע לזוגות המתקשים להביא ילדים לעולם, זוהי מתנה לכל החיים. גם התורמות חשות טוב עם עצמן בשל העובדה שתרמו ביציות לבני זוג הנתקלים בבעיות פוריות. כמו כן, נשים התורמות ביציות, נבדקות בקפידה, וכך יכולות להיות בטוחות באשר לפוטנציאל הפריון שלהן.

נשים תורמות ביציות, זכאיות לקבל תגמול כספי נאה אשר יסייע להן קיים את עצמן, ובמקרים מסוימים הן אף תוכלנה לשמור על קשר עם הילד.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...