כיצד לבחור חברה לפונדקאות?

זוגות רבים מגיעים בשלב כלשהו למסקנה כי הדרך היחידה שלהם לזכות לחבוק ילד משלהם תעבור דרך פונדקאית. עשויות להוביל לכך סיבות רבות. כאשר זוג עומד בצומת הזו, הוא בדרך כלל מעוניין למצוא את המקום או את החברה אשר יעניקו לו את המענה הכי מהיר והכי מושלם. אנחנו כאן כדי להציב את אבני הדרך אשר אמורות להוות תמרורים בדרך לבחירה הנכונה בחברה המתאימה.

הורים שמגיעים לשלב כזה אשר בו הם מחליטים לחפש חברה לפונדקאות, הם כאלה שכבר חוו תקופות מתישות שלוו באכזבות קשות. ברוב המקרים מדובר בזוגות שכבר עייפו מההיטלטלות הקשה בין תקווה לייאוש והם מקווים כי באמצעות הליך פונדקאות הם יזכו סוף סוף לחבוק ילד משלהם.

בדרך כלל לאחר שההחלטה נופלת ובני הזוג שלמים אתה, הם להוטים לצאת מיד לדרך ולקיים את התהליך. הבעיה היא שקיים עומס מידע והוא מכביד מאוד על קבלת ההחלטה.

כאן חשוב לדעת כי הבחירה בחברה או בסוכנות המתאימה קובעת במידה רבה על הצלחת התהליך ועל המהירות בה ניתן יהיה להתחיל בה וגם להתנהל בה בפועל. מסיבה זו יש לתת את הדעת ולבחור בחכמה את החברה הנכונה על מנת שאכן ניתן יהיה לצאת בידיים מלאות ובאושר צרוף תוך זמן הכי קצר.

אז על מה הכי חשוב לשים דגש כאשר באים לבחור בחברה לפונדקאות?

חברה שבאה לקראתכם

ישנן כמה וכמה סוכנויות, הן בארץ והן בחוץ לארץ, המציעות את הליכי הפונדקאות וכל אחת מהן מציעה את השירות בהתאם למדינה בה היא פועלת. חשוב לעמוד על ההבדלים ולדעת כי בכל מדינה ישנם החוקים שלה וישנה שורת ההגבלות שלה ובכל מקום יציבו בפניכם את החוקים של אותה מדינה. אתם צריכים לבחור את זו שתסייע לכם לצלוח את המשוכה עם מינימום מכשולים על מנת שלא תמצאו את עצמכם עסוקים בנושאים זוטרים שאינם ממין העניין ואינם קשורים בפועל למטרה שלכם. חברות שונות בחו”ל מציעות את השירות המושלם כאשר הן חוסכות הרבה פרוצדורה מכבידה ומיותרת.

חברה שמבטיחה חבילה מושלמת

ישנן החברות אשר מציעות ללקוחות את החבילה המושלמת אשר כוללת את כל מה שהם צריכים על מנת שהשירות יהיה מושלם. זה כולל את האיסוף משדה התעופה, את השהות בחו”ל בהתאם לצורך, את הביקורים בקליניקה, את התרופות הנדרשות, את הטיפולים ואת כל הליווי הדרוש לצורך כך. מלבד זאת תכלול החבילה את התמיכה והליווי הרגשי על מנת שבני הזוג יוכלו לצלוח את השלבים הללו בקלות וללא טלטלות מיותרות.

ישנם מקרים אשר בהם הפונדקאית שנבחרה לא תצלח למשימה. יתגלו קשיים בהשגת היריון או לחילופין, יהיו מקרים של הפלות כאשר אלו עשויים להוביל לייאוש מהתהליך. במקרים מעין אלו יומלץ על החלפת האם הפונדקאית כאשר גם ההחלפה תהיה כלולה בעסקת החבילה.

חברה אחראית שפועלת על פי כל הנהלים

בחירת הפונדקאיות על ידי החברות השונות אינה מתבצעת באופן אקראי. קודמות לכך בדיקות סינון רבות על מנת שלא ייווצר מצב אשר בו מגיעות נשים שאינן מתאימות מבחינה בריאותית או מבחינה גניקולוגית ומציעות את עצמן כפונדקאיות, כאשר המטרה הכספית היא זו שמובילה אותן.

הבחירה בחברה מבוססת ומקצועית תסייע בכך כי אכן תיבחר בסופו של דבר הפונדקאית המתאימה מכל הבחינות אשר תוכל לסייע בהשגת היריון תקין. רק חברה מקצועית שמה דגש על התאמה מלאה של האם הנושאת על מנת למנוע עוגמת נפש מיותרת להורים.

חברות בחו”ל

כולנו יודעים כי קיים הבדל עצום בין החוקים והאפשרויות שיש לנו בארץ לבין החוקים בחו”ל. הבירוקרטיה בארץ הינה מסורבלת למדי ואינה מאפשרת לכל אחד לבצע את ההליך. לעיתים הפנייה אל חברות או סוכנויות בחו”ל מצליחות להקל מאוד על המשימה כאשר היא מצליחה להתבצע באופן מהיר יותר ללא עיכובים מיותרים.

עלויות הטיפול בכל מקרה אינן נמוכות אך קיים הבדל מהותי בין העלויות בארץ לבין העלויות בחו”ל כאשר מדובר בפער משמעותי מאוד לטובת ההליך בחו”ל. לא לחינם בוחרים רבים לבצע אותו מחוץ לגבולות הארץ על מנת לחסוך עד כמה שאפשר בעלויות המכבידות ממילא.

חברה עם ליווי מושלם לכל אורכו של התהליך

חשוב לדעת כי החברות מציעות כיום את האפשרות לעקוב אחר כל התהליך גם אם הוא מתקיים בחו”ל. ההורים לא חייבים לשהות לאורך כל ההיריון במקום אך הם יקבלו את מלוא המידע לאורך כל התהליך. הם גם יכולים לבוא לבקר בכל הזדמנות מתאימה מבחינתם וגם להיות נוכחים בעת ביצוען של הבדיקות השונות.

מובן שאירוע הלידה הוא האירוע שלהם והם יהיו נוכחים גם בו.

הם יקבלו לידיהם את התינוק שייוולד כאשר למעשה מיד עם הלידה הוא כבר יהיה רשום על שמם.

אלו הן החברות אשר מקלות מאוד את כל הפרוצדורה ואלה מסייעות ברישום חוקי של הילד על מנת למנוע בעיות שונות בעת ההגעה לארץ עם התינוק.

חברות הללו גם מנפיקות את תעודת הלידה ללא אזכור הנושא של הפונדקאות וכך נחסכים כאבי ראש מיותרים.

חברה שתשחרר אתכם בידיים מלאות

אז נכון שאף אחד אינו יכול להבטיח טיפול בלחיצת כפתור, עם מאה אחוזי הצלחה תוך תשעה חודשים מהיום בו מתחילים את התהליך, אך אין ספק כי כאשר החברה או הסוכנות מגלות נחישות ורצון להצליח במשימה והן משקיעות בה את כל המשאבים הנדרשים בלי לחסוך בדבר, ניתן להניח כי ההצלחה אכן תאיר את פניהן והתוצאות בסופו של דבר תהיינה מושלמות.

חברות אחראיות ומקצועיות דואגות בהחלט לכך כי לקוחותיהם יצאו בידיים מלאות בסופו של התהליך.

אז כל מה שצריך זה לקחת נשימה עמוקה ולצאת לדרך…

שיתוף :

מתעניינים בפונדקאות? נשמח אם תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה...