כל מה שיש לדעת אודות פונדקאית נשואה

הקמת משפחה בדרך הרגילה היא כבר אינה מובנת מאליה בעולם שיש בו שינויים חברתיים רבים, וכל מה שנותר הוא להתאים את האפשרויות המגוונות לכך לאנשים שרוצים בזאת, בדיוק לשם כך נוצרה פונדקאות

כבר שנים רבות אנחנו עדים לשינויים רבים במבנה המשפחה, לדחיית הגיל שבו מתחילים להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם, להורות יחידנית משני המינים, להסכמים שונים בין שותפים להורות ולנישואין חד-מיניים, כך שמשפחה לא תמיד מוקמת היום בדרך הקונבנציונלית. וכשהמשפחה כבר אינה קונבנציונלית יש למצוא את הדרכים החוקיות והיעילות ביותר כדי לענות על הביקוש ולמצוא פתרונות לכל מי ששואף להורות ורוצה להגשים חלום לילדים משלו. זהו החלום הטבעי והטהור ביותר בעולם ולכן פונדקאות נועדה כדי לעשות כל מה שאפשר כדי לעזור לאנשים אלה להגשים חלום.

מהי פונדקאות?

בהליך הפונדקאות נושאת אם אחרת את העובר עד הלידה ומוסרת אותו לאחר מכן להורים המיועדים. זה כרוך בכמה שלבים. בדרך כלל פונדקאות דורשת גם תרומת ביציות מלבד הפריה חוץ גופית והחזרת העובר לרחמה. הדבר מעורר שאלות אתיות, מוסריות וחוקיות רבות, ובישראל הן גם הלכתיות. בוועדה לאישור הסכמי פונדקאות יושבים תמיד אנשי הדת הרלוונטית לצדדים המעורבים ומחווים דעתם בנוגע לכך. כמו כן, בתחום זה יש חשיבות רבה להיכרות טובה עם כל דקויות הבירוקרטיה וההיבטים המשפטיים, וזהו בדיוק הידע שנחוץ לזוגות וליחידים כדי לצלוח תהליך בהצלחה. פונדקאות יכולה להיות בישראל או בעקבות קשרים עם מרכזים דומים במדינות שונות ועם גורמים השותפים לתהליך הגשמת החלום על תינוק משלכם. כך שהמקצועיות הנדרשת משתלבת עם אמינות של אנשי המקצוע שעומדים לרשותכם בתהליך רגיש וטעון זה.

בדרך להגשמת חלום נעזרים במומחים

על פי חוק בישראל פונדקאית לא יכולה להיות אישה נשואה אלא במקרים מסוימים ונדירים שדורשים אישור והיתר הלכתי. ההורים המיועדים חייבים להיות זוג אבל האישה חייבת להיות רווקה או לא נשואה, שכבר הרתה וילדה בהריונות ולידות תקינים. היא לא יכולה להיות אשת איש בגלל חשש הממזרות למרות שמבחינה הלכתית יש סייגים מסוימים שמשחררים במקרים נדירים. זה קורה רק כאשר ההורים המיועדים לא הצליחו למצוא פונדקאית לא נשואה. היא לא תוכל להיות קרובת משפחה של אף צד מבני הזוג, אלא אם כן מדובר בבת משפחה כתוצאה מאימוץ. היא חייבת להיות מאותה דת של האמא המיועדת ברוב המקרים והביצית המופרית לא תהיה שלה בשום מקרה, אלא של האם המיועדת או מתרומת ביציות.

כיצד מתחילים?

התהליך מתחיל בפגישה עם יועצים ואנשי מקצוע כדי ללמוד יותר על האפשרויות שעומדות בפניכם, ושבה נבחנות כל האפשרויות שלכם בשקיפות מלאה ובכפוף לחוק בכל תחום ובעיקר בתחום הפונדקאות הרגיש בכל מדינה שבה תיעזרו בשירותי הגורמים השונים. מומלץ להיעזר בליווי מקצועי שמותאם לצרכים שלכם והפתרונות נתפרים בדיוק לפיהם. הייעוץ המשפטי ניתן על ידי משפטנים וזה הכי חשוב לדעת משום שכל הסכם שמנוסח למענכם עומד בדרישות החוק וקביל בבית המשפט, כדי למנוע כל אי נעימות וכדי להבטיח לכם תהליך חלק.

אילו מסלולים מוצעים לכם על פי חוק?

המסלולים המוצעים ליחידים ולזוגות במרכז כוללים את המגוון הגדול שבין פונדקאות בארץ ובחו”ל ותרומת ביציות גם לפונדקאות וגם למי שתרצה להרות בעצמה. מטבע הדברים, את כל הפרטים והצרכים שלכם מבררים בפגישה אתכם ובה מוצעים לכם כל המסלולים בהתאם למצבכם הבריאותי ולחוות הדעת הרפואיות. תקבלו מידע מקיף על האפשרויות הרפואיות שעומדות בפניכם בכל מקום בעולם, כולל בישראל, על מסלולי פונדקאות ותרומת ביצית, על ההיבטים המשפטיים והוועדות שיש לעמוד בפניהן ולעבור את האישורים שלהן, וגם לקבל ייעוץ למימון ההליכים הן בעזרת הביטוחים המשלימים והן בעזרת אפשרויות מימון נוספות. היועצים הפיננסיים, המשפטיים ואנשי הלוגיסטיקה יציירו בפניכם תמונה שלמה של כל מה שיכול לסייע לכם בהגשמת החלום מרגע הבחירה שלכם.

מסלולי תרומת הביצית שעומדים לרשותכם

ישנן סיבות שונות לתרומת ביצית וכל אחת מהן מקבלת פתרון משלה. יש זוגות חד מיניים שלהם זה חיוני, ויש נשים מבוגרות שרוצות להרות בעצמן או זקוקות לפונדקאית בגלל גילן והן פונות למסלול זה. סיבה נוספת היא כישלונות חוזרים ונשנים בטיפולי פוריות ואלה יכולים להיות בכל גיל ולאו דווקא בגיל מבוגר. זה יכול להיות בגלל איכות ירודה של הביציות או הפסקת הייצור שלהן, מחלות גנטיות והריון בסיכון יתר. כל אלה מונעים מאנשים רבים מדי להביא ילד לעולם ולכן לא נותרת ברירה אלא לקבל תרומת ביצית. זה לא דבר של מה בכך במיוחד לנשים שמוותרות על המשכיות גנטית אבל מבטיחה לכם תינוק מתורמת ביצית שנבחרת בקפידה לפי הקריטריונים המחמירים ביותר פיזית ונפשית. כמובן שההליך עומד בכל דרישות החוק בישראל וגם במדינות שמהן מגייסים תרומות כאלה, גיאורגיה ואוקראינה.

 מסלולי פונדקאות לנזקקים לכך

כאשר כלו כל הקצין ואין אפשרות להרות בעצמכן או כאשר מדובר בזוגות חד מיניים או הורים יחידניים, לעתים אין ברירה אלא לפנות לעזרת פונדקאית, שגם תהיה האם הנושאת את העובר. במקרים כאלה יש צורך לעבור את כל הוועדות הנדרשות לאישור ההליך בישראל ולבחור פונדקאית מתאימה לכם ולצרכים שלכם. הליך הפונדקאות מורכב ורגיש ביותר ולכן כל הבחירות שעושים במהלך המסלול חייבות להיות נכונות ומדויקות, וזה כולל בעיקר את בחירת הפונדקאית ואת תורמת הביציות במקרים רבים, וההתאמה של ההורים המיועדים אליהן. את כל ההליך הזה מלווים אנשי המקצוע המנוסים של מרכז סורמום כדי למנוע כל קושי שעלול להתעורר. את ההסכמים מנסחים בקפידה וכחוק, מתאימים את מסלול הפונדקאות לאפשרויות המימון וגם מציעים סיוע בכך, כאשר בפניכם עומדות כמה אפשרויות לפונדקאות.

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...